eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi EłkAdaptacja piwnicy działu edukacji kulturalnej Ełckiego Centrum Kultury



Ogłoszenie z dnia 2020-07-09

Ogłoszenie nr 510123478-N-2020 z dnia 09-07-2020 r.

Ełckie Centrum Kultury: Adaptacja piwnicy działu edukacji kulturalnej Ełckiego Centrum Kultury

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Razem - współpraca kulturalna na polsko-rosyjskim pograniczu", dofinansowanego ze środków Programu Współpracy Transgranicznej POLSKA-ROSJA 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Ełckie Centrum Kultury, Krajowy numer identyfikacyjny 68740000000000, ul. Wojska Polskiego 47, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. +48 87 621 80 00, e-mail sekretariat@eck.elk.pl, waldemar.pienkowski@eck.elk.pl, faks +48 87 621 80 00.
Adres strony internetowej (url): eck.elk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Adaptacja piwnicy działu edukacji kulturalnej Ełckiego Centrum Kultury

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DAK.713.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wyszczególnienie robót objętych dokumentacją wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia: a) wykonanie dwóch systemów instalacji wentylacji mechanicznej zgodnie z dokumentacją techniczną 100% z niezbędnymi robotami elektrycznymi, b) wykonanie robót rozbiórkowych wraz z odwiezieniem i utylizacją, c) wykonanie robót ziemnych, d) wykonanie okna oraz studzienki okiennej zgodnie z rysunkiem B01 z poprawką projektanta z obrobieniem ościeży oraz podokiennikiem, zgodnie z opisem w dokumentacji (prefabrykowana studzienka jest dostarczona przez Zamawiającego), e) wykonanie dachu nad zewnętrznymi schodami wejściowymi do poziomu -1 z wszystkimi niezbędnymi obróbkami ociepleniem oraz wykończenie schodów, zgodnie z opisem, f) wykończenie wnętrza pomieszczenia 0/16 z wykonaniem: o okładziny ścian z płyt dźwiękochłonnych, o sufitu podwieszonego dźwiękochłonnego, o podłogi z wykładziny dywanowej z warstwą izolacyjną, o drzwi wejściowych do pomieszczenia, o instalacji elektrycznej w postaci: instalacji oświetleniowej (oprawy LED przystosowane do systemu sufitu podwieszanego w ilości zapewniającej natężenie oświetlenia min 500 lx) oraz gniazd wtykowych 16A szt. 12 i rozdzielni elektrycznej niezbędnej do obsługi instalacji elektrycznej pomieszczeniu 0/16, o dwóch grzejników stalowych z zaworami grzejnikowymi z odpowiednimi podejściami, g) malowanie ścian pomieszczeń 0/01, 0/05, 0/06, 0/07, 0/09, 0/10, 0/15 oraz schodów wyjściowych z poziomu piwnicy na zewnątrz farbą emulsyjną w kolorze białym z naprawą podłoża, h) wykonanie instalacji informatycznej wg Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót teletechnicznych w zakresie LAN, i) odtworzenie do stanu pierwotnego zniszczonych lub zdewastowanych ścian, sufitów, podłóg, nawierzchni utwardzonych oraz terenów zielonych po prowadzonych pracach budowlanych, j) uprzątnięcie terenu po wykonaniu prac budowlanych, k) wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi: - dokumentacja powykonawcza instalacji, - oświadczenie kierownika budowy oraz kierowników robót, - protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac, - atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów, - inne dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45314300-4, 32410000-0, 45300000-0, 45400000-1, 45233250-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 172945.99
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: New House Firma Usługowo - Budowlana Babiński Paweł
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Podmiejska 2 G, 19-300 Ełk
Kod pocztowy: 19-300
Miejscowość: Ełk
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 211560.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 211560.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 211560.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 66 ust. 1 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Procedurę wybrano zgodnie z art. 67 ust. 1. pkt 4) ustawy Prawo Zamówień Publicznych w związku z tym, że w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.