eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świątki › "Adaptacja części Gminnej Biblioteki Publicznej w Świątkach na garaż dla trzech samochodów Ochotniczej Straży Pożarnej w Świątkach"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-19

Ogłoszenie nr 510124880-N-2019 z dnia 19-06-2019 r.

Gmina Świątki: "Adaptacja części Gminnej Biblioteki Publicznej w Świątkach na garaż dla trzech samochodów Ochotniczej Straży Pożarnej w Świątkach"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 527410-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Świątki, Krajowy numer identyfikacyjny 51074320300000, ul. Świątki 87, 11-008 Świątki, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 6169883, 6169890 w. 109, e-mail urzad@swiatki.pl, faks 896 169 822.
Adres strony internetowej (url): http://bip.swiatki.pl/?c=179

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Adaptacja części Gminnej Biblioteki Publicznej w Świątkach na garaż dla trzech samochodów Ochotniczej Straży Pożarnej w Świątkach"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ROS.271.4.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest "Adaptacja części Gminnej Biblioteki Publicznej w Świątkach na garaż dla trzech samochodów Ochotniczej Straży Pożarnej w Świątkach". 2. Zamierzenie inwestycyjne będzie realizowane na działce o nr ewidencyjnym 44/1, obręb geodezyjny 0011 Świątki, miejscowość Świątki, gmina Świątki, powiat olsztyński. 3. W ramach zadania z poziomu parteru zostanie wydzielony osobny lokal w przestrzeni dawnej świetlicy (sali widowiskowej) wraz z przyłączeniem dwóch przyległych pomieszczeń magazynowo-gospodarczych do obsługi pomieszczenia garażowego. Sposób użytkowania wyżej wymienionych pomieszczeń zostanie zmieniony z sali widowiskowej biblioteki na garaż i pomieszczenia pomocnicze dla pojazdów OSP. Połączenie korytarza z dawną świetlicą zostanie zamurowane. W ścianie wschodniej zostaną zlikwidowane trzy okna, a w ich miejsce wykonane będą dwa wrota garażowe. 4. W ramach branży architektoniczno-konstrukcyjnej zostaną wykonane następując prace: 1) Usunięcie konstrukcji oraz pokrycia istniejącego dachu nad częścią parterową (sala świetlicy). 2) Zamurowanie otworu drzwiowego między korytarzem a salą świetlicy - zamurować bloczkami z betonu komórkowego gr.40cm. 3) Wyburzenie fragmentu muru od strony wschodniej (ściany świetlicy) w miejscu projektowanych otworów wrót garażowych. 4) Wyburzenie fragmentu muru od strony wschodniej (ściany świetlicy) w miejscu planowanego otworu okiennego oraz wykonanie nadproża w postaci belek prefabrykowanych L-19. 5) Wykonanie stopy fundamentowej F-1. Spód poziomu posadowienia stopy fundamentowej zgodnie z poziomem posadowienia istniejących fundamentów. 6) Wykonie konstrukcji kanału Kn-1. 7) Wykonanie słupa żelbetowego S-1. 8) Usunięcie starych warstw posadzki i wykonanie nowej posadzki garażu. 9) Nadmurowanie ścian zewnętrznych zachodniej, wschodniej oraz północnej części parterowej do poziomu projektowanych wieńców. Nadmurowanie z bloczków z betonu komórkowego gr. 40cm. 10) Wykonanie wieńców i nadproża żelbetowego. Z wieńców wyprowadzić kotwy do montażu belek dachowych i płatwi. Alternatywnie mocować konstrukcję stalową za pomocą kotew chemicznie wklejanych. 11) Wykonanie bruzd w istniejących murach części piętrowej budynku w miejscu osadzenia belek dachowych oraz płatwi. W bruzdach wykonać marki M-1 i M-2, do których zostaną przyspawane belki i płatwie dachowe. 12) Montaż konstrukcji stalowej dachu: Belki dachowe z dwuteowników IPE 270 oraz płatwie IPE 120. 13) Wymiana okna w ścianie zachodniej O-2 oraz montaż okna O1 w ścianie wschodniej. 14) Docieplenie fragmentu nadbudowanych murów styropianem gr. ok. 18cm oraz wykonanie wyprawy elewacyjnej. 15) Wykonanie podbitki z blachy trapezowej T-55 mocowanej od spodu do belek dachowych. Ułożenie warstw izolacyjnych dachu między belkami stalowymi. Wykonanie pokrycia dachowego z blachy trapezowej. 16) Montaż obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych. 17) Montaż wrót garażowych. 