eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RakoniewiceUsuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag z terenu gminy Rakoniewice z terenu gminy Rakoniewice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-10

Ogłoszenie nr 510124190-N-2020 z dnia 10-07-2020 r.

Gmina Rakoniewice: Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag z terenu gminy Rakoniewice z terenu gminy Rakoniewice

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 554571-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Rakoniewice, Krajowy numer identyfikacyjny 63125932400000, ul. Osiedle Parkowe 1, 62-067 Rakoniewice, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. -, e-mail sekretariat@rakoniewice.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usuwanie odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów, opakowań po nawozach i typu Big Bag z terenu gminy Rakoniewice z terenu gminy Rakoniewice

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GG.271.7.2020.TS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór na miejscu wyznaczonym na terenie gminy Rakoniewice, lub w obrębie do 20 km od miejscowości Rakoniewice, na terenie gmin sąsiednich oraz przekazanie do odzysku lub unieszkodliwienia odpadów z folii rolniczej, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big Bag pochodzących od producentów rolnych z terenu gminy Rakoniewice. Zadanie realizowane jest w ramach programu priorytetowego "Usuwania folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej" i finansowane będzie ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (NFOŚiGW) w Warszawie. 2. Zakres rzeczowy obejmuje: a. Odbiór dostarczonych przez Rolników z terenu gminy Rakoniewice odpadów w wyznaczonym miejscu na terenie gminy Rakoniewice, lub w obrębie do 20 km od miejscowości Rakoniewice , na terenie gmin sąsiednich w uzgodnionym terminie na podstawie ustalonego z Zamawiającym harmonogramu odbioru odpadów; b. Odpady będą dostarczane przez rolników z terenu Gminy Rakoniewice do wyznaczonego, lub wyznaczonych miejsc terenie gminy Rakoniewice, lub w obrębie do 20 km od miejscowości Rakoniewice , na terenie gmin sąsiednich; c. odbiór i przekazanie odpadów do odzysku lub unieszkodliwienia do recyklera/instalacji wybranej przez Wykonawcę; d. prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów, określonej w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.). e. Przekazanie Osobie dostarczającej odpady, poświadczenia odbioru z wyszczególnieniem rodzaju i ilości dostarczonych odpadów. f. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w 1 etapie - obejmuje odebranie i unieszkodliwienie odpadów w ilości szacunkowej 300,00 Mg a jego realizacja musi zakończyć się do 30 września 2020 r., g. Wykonawca zobowiązany będzie do systematycznego odbioru odpadów w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. W przypadku wyczerpania krajowego limitu pomocy de minimis w rolnictwie Zamawiający może zrezygnować z wykonania umowy w pełnym zakresie. h. Wykonawca zobowiązuje się, że odpady zostaną zagospodarowane zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami. i. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania Zamawiającemu dokumentów potwierdzających właściwe i zgodne z przepisami wykonanie przedmiotu umowy, a w szczególności: - oryginałów potwierdzonych za zgodność kart ewidencji odpadów wygenerowanych z systemu BDO, osobno dla każdego z rolników, którzy przekazali odpady, potwierdzających przyjęcie odpadów przez prowadzącego zbieranie odpadów, wraz z ich zbiorczym zestawieniem, - oryginałów/potwierdzonych za zgodność kart ewidencji odpadów wygenerowanych z systemu BDO, osobno dla każdego z rolników, którzy przekazali odpady. 3. Szacunkowa masa odpadów rolniczych przeznaczonych do zbierania, transportu oraz odzysku lub unieszkodliwienia wynosi łącznie do 300 Mg, w tym: a. 225 Mg odpadów z folii rolniczych b. 27 Mg siatki do owijania balotów c. 12 Mg sznurka do owijania balotów d. 22 Mg opakowań po nawozach e. 14 Mg opakowań typu Big Bag Powyższe masy są wartościami szacunkowymi wynikającymi z przeprowadzonej przez tutejszy Urząd inwentaryzacji i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu). Łączna waga odpadów z terenu gminy Rakoniewice powinna zgadzać się z wagą odpadów przekazanych do recyklerów/instalacji. 4. Wykonawca w ofercie wskaże Zamawiającemu miejsce na terenie gminy Rakoniewice, lub w obrębie do 20 km od miejscowości Rakoniewice, na terenie gmin sąsiednich, gdzie będzie odebrać odpady. 5. Wykonawca zobowiązany jest również: 1) posiadać wpis do BDO- rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, 2) posiadać nadany numer rejestrowy uprawiony do prowadzenia działalności w zakresie transportu odpadów, 3) posiadać aktualne zezwolenie na przetwarzanie lub zbieranie i przetwarzanie odpadów, w przypadku gdy będzie również podmiotem przetwarzającym odpady, 4) do wykonywania przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wymogów obowiązującego w tym zakresie prawa; do przekazania Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzającym właściwe i zgodne z przepisami wykonanie przedmiotu zamówienia, a w szczególności będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu: a) wygenerowanych z systemu BDO i poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii kart ewidencji odpadów potwierdzających przyjęcie odpadów przez prowadzącego zbieranie lub przetwarzanie odpadów w procesie odzysku lub unieszkodliwiania, wraz z ich zbiorczym zestawieniem, b) wygenerowanych z systemu BDO kart przekazania odpadów do docelowej instalacji (w statusie z potwierdzonym transportem), wraz z ich zbiorczym zestawieniem (w przypadku przejęcia odpadów z terenu gminy Rakoniewice przez podmiot zajmujący się wyłącznie zbieraniem odpadów), c) wygenerowanych z systemu BDO i poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii dokumentów ewidencji odpadów potwierdzające ostateczne zagospodarowanie odpadów w procesie unieszkodliwiania lub odzysku, wraz z ich zbiorczym zestawieniem. 5) wykonać dokumentację fotograficzną kolorowych, czytelnych i dobrej jakości zdjęć ilustrujących przebieg realizacji zadania na różnych etapach, 6) do przestrzegania wymogów prawnych dotyczących postępowania z odpadami, a w szczególności ustawy Prawo ochrony środowiska oraz ustawy o odpadach 7) zapewnić personel posiadający wiedzę i przeszkolić go w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu umowy z najwyższą starannością i w ustalonym terminie, 8) zapewnić wszystkie urządzenia i sprzęt niezbędny do realizacji przedmiotu umowy, 9) do posiadania polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 10) do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia o prawidłowym wykonaniu przedmiotu umowy z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych. Wszelkie działania lub czynności, które nie zostały uwzględnione powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania zadania, Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia. 6. Rozliczenie zadania nastąpi na podstawie rzeczywistej masy odebranych odpadów oraz ceny przedstawionej w ofercie Wykonawcy (ceny jednostkowej brutto zł/Mg). Wykonawca wystawi fakturę VAT, po przekazaniu Zamawiającemu prawidłowo wypełnionych dokumentów potwierdzających realizację przedmiotu umowy oraz po podpisaniu, przez niego oraz Zamawiającego lub upoważnioną przez niego osobę, protokołu odbioru wykonanych usług.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90533000-2


Dodatkowe kody CPV: 90500000-2, 90514000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 150000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo Produkcyjne Przemysław Olejnik
Email wykonawcy: przemyslaw.olejnik@phpolejnik.pl
Adres pocztowy: Wąbiewo 26
Kod pocztowy: 64-061
Miejscowość: Kamieniec
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 165240
Oferta z najniższą ceną/kosztem 165240
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 165240
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.