eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegionowoOBSŁUGA KASOWA PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE ORAZ LODOWISKA MIEJSKIEGO "LODOWA ARENA" PRZY UL. PARKOWEJ 27 W LEGIONOWIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-13

Ogłoszenie nr 510125680-N-2020 z dnia 13-07-2020 r.

KZB Legionowo Spółka z o.o.: OBSŁUGA KASOWA PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE ORAZ LODOWISKA MIEJSKIEGO "LODOWA ARENA" PRZY UL. PARKOWEJ 27 W LEGIONOWIE

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544820-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540100027-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

KZB Legionowo Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 14679974800000, ul. ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 3, 05-120 Legionowo, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 774-45-95 wew. 11, e-mail info@kzb-legionowo.pl, faks 22 774-11-77.
Adres strony internetowej (url): www.kzb-legionowo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

OBSŁUGA KASOWA PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE ORAZ LODOWISKA MIEJSKIEGO "LODOWA ARENA" PRZY UL. PARKOWEJ 27 W LEGIONOWIE

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DOP-ZP-6/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: OBSŁUGĘ KASOWĄ PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE ORAZ LODOWISKA MIEJSKIEGO "LODOWA ARENA" PRZY UL. PARKOWEJ 27 W LEGIONOWIE 2. Obsługa kasowa obejmuje w szczególności: 1) Obsługa kasowa pływalni "WODNE PIASKI" przy ul. Piaskowej 1A w Legionowie w godzinach pracy obiektu, tj.: poniedziałek - niedziela: 6.00-22.00 z wyłączeniem: ? 1 stycznia - Nowy Rok ? Wielkanoc ? Poniedziałek Wielkanocny ? 1 listopada ? 25 grudnia - pierwszy dzień Bożego Narodzenia ? 26 grudnia- drugi dzień Bożego Narodzenia ? Przerwa technologiczna - 4 tygodnie (14.06.2021r. - 12.07.2021r.) możliwy inny termin Zamawiający zastrzega możliwość zamknięcia obiektu dodatkowo w dni inne, niż wyżej wymienione po wcześniejszym zgłoszeniu Wykonawcy (nie później niż 7 dni przed planowanym zamknięciem ). 2) Obsługa kasowa Lodowiska Miejskiego "LODOWA ARENA" przy ul. Parkowej 27 w Legionowie w dni robocze od godz. 15:00 do godz. 21:30, a w soboty, niedzielę, święta, dni wolne od nauki szkolnej od godz. 9:00 do godz. 21:30, przy czym obsługa ta świadczona będzie nie dłużej niż w godzinach dostępności Lodowiska Miejskiego. Godziny pracy kasy mogą zostać zmienione w przypadku zmiany w organizacji pracy Lodowiska Miejskiego, o czym Zamawiający zobowiązuje się poinformować Wykonawcę nie później niż 24 godziny przed planowaną zmianą. Przewiduje się obsługę Lodowiska Miejskiego "LODOWA ARENA" w terminie od 01.11.2020 r. do 28.02.2021r. 3) Przyjmowanie należności na rzecz Zamawiającego z tytułu opłat za uczestnictwo w zajęciach grupowych i indywidualnych według aktualnego cennika. 4) Wydawanie potwierdzeń ( paragonów z kas fiskalnych, faktur ) dokonanych wpłat. 5) Przekazywanie drogą elektroniczną równowartości wpłaconych gotówką środków na wskazane rachunki bankowe Zamawiającego osobnymi przelewami najpóźniej następnego dnia roboczego po dniu dokonania wpłaty przez klienta. 6) Przyjmowania płatności przy użyciu kart bankowych ( między innymi VISA, MASTERCARD). 3. Warunki realizacji zamówienia, obowiązki Wykonawcy II. Informacje dodatkowe: 1) Wykonawca ma obowiązek zapewnienia obsługi 3 stanowisk (2 stanowiska Pływalnia oraz 1 stanowisko lodowisko) obsługi kasowej, przy czym kompleksowe wyposażenie stanowisk kasowych zapewnia Zamawiający: a) kasy fiskalne 3 szt. zapewnia Zamawiający, b) komputery 2 szt. zapewnia Zamawiający w technologii All in one non touch: * matryca: 23 cale, o rozdzielczości 1920x1080, * procesor: Procesor posiadający cztery rdzenie w tym minimum dwa rdzenie fizyczne , wydajność procesora w teście PassMark CPU Mark min. 4000 punktów, wsparcie dla instrukcji 64 bitowych, * pamięć: 8 GB ( min.1600 MHz), DDR4, * dysk twardy: wewnętrzny o pojemność co najmniej 500GB, magnetyczny lub hybrydowy, SATA III, * karta graficzna: dedykowana, * karta dźwiękowa: zintegrowana, * karty sieciowe: zintegrowana z płytą główną 10/100/1000 Mb/s, Wifi- 