18) Roboty wykończeniowe (roboty tynkarskie oraz malarskie) wewnątrz pomieszczenia garażu oraz pomieszczenia magazynowego i gospodarczego. 5. Remont branży elektrycznej będzie obejmował następujący zakres: 1) dobór rozdzielnicy (RG część rozbudowana) 0,4 kV. 2) instalacyjne obwody oświetlenia podstawowego, awaryjnego i bezpieczeństwa. 3) obwody gniazd wtyczkowych 230V i 400V. 4) ochronę przeciwporażeniową. 5) ochronę odgromową części rozbudowanej. 6. Remont branży hydrantowej będzie obejmował następujący zakres: 1) Z uwagi na zabezpieczenie przeciwpożarowe części budynku, która zmieni sposób użytkowania na garaż dla pojazdów OSP należy wykonać instalację hydrantową do zasilania projektowanego hydrantu przeciwpożarowego Ø25 mm. Instalacje hydrantową należy wykonać z rur stalowych ocynkowanych wg PN-74/H-74200, łączonych na gwint lub ze stali niskowęglowej do wody pitnej. Instalację można wykonać z innych materiałów posiadających atest dopuszczający stosowanie w budownictwie. Zawór hydrantowy należy zamontować na wysokości 1,35 m nad podłogą w szafce. Wraz z zaworem hydrantowym w szafce hydrantowej zamontować półsztywny wąż przeciwpożarowy o długości L=30m. Instalację hydrantową połączyć z istniejącą instalacją wody zimnej w kotłowni w celu zapobiegania zagniwania wody w instalacji hydrantowej. Po zamontowaniu hydrantu sprawdzić ciśnienie przed zaworem hydrantowym. Ciśnienie to powinno wynosić 0,2 MPa. Próbę szczelności przeprowadzić na ciśnienie 1,5 x ciśnienia roboczego. Instalację hydrantową zaizolować izolacją przeciwroszeniową typu Termaflex FRZ o grubości 9 mm lub równoważną. 2) Przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji odbiorowej niezbędnej do uzyskania zgody na użytkowanie. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, pod nazwą "NADBUDOWA, PRZEBUDOWA ORAZ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU ZWIĄZANEGO Z USŁUGAMI OŚWIATY NA GARAŻ DLA POJAZDÓW OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ" stanowiącej załącznik nr 9, 10 i 11 do SIWZ oraz przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ. 8. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie, a także zdobycia na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp. . 10. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty, w tym użyte materiały oraz dostarczone i zamontowane urządzenia, na okres nie krótszy niż 5 lat. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres gwarancji, maksymalnie 8 lat, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w Rozdziale XIV niniejszej specyfikacji - Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty. 11. Zamawiający wymaga, aby wykonawca oraz podwykonawcy wykonujący roboty budowlane zatrudniali na podstawie umowy o pracę pracowników przy realizacji robót budowlanych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 917). 12. Szczegółowe warunki realizacji wymagań określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych warunków, a także rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, zostały zawarte w rozdziale XX niniejszej SIWZ. 13. Ilekroć w niniejszej treści SIWZ i załącznikach do SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, źródle lub szczególnym procesie, przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: ,,lub równoważne". Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od wskazanych w SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45400000-1, 45110000-1, 45300000-0, 45330000-9, 45311100-1, 45332200-5, 45332400-7, 45232460-4, 45442100-8, 45262522-6, 45111220-6, 45453000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 235786.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo-Handlowa NEX Adam Kostrzębski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Sienkiewicza 14/8
Kod pocztowy: 14-300
Miejscowość: Morąg
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 235786.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 235786.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 274004.72
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.