To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-09
Ogłoszenie nr 510123816-N-2020 z dnia 09-07-2020 r.
Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze: Przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej nr 2741D w km 3+417 do 3+644 z drogą powiatową nr 2742D w km 1+785 do 1+965 wraz z dojazdami w miejscowości Mysłakowice
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 537104-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540079400-N-2020; 540081308-N-2020; 540085186-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze, Krajowy numer identyfikacyjny 23082149200000,
ul. ul. Jana Kochanowskiego
10,
58-500
Jelenia Góra, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
756 473 103, e-mail
bzp@powiat.jeleniogorski.pl, faks
757 526 419.
Adres strony internetowej (url): http://www.starostwo.jgora.pl/zamowienia-publiczne.html
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej nr 2741D w km 3+417 do 3+644 z drogą powiatową nr 2742D w km 1+785 do 1+965 wraz z dojazdami w miejscowości Mysłakowice
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZP.272.1.6.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa skrzyżowania drogi powiatowej nr 2741D z drogą powiatową nr 2742D w miejscowości Mysłakowice na skrzyżowanie typu rondo, wraz z dojazdami i oświetleniem drogowym oraz elementami odwodnienia, konstrukcji oporowych i urządzeń bezpieczeństwa ruchu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wycinkę 8 szt. drzew z pasa drogowego, 2) przebudowę konstrukcji i nawierzchni drogi, odwodnienia oraz montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu, 3) wykonanie oświetlenia drogowego, 4) wdrożenie tymczasowej organizacji ruchu na czas trwania robót oraz stałej organizacji ruchu - na podstawie zatwierdzonych projektów organizacji ruchu. 3. Realizacja inwestycji nastąpi zgodnie z przyjętymi parametrami: 1) długość odcinka drogi 2741D objętego przebudową - 227,0 m (km 3+417 - 3+644); 2) długość odcinka drogi 2742D objętego przebudową - 180,0 m (km 1+785 - 1+965); 3) powierzchnia odcinka jezdni z betonu asfaltowego - 3720,0 m2; 4) szerokość jezdni na rondzie oraz wloty (ograniczone krawężnikami) - 4,5 m; 5) szerokość pasa jezdni dróg - min. 3,0 m - max. 3,5 m; 6) wyspy rozdzielające - powierzchnia kostki brukowej kamiennej - 460 m2; 7) powierzchnia poboczy - 680 m2; 8) rondo o średnicy wewnętrznej - 28 m; 9) szerokość opaski z kostki brukowej kamiennej - 2,5 m; 10) szerokość pobocza utwardzone kruszywem - 1 m; 11) spadki poprzeczne jezdni - 2 %; 12) spadek poprzeczny poboczy - 4 %. 4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona wycinkę 8 drzew z pasa drogowego, wskazanych w Załączniku Nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Szacunkowej wartość drewna uzyskanego z planowanej wycinki drzew). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: 1) Dokumentacja projektowa, w skład której wchodzą: Opis przedmiotu zamówienia oraz Dokumentacja techniczna (w tym w szczególności: opis techniczny, lokalizacja inwestycji, projekt zagospodarowania terenu, przekroje i profile) - stanowiąca Załącznik Nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - stanowiąca Załącznik Nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 3) Przedmiar robót - stanowiący Załącznik Nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Powyższa dokumentacja udostępniona jest do wglądu w Wydziale Dróg Powiatowych Starostwa Powiatowego przy ul. Podchorążych 15 w Jeleniej Górze (III piętro), w godzinach pracy Urzędu oraz na stronie internetowej: https://bip.powiat.jeleniogorski.pl/5587 - w zakładce dotyczącej przedmiotowego postępowania. Wszystkie dokumenty tworzące Dokumentację projektowo-techniczną są wiążące. Rysunki i część opisowa dokumentacji są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie elementy ujęte w specyfikacji technicznej, opisie technicznym, a nie ujęte na rysunkach lub ujęte na rysunkach, a nie ujęte w specyfikacji technicznej i opisie technicznym, winny być traktowane tak jakby były ujęte we wszystkich. W związku z błędnym określeniem w Dokumentacji projektowej w legendzie Projektu zagospodarowania terenu (stanowiącego element Dokumentacji technicznej w Załączniku Nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) nawierzchni z kostki brukowej przyjętej jako betonowa, przy kalkulacji robót brukarskich i do ustalenia oferowanej ceny należy przyjąć rozwiązanie konstrukcyjne zgodne z opisem technicznym, przekrojem normalnym na rys. nr 7 oraz Przedmiarem robót (Załącznikiem Nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). Obmiar robót pozostaje bez zmian. Do kalkulacji należy przyjąć kostkę brukową kamienną grubości średnio 15 cm. Jednocześnie, z uwagi na omyłkowe pozostawienie w Opisie technicznym zapisu dotyczącego kolizji z napowietrzną siecią elektroenergetyczną (pkt 1.6.7.2), Zamawiający informuje, że przy wycenianiu robót budowlanych należy przyjąć rozwiązanie objęte Dokumentacją projektową oraz według Przedmiaru robót. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje wdrożenie tymczasowej organizacji ruchu na czas trwania robót oraz wdrożenie stałej organizacji ruchu - na podstawie projektów tymczasowej i stałej organizacji ruchu, stanowiących Załączniki Nr 12 i 12a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 7. Jeżeli dokumentacja niniejszego postępowania, w tym szczególności Dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz Przedmiar robót, wskazywałaby w odniesieniu do jakichkolwiek materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie albo normy, oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty odniesienia, o których mowa w art. 29 ust. 3 i art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych albo oferowanie rozwiązań równoważnych opisanym w dokumentacji - pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów - o ile występują w dokumentacji projektowo-technicznej - określają minimalne parametry techniczne i jakościowe oraz cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać wyroby oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Stanowią one wyłącznie wzorzec jakościowy, który należy traktować jako pomocniczy przy określaniu właściwości oraz parametrów przedmiotu zamówienia i mają jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość oferowania przez Wykonawców wyrobów lub rozwiązań równoważnych - przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia, gwarantując zgodność z Dokumentacją projektową (Załącznikiem Nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 9. Informacje dodatkowe: 1) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi, w sposób nienaruszający interesów osób trzecich. 