Ogłoszenie z dnia 2019-06-19
Ogłoszenie nr 510123660-N-2019 z dnia 19-06-2019 r.
Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej: Dostawa fabrycznie nowych (nie regenerowanych) tonerów i tuszów do drukarek dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
ZOC/01/05/2019
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 52500058340000,
ul. Al. Armii Ludowej
16,
00-637
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 234 50 95, 234 65 62, e-mail
dzp.wil@pw.edu.pl, faks
22 234 50 95.
Adres strony internetowej (url): www.il.pw.edu.pl, www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa fabrycznie nowych (nie regenerowanych) tonerów i tuszów do drukarek dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej ZOC/01/05/2019
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZOC/01/05/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa fabrycznie nowych (nie regenerowanych) tonerów i tuszów do drukarek. 1) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu materiały eksploatacyjne: - fabrycznie nowe (100%), - fabrycznie opakowane, - nieuszkodzone, nieregenerowane, niefabrykowane, - zgodne z przyjętymi powszechnie standardami jakościowymi. Materiały muszą być zgodne z zaleceniami producentów urządzeń w instrukcjach obsługi technicznej, takie które nie spowodują utraty gwarancji w przypadku ich użytkowania. Dostarczone produkty muszą być oryginalnie zapakowane i oznaczone przez producenta materiału. Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, bez śladów używania i uszkodzenia, pełnowartościowe, nieregenerowane, nierefabrykowane, opakowane w sposób chroniący kasetę z tonerem po wyjęciu z opakowania zewnętrznego (opakowanie wewnętrzne). Każda kaseta oraz opakowanie z tonerem muszą ponadto posiadać zabezpieczenie umożliwiające rozpoznanie czy materiał eksploatacyjny był otwierany/używany. Za produkt fabrycznie nowy Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia, którego wszystkie elementy potrzebne do jego wyprodukowanie nie były wcześniej używane. 2) Wszystkie dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być oznakowane kodem producenta umożliwiającym jednoznaczną identyfikację producenta oraz typ materiału eksploatacyjnego. Oznaczenia muszą być umieszczone trwale na opakowaniach zewnętrznych oraz bezpośrednio na kasecie z tonerem. Na opakowaniu winny znajdować się etykiety zawierające numer katalogowy produktu oraz powinna być umieszczona data produkcji oraz data gwarancji materiału eksploatacyjnego. 3)Wszystkie materiały eksploatacyjne, bezpośrednio na opakowaniu, muszą posiadać listę urządzeń kompatybilnych z oferowanym materiałem eksploatacyjnym. 4)Tonery wraz z kasetą oraz tusze nie mogą pochodzić z procesu regeneracji i być wtórnie użyte w dostarczonym materiale eksploatacyjnym. 5)Wykonawca musi zagwarantować jakość wydruku polegającą na równomiernym zaczernieniu/barwieniu drukowanego tekstu czy grafiki, jednakowe nasycenie barw na całym wydruku, brak szarych/kolorowych smug na nośniku w miejscach nie przeznaczonych do zadrukowania (100 % bieli w miejscach niezadrukowanych). 6)Wykonawca jest odpowiedzialny za wady fizyczne i prawne dostarczonych materiałów eksploatacyjnych w zakresie przewidzianym w przepisach kodeksu cywilnego. 7)Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały eksploatacyjne, których minimalny termin gwarancji (ważności materiałów) wynosi minimum 12 miesięcy od dnia dostawy. Gwarancja będzie liczona od daty dostarczenia produktu. 8) Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt fabrycznie nowy (w 100%), produkt kompatybilny ze sprzętem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych lub lepszych (pod względem pojemności tuszu/tonera, wydajności, jakości wydruku, szybkości schnięcia (utrwalania)), nie zamazywanie się druku - winna odpowiadać wyrobowi producenta urządzenia, a od opisu przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego różnić się znakiem firmowym, towarowym patentem lub pochodzeniem. Wskazana przez Wykonawcę wydajność kaset z tonerem winna odpowiadać normie ISO/IEC 19752 dla drukarek laserowych monochromatycznych oraz normie ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych. Wydajność nabojów do drukarek atramentowych winna odpowiadać normie ISO/IEC 24711 (dla nabojów do drukarek atramentowych kolorowych) oraz ISO/IEC 24712 (dla nabojów do drukarek atramentowych czarnych). Produkt równoważny nie może być produktem regenerowanym i nie może być poddany procesowi ponownego napełniania. Wszystkie elementy wchodzące w skład materiałów eksploatacyjnych muszą być fabrycznie nowe, nieregenerowane, nierefabrykowane, nie wchodzące wcześniej (pierwotnie) w całości, jak również w części, w skład innych materiałów. Stosowanie materiałów eksploatacyjnych nie może powodować uszkodzeń, awarii eksploatowanego sprzętu oraz wysypywania się tonera z kasety do wnętrza drukarki. 9) W przypadku wątpliwości Zamawiającego co do równoważności oferowanych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów, urządzeń wielofunkcyjnych ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. 