eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWymiana przyłącza sanitarnego S3 wraz z przykanalikami i wpustami oraz wodociągowego W1-W3 na terenie DS. Dwudziestolatka przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-10

Ogłoszenie nr 510124590-N-2020 z dnia 10-07-2020 r.

Uniwersytet Wrocławski: Wymiana przyłącza sanitarnego S3 wraz z przykanalikami i wpustami oraz wodociągowego W1-W3 na terenie DS. Dwudziestolatka przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 534244-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Wrocławski, Krajowy numer identyfikacyjny 13010000000000, ul. pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 375 22 34, e-mail bzp@uwr.edu.pl, faks 71 375 24 72.
Adres strony internetowej (url): www.uni.wroc.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wymiana przyłącza sanitarnego S3 wraz z przykanalikami i wpustami oraz wodociągowego W1-W3 na terenie DS. Dwudziestolatka przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.2712.8.2020.JS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Wymiana przyłącza sanitarnego S3 wraz z przykanalikami i wpustami oraz wodociągowego W1-W3 na terenie DS. Dwudziestolatka przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu. 2. Zadanie obejmuje następujący zakres prac: a) rozbiórkę istniejących nawierzchni utwardzonych; b) zdjęcie ziemi roślinnej w miejscu prowadzonych robót; c) wykonanie robót ziemnych, wymiana gruntu; d) demontaż istniejącej kanalizacji sanitarnej z rur kamionkowych lub żeliwnych wraz ze studniami na odcinku S3-1 do S3-5, przykanalików P12 i P10 oraz wpustów wp2 i wp3; e) demontaż istniejącego przyłącza wodociągowego na odcinku W1-W3; f) wykonanie przyłącza kanalizacyjnego na odcinku jw. wraz ze studniami i wpustami. g) wykonanie przyłącza wodociągowego tymczasowego, a następnie projektowanego na odcinku W1-W3; h) odtworzenie istniejących nawierzchni utwardzonych, ciągów pieszo - jezdnych oraz terenów zielonych. i) zabezpieczenie drzew i krzewów podczas wykonywania prac; j) wykopanie i ponowne sadzenie krzewów (około 20 szt); k) przekopanie gleby, rozścielenie ziemi urodzajnej; l) pielęgnacja krzewów przesadzonych w okresie gwarancyjnym; m) zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych i telefonicznych; n) oznakowanie trasy kanału taśmą; o) oznakowanie związane z organizacją ruchu zastępczego; ł) próby i testy sieci; p) odwodnienie wykopów oraz umocnienie ścian wykopów; q) rozbiórka oraz odtworzenie posadzki; r) demontaż szklanego przekrycia studzienek doświetlających na czas wykonania przyłącza kanalizacyjnego oraz ponowny montaż; s) prace będą prowadzone na czynnej sieci kanalizacyjnej i wodociągowej, dlatego należy przewidzieć tymczasowe odprowadzanie/przepompowywanie ścieków oraz tymczasowe zasilanie w wodę. Koszt z tym związany ponosi Wykonawca; t) umocnienie ścian wykopów, odwodnienie wykopu, oczyszczenie kanałów, zabezpieczenie przed napływem ścieków oraz koszt z tym związany ponosi Wykonawca; u) prace w pobliżu drzew należy prowadzić pod nadzorem dendrologicznym. Koszt z tym związany ponosi Wykonawca; v) organizacja ruchu zastępczego na czas budowy przyłączy, w tym: znaki drogowe, zapory drogowe U-20c, barierki ochronne, lampy ostrzegawcze, kładka tymczasowa składana aluminiowa antypoślizgowa dla pieszych, uzyskanie wymaganych uzgodnień, decyzji itp. oraz koszt z tym związany ponosi Wykonawca; w) wywóz materiałów z demontażu oraz robót ziemnych; x) wygrodzenie terenu i wyznaczenie stref niebezpiecznych; y) wyznaczenie miejsca na tymczasowe składowanie i segregację materiałów (do uzgodnienia z Użytkownikiem); z) wyznaczenie trasy przejazdu ciężkiego sprzętu, którą będą wywożone materiały pochodzące z rozbiórki/wykopów w sposób umożliwiający zachowanie bezpieczeństwa użytkownikom i bezkolizyjne funkcjonowanie ruchu pojazdów oraz pieszych; aa) opracowanie planu BIOZ; 3.1. UWAGI: a) Wszelkie prace w obrębie inwestycji należy prowadzić zgodnie z: - Ustawą o ochronie przyrody z dn. 16 kwietnia 2004; - Ustawą Prawo ochrony środowiska z dn. 27 kwietnia 2001; - Uzgodnieniem Zarządu Zieleni