To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-19
Ogłoszenie nr 510123645-N-2019 z dnia 19-06-2019 r.
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej: Rozbudowa Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej nr 2 w Słupsku - Etap 2
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 531508-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540070053-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej, Krajowy numer identyfikacyjny 77098318200000,
ul. ul. Młyńska
2,
76-200
Słupsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
598 424 001, e-mail
sekretariat.slupsk@straz.gda.pl, faks
598 426 092.
Adres strony internetowej (url): www.straz.slupsk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej nr 2 w Słupsku - Etap 2
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PT.2370.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie i rozbudowie jednostki ratowniczo - gaśniczej nr 2 w Słupsku, przy ulicy Towarowej 9C, działka nr 477/2, obręb 0009, gmina Słupsk. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa istniejącego budynku Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej (JRG) nr 2 w Słupsku. Zamówienie będzie polegało na rozbudowie istniejącego budynku JRG o dwukondygnacyjny budynek garażowo - biurowo - socjalny oraz na przebudowie istniejącej klatki schodowej, tarasu oraz dachu. Projektowana część garażowo - biurowo - socjalna zostanie połączona funkcjonalnie z istniejącą częścią dwukondygnacyjnym łącznikiem, w którym w poziomie przyziemia zaprojektowano wiatrołap, dyżurkę i korytarz. Na I piętrze zaprojektowano pomieszczenia higieniczno - sanitarne, pomieszczenie gospodarcze oraz komunikację. Przedmiot zamówienia obejmuje również likwidację wewnętrznej klatki schodowej, przebudowę kuchni i WC na pomieszczenie pralni z suszarnią, wykonanie w miejscu klatki schodowej pomieszczenia WC oraz schodów umożliwiających komunikację z istniejącą i projektowaną częścią. Ogólny zakres prac: o Likwidacja wewnętrznej klatki schodowej, o Demontaż części posadzek i stropów nad piwnicą (obniżenie poziomu posadzek w części istniejącej od strony południowej), o Likwidacja trzech pomieszczeń piwnicznych - zasypanie pomieszczeń gruzem z rozbiórki a następnie piaskiem zagęszczonym do IS=0,97, wykonanie posadzek na gruncie z uwzględnieniem projektowanych rzędnych, o Wykonanie nowej wewnętrznej klatki schodowej (komunikacja pomiędzy istniejącym garażem a projektowaną częścią, o Zamurowanie otworu okiennego elewacji zachodniej w poziomie przyziemia, o Przebudowa istniejących pomieszczeń w południowej części budynku (wejście do budynku, taras, stróżówka), o Wykonanie stropów nad przyziemiem w pomieszczeniu po zlikwidowanej klatce schodowej, o Demontaż tarasu i części ścian parterowej dobudówki od strony elewacji południowej, o Demontaż części zadaszenia nad parterową przybudówką od strony elewacji wschodniej, o Przebudowa części dachu istniejących budynków, o Zamurowanie części otworów drzwiowych, o Poszerzenie otworów drzwiowych I piętra, o Wykonanie dodatkowych otworów drzwiowych, o Rozbudowa budynku o dwukondygnacyjną część garażowo - biurową. W przedstawionym powyżej zakresie robót wymieniono tylko roboty podstawowe, natomiast szczegółowy opis przedmiotu zadania zawiera projekt budowlany wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz pomocniczo przedmiar robót, stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ o numerach 8,9,10. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja budowlana) zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) Zamawiający dopuszcza produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu. Za materiały równoważne rozumie się materiały o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych lub lepszych niż podane w projektach budowlanych, STWiORB lub przedmiarach robot. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia na etapie realizacji robót stosownych dokumentów, potwierdzających równoważność tych materiałów lub urządzeń. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w dokumentacji budowlanej za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych bądź systemów odniesienia. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia:ogólnobudowlane roboty remontowe w tym: roboty rozbiórkowe, ogólnobudowlane, murarskie, dekarskie, elektryczne, sanitarne, instalacyjne, wykończeniowe o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: "Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem". Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ - wzorze umow
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-0, 45200000-8, 45300000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1148943.09
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Ogólno-Budowlane Andrzej Dzienisz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1455309.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawa ładowarki teleskopowej w ramach zadania "Budowa instalacji do fermentacji odpadów ulegających biodegradacji w Instalacji Komunalnej w Bierkowie".
- PODN.ZP.321.8.2025 Przeprowadzenie szkolenia "Dyfuzja innowacji. Myślenie krytyczne"
- Dostawa mebli i wyposażenia na potrzeby Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku
- Roboty budowlane w przychodniach SPMZOZ w Słupsku
- Dostawa urządzenia sprzątającego wielofunkcyjnego w ramach zadania "Budowa instalacji do fermentacji odpadów ulegających biodegradacji w Instalacji Komunalnej w Bierkowie".
- Organizacja i prowadzenie w sezonie letnim strzeżonego przez ratowników wodnych kąpieliska na terenie Parku im. Józefa Trendla przy ul. Arciszewskiego w Słupsku" - 2025
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Budowa chodnika na ulicy Jankowskiego ( odcinek od ul. Strzeleckiej do ul. Jasnej) w Ostrowie Wielkopolskim
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko ORLIK 2012 wraz z zapleczem w Jodłowej
- Modernizacja POZ przy ul Mazurskiej 1 w Siedlcach oraz OZ w Kotuniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.