10) W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych Wykonawca w celu potwierdzenia, czy zaoferowane materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji, zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą następujących certyfikatów: a) Certyfikat ISO 14001 lub równoważny (posiadany przez producenta zaoferowanych materiałów), wydany przez jednostkę certyfikującą systemy zarządzania akredytowaną w Polskim Centrum Akredytacji PCA, pozwalający zweryfikować czy producent przestrzega przepisów związanych z ochroną środowiska oraz potwierdzający, że oferowane produkty odpowiadają wymogom określonym przez Zamawiającego; b) Certyfikat ISO 9001 : 2015 lub równoważny (posiadany przez producenta zaoferowanych materiałów), wydany przez jednostkę certyfikującą systemy zarządzania akredytowaną w Polskim Centrum Akredytacji PCA, potwierdzający, że proces produkcji materiałów eksploatacyjnych przebiega zgodnie z normami. 11) Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania materiałów eksploatacyjnych napełnianych powtórnie (regenerowanych) lub skopiowanych w sposób naruszający polskie prawo. 12) Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych materiałów eksploatacyjnych znacząco odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony), Wykonawca na żądanie Zamawiającego będzie zobligowany do wymiany na materiał wolny od stwierdzonych wad, spełniający wymagania Zamawiającego (np. pochodzący od producenta, do którego materiał jest przeznaczony), bez zmiany ceny, w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego o wadliwym produkcie (mailem lub faksem). Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy w razie stwierdzenia wad produktu. 13) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone prze niego tonery i wkłady drukujące nie spowodują utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 14) Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy drukarki, gdy jej uszkodzenie powstało w wyniku stosowania tonera lub tuszu dostarczonego przez Wykonawcę. Za podstawę żądania przez Zamawiającego naprawy drukarki (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) uważa się pisemną opinię autoryzowanego serwisu producenta drukarki. Naprawa drukarki zostanie wykonana w autoryzowanym serwisie producenta drukarki w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia (mailem lub faksem) Wykonawcy przez Zamawiającego o konieczności wykonania naprawy. Jeżeli Wykonawca nie wywiąże się z obowiązku określonego powyżej lub wywiąże się w sposób nienależyty, Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo zastępczego usunięcia wad na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się pokryć wszelkie koszty naprawy urządzenia nawet jego wymiany na nowe, jeśli uszkodzenie nastąpiło wskutek wadliwie działającego tuszu lub tonera. 2. Lista materiałów eksploatacyjnych znajduje się w załączniku nr 6 do siwz Kosztorysie ofertowym, który jest osobnym plikiem do niniejszej specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych w załączniku nr 4 do siwz (Istotnych dla stron postanowieniach umowy). 3. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. 4.Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. 5.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć materiały eksploatacyjne, których minimalny termin gwarancji (ważności materiałów) wynosi 12 miesięcy od dnia dostawy materiałów eksploatacyjnych. 6.Wykonawca dostarczy materiały eksploatacyjne swoim transportem, w terminie 10 dni roboczych od daty zawarcia umowy do siedziby Zamawiającego, w godz. 9.00-15.00 poniedziałek - piątek. 7. Dostarczane materiały biurowe będą podzielone na poszczególne partie: PARTIA I - ZGiBP PARTIA II - OWiUB PARTIA III - IDiM PARTIA IV - ZTMiND PARTIA V - Laboratorium PARTIAVI - ZMBiZI PARTIA VII - ZIMB PARTIA VIII - ZKD PARTIA IX - ZIK PARTIA X - ZWMTSiP PARTIA XI - DZP PARTIA XII -Sekretariat PARTIA XIII - ACE PARTIA XIV - Biuro Dziekana PARTIA XV - Księgowość PARTIA XVI - ZMTiMNK PARTIA XVII - ZMiDS
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30125110-5
Dodatkowe kody CPV: 30125100-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
43510.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: NET-OFFICE Wojciech Janiszewski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
53517.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
- Usługi przeprowadzenia szkoleń mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz - IChP.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do biurowych urządzeń drukujących dla Prokuratury Okręgowej we Wrocławiu
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK I URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH (TONERY, TUSZE, ETYKIETY, TAŚMY) NA POTRZEBY SĄDU REJONOWEGO GDAŃSK - PÓŁNOC W GDAŃSKU
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu.
- Sukcesywna dostawa wkładów atramentowych do drukarek - 09/TUSZE/2025
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów komputerowych oraz serwis urządzeń
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.