2) Przedmiar robót stanowi element pomocniczy do wyliczenia ceny ryczałtowej robót. Ewentualne błędy w w/w dokumencie nie będą stanowiły podstawy do roszczeń Wykonawcy względem Zamawiającego. 3) Wykonawca odpowiada za teren budowy i bezpieczeństwo podczas realizacji zamówienia, aż do zakończenia i ostatecznego odbioru przedmiotu zamówienia. 4) Wykonawca odpowiadać będzie za zabezpieczenie i oznakowanie terenu prowadzenia robót na czas trwania prac - na podstawie czasowej organizacji ruchu - w celu zapewnienia bezpieczeństwa warunków ruchu drogowego i pieszego w rejonie prowadzenia robót. 5) Wdrożenie i utrzymanie tymczasowej organizacji ruchu na czas robót oraz likwidacja po zakończeniu prac - leży po stronie Wykonawcy. 6) Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany będzie do przywrócenia stałej organizacji ruchu - zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu. 7) Wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną łącznie z opracowaniem inwentaryzacji powykonawczej. 8) Wybrany Wykonawca - najpóźniej w dniu przekazania przez Zamawiającego placu budowy, który nastąpi w terminie 3 dni roboczych licząc od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - przedłoży Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy robót, zawierający terminy wykonania poszczególnych działów z Przedmiaru robót (Załącznika Nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) oraz ich koszt brutto. Łączna wartość robót wskazana w harmonogramie musi być tożsama z wartością wynikającą z oferty Wykonawcy i zawartej umowy. Harmonogram wymaga akceptacji Kierownika budowy oraz inspektora nadzoru inwestorskiego. 9) Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę: a) gwarancji na wykonane roboty przez okres minimum 48 miesięcy od dnia ostatecznego odbioru przedmiotu umowy; b) rękojmi za wady przedmiotu zamówienia przez okres minimum 48 miesięcy od dnia ostatecznego odbioru przedmiotu umowy (tożsamy z okresem gwarancji, o którym mowa w lit. a). 10) Okres gwarancji, o której mowa w pkt 9 lit. a, stanowi jedno z punktowanych kryteriów oceny ofert, stąd Wykonawca może wydłużyć oferowany termin gwarancji - na zasadach określonych w Dziale XVIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji okres rękojmi za wady wydłuży się automatycznie o przedłużony okres gwarancji. Maksymalny zaoferowany okres gwarancji, jaki będzie oceniany przez Zamawiającego w ramach jednego z kryteriów oceny ofert, wynosi 60 miesięcy. Jeśli Wykonawca zaoferuje dłuższy niż 60-miesięczny okres gwarancji, Zamawiający przyzna ofercie taką ilość punktów, jak dla określonego w tym kryterium oceny ofert maksymalnego 60-miesięcznego okresu gwarancji. 11) Wykonawca zobowiązany będzie w ramach wykonanego zadania zakupić drewno pozyskane w trakcie wycinki, za ustaloną kwotę określoną w Załączniku Nr 8 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Szacunkowa wartość drewna uzyskanego z planowanej wycinki drzew). 12) Sposób rozliczenia za zakup drewna został określony w Projekcie umowy (Załączniku Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). 10. Informacja dotycząca wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracy osób wykonujących czynności przy realizacji przedmiotu zamówienia, została ujęta w Dziale XXX Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 11. Zasady realizacji i rozliczania zamówienia zostały określone w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik Nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233128-2
Dodatkowe kody CPV: 45233140-2, 45316110-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1182842.15
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Sudeckie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1029197.58
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: do 10% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- EW Leśna - opracowanie dokumentacji na wymianę 2 zasuw na rurociągach derywacyjnych RDI i RDII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych
- Dostawa i finansowanie w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej dwukołowej zamiatarki elewatorowej ulicznej zamiatającej zanieczyszczenia na platformę pojazdu ciągnącego.
- Bieżąca naprawa oraz konserwacja wiat przystankowych zlokalizowanych na terenie Miasta Jelenia Góra w latach 2025-2026
- Dostawa instrumentów muzycznych na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. Stanisława Moniuszki w Jeleniej Górze
- Kompleksowa dostawa (sprzedaż i dystrybucja) gazu ziemnego do budynków Sądu Rejonowego w Lwówku Śląskim oraz Kamiennej Górze.
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa oświetlenia drogowego ul. Stawowej, ul. Parkowej i ul. Kościelnej w Sadkowie na dz. nr 142/2, 142/3, 158/9, 154"
- Bezpieczny pieszy, rowerzysta i kierowca w Nowym Sączu
- Realizacja robót budowlanych dla zadania pn. "Przebudowa ul. Miodowej w zakresie budowy brakującego chodnika w ul. Miodowej we Wrocławiu na odc. od zjazdu na posesję nr 27 do drogi 23KDW/7"
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.