To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-10
Ogłoszenie nr 510124590-N-2020 z dnia 10-07-2020 r.
Uniwersytet Wrocławski: Wymiana przyłącza sanitarnego S3 wraz z przykanalikami i wpustami oraz wodociągowego W1-W3 na terenie DS. Dwudziestolatka przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 534244-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Wrocławski, Krajowy numer identyfikacyjny 13010000000000,
ul. pl. Uniwersytecki
1,
50-137
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
71 375 22 34, e-mail
bzp@uwr.edu.pl, faks
71 375 24 72.
Adres strony internetowej (url): www.uni.wroc.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana przyłącza sanitarnego S3 wraz z przykanalikami i wpustami oraz wodociągowego W1-W3 na terenie DS. Dwudziestolatka przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZP.2712.8.2020.JS
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest Wymiana przyłącza sanitarnego S3 wraz z przykanalikami i wpustami oraz wodociągowego W1-W3 na terenie DS. Dwudziestolatka przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu. 2. Zadanie obejmuje następujący zakres prac: a) rozbiórkę istniejących nawierzchni utwardzonych; b) zdjęcie ziemi roślinnej w miejscu prowadzonych robót; c) wykonanie robót ziemnych, wymiana gruntu; d) demontaż istniejącej kanalizacji sanitarnej z rur kamionkowych lub żeliwnych wraz ze studniami na odcinku S3-1 do S3-5, przykanalików P12 i P10 oraz wpustów wp2 i wp3; e) demontaż istniejącego przyłącza wodociągowego na odcinku W1-W3; f) wykonanie przyłącza kanalizacyjnego na odcinku jw. wraz ze studniami i wpustami. g) wykonanie przyłącza wodociągowego tymczasowego, a następnie projektowanego na odcinku W1-W3; h) odtworzenie istniejących nawierzchni utwardzonych, ciągów pieszo - jezdnych oraz terenów zielonych. i) zabezpieczenie drzew i krzewów podczas wykonywania prac; j) wykopanie i ponowne sadzenie krzewów (około 20 szt); k) przekopanie gleby, rozścielenie ziemi urodzajnej; l) pielęgnacja krzewów przesadzonych w okresie gwarancyjnym; m) zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych i telefonicznych; n) oznakowanie trasy kanału taśmą; o) oznakowanie związane z organizacją ruchu zastępczego; ł) próby i testy sieci; p) odwodnienie wykopów oraz umocnienie ścian wykopów; q) rozbiórka oraz odtworzenie posadzki; r) demontaż szklanego przekrycia studzienek doświetlających na czas wykonania przyłącza kanalizacyjnego oraz ponowny montaż; s) prace będą prowadzone na czynnej sieci kanalizacyjnej i wodociągowej, dlatego należy przewidzieć tymczasowe odprowadzanie/przepompowywanie ścieków oraz tymczasowe zasilanie w wodę. Koszt z tym związany ponosi Wykonawca; t) umocnienie ścian wykopów, odwodnienie wykopu, oczyszczenie kanałów, zabezpieczenie przed napływem ścieków oraz koszt z tym związany ponosi Wykonawca; u) prace w pobliżu drzew należy prowadzić pod nadzorem dendrologicznym. Koszt z tym związany ponosi Wykonawca; v) organizacja ruchu zastępczego na czas budowy przyłączy, w tym: znaki drogowe, zapory drogowe U-20c, barierki ochronne, lampy ostrzegawcze, kładka tymczasowa składana aluminiowa antypoślizgowa dla pieszych, uzyskanie wymaganych uzgodnień, decyzji itp. oraz koszt z tym związany ponosi Wykonawca; w) wywóz materiałów z demontażu oraz robót ziemnych; x) wygrodzenie terenu i wyznaczenie stref niebezpiecznych; y) wyznaczenie miejsca na tymczasowe składowanie i segregację materiałów (do uzgodnienia z Użytkownikiem); z) wyznaczenie trasy przejazdu ciężkiego sprzętu, którą będą wywożone materiały pochodzące z rozbiórki/wykopów w sposób umożliwiający zachowanie bezpieczeństwa użytkownikom i bezkolizyjne funkcjonowanie ruchu pojazdów oraz pieszych; aa) opracowanie planu BIOZ; 3.1. UWAGI: a) Wszelkie prace w obrębie inwestycji należy prowadzić zgodnie z: - Ustawą o ochronie przyrody z dn. 16 kwietnia 2004; - Ustawą Prawo ochrony środowiska z dn. 27 kwietnia 2001; - Uzgodnieniem Zarządu Zieleni Miejskiej; b) Wykonawca przed rozpoczęciem prac powiadomi pisemnie niezbędne organy o planowanym terminie ich wykonania oraz o zakończeniu robót w celu protokolarnego odbioru terenu; c) Prace związane z przepięciami sieci wodociągowej oraz kanalizacyjnej należy wykonać do dnia 28.08.2020 r. d) Wykonawca usunie w sposób docelowy i skuteczny wszelkie szkody i awarie powstałe w trakcie realizacji robót, w tym odtworzenie w pasie drogowym przyległych ulic, trawników i chodników zniszczonych podczas wykonywania prac; e) W przypadku uszkodzenia istniejących sieci i innych istniejących elementów uzbrojenia nad i podziemnego terenu od Wykonawcy egzekwowana będzie ich naprawa oraz wyrównanie strat wynikających z braku zasilania czy transmisji, sporządzonej przez poszkodowanego Użytkownika