Miejskiej; b) Wykonawca przed rozpoczęciem prac powiadomi pisemnie niezbędne organy o planowanym terminie ich wykonania oraz o zakończeniu robót w celu protokolarnego odbioru terenu; c) Prace związane z przepięciami sieci wodociągowej oraz kanalizacyjnej należy wykonać do dnia 28.08.2020 r. d) Wykonawca usunie w sposób docelowy i skuteczny wszelkie szkody i awarie powstałe w trakcie realizacji robót, w tym odtworzenie w pasie drogowym przyległych ulic, trawników i chodników zniszczonych podczas wykonywania prac; e) W przypadku uszkodzenia istniejących sieci i innych istniejących elementów uzbrojenia nad i podziemnego terenu od Wykonawcy egzekwowana będzie ich naprawa oraz wyrównanie strat wynikających z braku zasilania czy transmisji, sporządzonej przez poszkodowanego Użytkownika bądź Właściciela; f) Koszty za wywóz gruzu i urobku oraz pozostałych materiałów z demontażu wraz z kosztami utylizacji oraz inne opłaty z tym związane ponosi Wykonawca; g) Koszty związane z zabezpieczeniem drzew i przesadzeniem krzewów ponosi Wykonawca; h) Wykonawca odpowiada za nadzór nad mieniem oraz ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny; ł) do zakresu Wykonawcy wchodzi również zasilanie, organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem (dojazd, doprowadzenie mediów dla potrzeb placu budowy i odprowadzenie ścieków z zaplecza budowy) ponoszenie kosztów zużycia wody, energii dla potrzeb budowy; i) Wykonawca przed rozpoczęciem robót zabezpieczy i wygrodzi miejsca prowadzenia robót oraz terenu przed dostępem osób trzecich; j) Utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót, systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania prac oraz uporządkowanie terenu po zakończeniu robót wraz z demontażem obiektów tymczasowych; k) roboty towarzyszące/tymczasowe nieujęte w przedmiarze oraz inne prace zapewniające kompletność wykonania przedmiotu umowy winny być skalkulowane w cenach robót podstawowych; Roboty budowlane wykonywane będą na czynnej sieci kanalizacyjnej budynku DS. Dwudziestolatka funkcjonującego 7 dni w tygodniu i 24h/dobę, dlatego konieczne będzie uzgodnienie harmonogramu wykonywania prac budowlanych z Użytkownikiem oraz z najemcami lokali usługowych. Roboty budowlane należy tak zorganizować, aby nie zakłócały one pracy oraz funkcjonowania całego obiektu. Z wyprzedzeniem co najmniej 3-dniowym należy powiadomić Użytkownika oraz najemców lokali usługowych o utrudnieniach związanych z planowanymi przepięciami węzłów sanitarnych. W trakcie prowadzenia robót obiekt musi mieć zapewnioną możliwość korzystania z węzłów sanitarnych. Ponadto w trakcie realizacji zadania do budynku musi być zapewniony swobodny dostęp dla osób niepełnosprawnych. 3. Szczegółowy zakres prac, zgodnie z którym należy wykonać zamówienie, zawierają następujące załączniki do SIWZ: - Załącznik nr 7 - Przedmiar robót - Autor: Projektowanie i Usługi Różne "DORBUD", ul. Inżynierska 72A/3, 53-230 Wrocław (sporządził: mgr. Inż. Artur Paduchowski); - Załącznik nr 8 - Projekt budowlany - Autor: Projektowanie i Usługi Różne "DORBUD", ul. Inżynierska 72A/3, 53-230 Wrocław (projektował: mgr. Inż. Artur Paduchowski); - Załącznik nr 9 - Projekt wykonawczy- Autor: Projektowanie i Usługi Różne "DORBUD", ul. Inżynierska 72A/3, 53-230 Wrocław (projektował: mgr. Inż. Artur Paduchowski); - Załącznik nr 10 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Autor: Projektowanie i Usługi Różne "DORBUD", ul. Inżynierska 72A/3, 53-230 Wrocław (projektował: mgr. Inż. Artur Paduchowski); 4. Warunki i zasady realizacji umowy zawiera Wzór umowy wraz z załącznikami: wzorem Karty Gwarancyjnej - Załącznik nr 11 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5278790.04
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PROVIDIA sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Nowa Wieś Złotoryjska 36 A
Kod pocztowy: 59-500
Miejscowość: Złotoryja
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 166068.59
Oferta z najniższą ceną/kosztem 166068.59
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 269524.28
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.