To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-19
Ogłoszenie nr 510124969-N-2019 z dnia 19-06-2019 r.
Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o.o.: Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych oraz warsztatowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o.o.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 503928-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Podkarpackie Centrum Innowacji Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 36895357400000,
ul. Lenartowicza
4,
35-051
Rzeszów, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
507836617, 665435053, e-mail
lukasz.sekunda@gmail.com, b.jadam@pcinn.org, faks
-.
Adres strony internetowej (url): www.pcinn.org
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka z organiczoną odpowidzialnością, której właścicielem jest samorząd województwa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych oraz warsztatowych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):1/PO/01/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zamówienie dotyczy następujących rodzajów i ilości mebli: Fotel pneumatyczny jezdny - 26 szt., Krzesło tapicerowane jezdne - 28 sztuk, Krzesło tapicerowane na stopkach - 80 sztuk, Krzesło laboratoryjne bez podłokietników - 10 sztuk, Biurko prostokątne 120x80 - 23 sztuk, Biurko prostokątne 160x80 - 8 szt., Stół prostokątny 200x100 - 2 sztuki, Stół prostokątny jezdny 160x80 - 6 sztuk, Stolik kwadratowy (tzw. kawowy) - 2 sztuk, Stolik mobilny pneumatyczny - 1 sztuka, Stół kwadratowy - 1 sztuka, Panel górny do biurka 1200 mm - 3 sztuki, Panel górny do biurka 1600 mm - 3 sztuki, Panel boczny do biurka - 10 sztuk, Uchwyt na komputer - 13 sztuk, Uchwyt na monitor podwójny - 13 sztuk, Uchwyt na monitor pojedyńczy - 13 sztuk, Kontener mobilny podbiurkowy - 4 sztuk, Mównica prezentacyjna mobilna - 1 sztuka, Kontener mobilny podbiurkowy - połysk - 2 sztuki, Regał otwarty duży - 6 sztuk, Regał otwarty mały - 4 sztuki, Szafa z drzwiami wahadłowymi - 6 sztuk, Szafa ubraniowa stalowa - 4 sztuki, Szafa aktowa stalowa - 3 sztuk, Szafa mała z drzwiami wahadłowymi - 1 sztuka, Szafka dzielona z drzwiami wahadłowymi - 6 sztuk, Regał pod urządzenie wielofunkcyjne - 1 sztuka, Sofa trzyosobowa - 2 sztuki, Fotel tapicerowany - 6 sztuk, Szafa warsztatowa - 5 sztuk, Stół warsztatowy bez zabudowy - 5 sztuk, Stół warsztatowy jednostronnie zabudowany szufladami - 1 sztuka, Stół warsztatowy obustronnie zabudowany szufladami - 1 sztuka, Stół warsztatowy z szafkami - 1 sztuka, Nadbudowa stołu warsztatowego - 1 sztuka, Regał warsztatowy 120 cm - 5 sztuk, Regał warsztatowy 100 cm - 8 sztuk, Szafka metalowa 4-schowkowa - 5 sztuk.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39130000-2
Dodatkowe kody CPV: 39151200-7, 39121000-6, 39110000-7, 39151000-5, 39516100-3, 39130000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Krzesła |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
42300
Liczba otrzymanych ofert:
14
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ALNAG Barbara Wróbel
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
52029.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: BIURKA I STOŁY |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
26639
Liczba otrzymanych ofert:
12
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KMP Smart Office Sp. z o.o. Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
54822.33
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Regały i szafy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
19307.39
Liczba otrzymanych ofert:
11
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KOMA R. Kozakiewicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23748.09
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Meble tapicerowane |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14600
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ALNAG Barbara Wróbel
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17958
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Meble warsztatowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/02/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
23235.00
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KMP Smart Office Sp. z o.o. Sp. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
28579.05
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Numer postępowania: ZP/10/2025. Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych Komisariatu Policji II w Rzeszowie przy ul. Wołyńskiej 1
- Dostawa foteli biurowych
- Remont budynku garażowego w Ośrodku Szkoleniowym w Czudcu, ul. Rzeszowska 82
- Remont toalety w budynku dydaktycznym w Tarnobrzegu, ul. Sienkiewicza 206
- Dostawa sprzętu informatycznego.
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedsięwzięcie pn. "Modernizacja i rozbudowa Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Sejnach" finansowanego ze środków planu rozwojowego, realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczeń budynku zaplecza portowego przy ul. Kusocińskiego 5 w Ostrowie Wielkopolskim
- Dostawa i montaż kompleksowego wyposażenia dla świetlicy przy ul. Robotniczej 8 w Nowych Grocholicach z podziałem na zadania
- Dostawa mebli wraz z montażem na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej im. G. Daniłowskiego w Sosnowcu
- Dostawa wyposażenia do żłobka w Bobrowicach
- Dostawa i montaż mebli biurowych dla Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy.
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.