bądź Właściciela; f) Koszty za wywóz gruzu i urobku oraz pozostałych materiałów z demontażu wraz z kosztami utylizacji oraz inne opłaty z tym związane ponosi Wykonawca; g) Koszty związane z zabezpieczeniem drzew i przesadzeniem krzewów ponosi Wykonawca; h) Wykonawca odpowiada za nadzór nad mieniem oraz ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny; ł) do zakresu Wykonawcy wchodzi również zasilanie, organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem (dojazd, doprowadzenie mediów dla potrzeb placu budowy i odprowadzenie ścieków z zaplecza budowy) ponoszenie kosztów zużycia wody, energii dla potrzeb budowy; i) Wykonawca przed rozpoczęciem robót zabezpieczy i wygrodzi miejsca prowadzenia robót oraz terenu przed dostępem osób trzecich; j) Utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót, systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania prac oraz uporządkowanie terenu po zakończeniu robót wraz z demontażem obiektów tymczasowych; k) roboty towarzyszące/tymczasowe nieujęte w przedmiarze oraz inne prace zapewniające kompletność wykonania przedmiotu umowy winny być skalkulowane w cenach robót podstawowych; Roboty budowlane wykonywane będą na czynnej sieci kanalizacyjnej budynku DS. Dwudziestolatka funkcjonującego 7 dni w tygodniu i 24h/dobę, dlatego konieczne będzie uzgodnienie harmonogramu wykonywania prac budowlanych z Użytkownikiem oraz z najemcami lokali usługowych. Roboty budowlane należy tak zorganizować, aby nie zakłócały one pracy oraz funkcjonowania całego obiektu. Z wyprzedzeniem co najmniej 3-dniowym należy powiadomić Użytkownika oraz najemców lokali usługowych o utrudnieniach związanych z planowanymi przepięciami węzłów sanitarnych. W trakcie prowadzenia robót obiekt musi mieć zapewnioną możliwość korzystania z węzłów sanitarnych. Ponadto w trakcie realizacji zadania do budynku musi być zapewniony swobodny dostęp dla osób niepełnosprawnych. 3. Szczegółowy zakres prac, zgodnie z którym należy wykonać zamówienie, zawierają następujące załączniki do SIWZ: - Załącznik nr 7 - Przedmiar robót - Autor: Projektowanie i Usługi Różne "DORBUD", ul. Inżynierska 72A/3, 53-230 Wrocław (sporządził: mgr. Inż. Artur Paduchowski); - Załącznik nr 8 - Projekt budowlany - Autor: Projektowanie i Usługi Różne "DORBUD", ul. Inżynierska 72A/3, 53-230 Wrocław (projektował: mgr. Inż. Artur Paduchowski); - Załącznik nr 9 - Projekt wykonawczy- Autor: Projektowanie i Usługi Różne "DORBUD", ul. Inżynierska 72A/3, 53-230 Wrocław (projektował: mgr. Inż. Artur Paduchowski); - Załącznik nr 10 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Autor: Projektowanie i Usługi Różne "DORBUD", ul. Inżynierska 72A/3, 53-230 Wrocław (projektował: mgr. Inż. Artur Paduchowski); 4. Warunki i zasady realizacji umowy zawiera Wzór umowy wraz z załącznikami: wzorem Karty Gwarancyjnej - Załącznik nr 11 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5278790.04
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PROVIDIA sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
166068.59
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Testy paskowe do ilościowego oznaczania stężenia przeciwciał i autoprzeciwciał metodą immunoenzymatyczną wraz z dzierżawą aparatu
- Zakup i dostawa samochodów dla Działu Agrochemicznej Obsługi Rolnictwa Okręgowej Stacji Chemiczno-Rolniczej we Wrocławiu
- Jednorazowa dostawa materiały zużywalne do wysoko wyspecjalizowanych zastosowań badawczych
- Serwis oraz naprawa systemów, instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej Brookvent w dwóch budynkach mieszkalnych ul. Afgańska 2-4-6 oraz Afgańska 8-10-12-14 Wrocław
- WYBÓR WYKONAWCY USŁUGI ŻYWIENIA NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 43 "KOLOROWE" WE WROCŁAWIU
- Remont trzech toalet uczniowskich oraz tarasu i schodów zewnętrznych w budynku Zespołu Szkół nr 16 przy ul. Głogowskiej 30 we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej nr 101266E w miejscowości Zawady
- Budowa sieci wodociągowej rozdzielczej w miejscowości Trzebce i Perzyny
- Poprawa stanu gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Mstów poprzez budowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowościach Srocko i Mstów
- Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III" Część I: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w miejscowościach Sławoszowice i Duchowo, gm. Milicz
- Przebudowa chodnika w ulicy Staszica w ramach zadania pn. "Sadźmy drzewa, budżet obywatelski dzielnic edycja VIII" - w ramach programu budowy chodników.
- "Budowa zbiornika wody uzdatnionej wraz z instalacją wodociągową i rurociągiem odciekowym na terenie działki o nr ew. 237 Bukowiec, obręb ew. Bukowiec".
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.