802.11 b/g/n, * napęd optyczny: wbudowany lub zewnętrzny na USB bez dodatkowego zasilania zgodny z CD-ROM, CD-R, CD-RW, DVD-ROM, DVD-R, * zasilacz: wbudowany wraz z kablem zasilającym. Peryferia * klawiatura: zalecana przez producenta komputera, układ typu QWERTY US w kolorze zbliżonym do koloru obudowy, * mysz: zalecana przez producenta komputera w kolorze zbliżonym do koloru obudowy, Komputery muszą posiadać licencję na system operacyjny w najnowszej, dostępnej, polskojęzycznej wersji umożliwiający pełną integrację z domeną Active Directory MS Windows, zarządzanie komputerami poprzez Zasady Grup (GPO) i WMI, pełną integrację z systemem Płatnik, pełną obsługę ActiveX. Na komputerach musi być zainstalowany i zaktywowany system operacyjny. c) elektroniczny system obsługi klienta zapewnia Zamawiający. W obiekcie Pływalni przewidziano elektroniczny system obsługi klienta ESOK, którego najważniejszymi cechami funkcjonalnymi są: 1. Automatyczne naliczanie opłat za pobyt klienta w obiekcie sportowo-rekreacyjnym w zależności od następujących parametrów: 1) czasu pobytu klienta w różnych strefach płatnych obiektu 2) ustawienia konfiguracyjnych stref płatnych 3) pory dnia 4) cen obowiązujących w poszczególnych dniach tygodnia 5) rodzaju taryfy obowiązującej dla danego klienta 6) fiskalizacja opłat na drukarkach fiskalnych. 2. Obsługa wejść na obiekt przy pomocy pasków z transponderami, kart transponderowych oraz biletów jednorazowych z kodem kreskowym. 3. Obsługę klientów abonamentowych przy pomocy kart zbliżeniowych. 4. Pełna kontrola czasu pobytu klienta oraz statusu rozliczeniowego obowiązującego dla danego wejścia. 5. Bieżąca kontrola obciążenia poszczególnych stref /atrakcji obiektu. Centrala systemu zlokalizowana została w pomieszczeniu recepcji. Elementy składowe systemu to: 1) urządzenia kontroli dostępu i naliczania opłat przy stanowiskach kasowych /bramki kołowrotkowe wejściowa i wyjściowa, bramka uchylna, czytnik STOP-CZAS, czytnik czasu pobytu/, 2) sprzęt komputerowy dla dwóch stanowisk kasowych, 3) oprogramowanie rozliczające klientów, 4) identyfikatory dla klientów, 5) szafki ubraniowe dla klientów, 6) elektroniczna tablica wyników. Całość informacji o systemie oraz instrukcję obsługi i działania dostarczy firma wykonująca system. III. Wykonawca ma obowiązek zakupu we własnym zakresie materiałów eksploatacyjnych tj. rolki kasowe, rolki do terminali płatniczych, papier do drukarki, tonery, tusze, koszulki, itp. IV. Wykonawca jest zobowiązany do wyposażenia pracowników w jednolite firmowe ubrania z identyfikatorem umieszczonym w widocznym miejscu. V. Wykonawca jest zobowiązany we własnym zakresie i na własny koszt do przeszkolenia pracowników w zakresie obsługi systemu kasowego przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia. VI. Wykonawca ma obowiązek transportu, ochrony i ubezpieczenia środków pieniężnych przyjętych w punkcie obsługi kasowej. VII. Wykonawca ma obowiązek nie pobierania prowizji od osób dokonujących wpłat. VIII. Wykonawca ma obowiązek posiadania przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia aktualnego ubezpieczenia obejmującego odpowiedzialność cywilną prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 złotych. IX. WYMAGANIA DODATKOWE 1) Wykonawca będzie używać pomieszczeń kasowych zgodnie z przeznaczeniem na cele określone w niniejszym zamówieniu, przy czym w okresie trwania umowy nie ma możliwości zmiany przeznaczenia pomieszczeń. 2) Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za wyrządzone szkody wynikające z niewłaściwego użytkowania pomieszczeń kasowych oraz sprzętu. 3) Za zgubiony, zniszczony lub skradziony sprzęt Wykonawca zobowiązuje się odkupić sprzęt tej samej klasy. 4) Powierzony sprzęt Wykonawca będzie używał zgodnie z jego przeznaczeniem i warunkami gwarancji. 5) Wszelkie nieprawidłowości w zakresie działania powierzonego mienia Wykonawca będzie niezwłocznie zgłaszał do wyznaczonego przedstawiciela Zamawiającego. 6) Od dnia podpisania umowy Wykonawca jest w pełni odpowiedzialny materialnie za powierzone mienie. 7) Przed dopuszczeniem osób do realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca przedłoży oświadczenie pracowników o niekaralności. X. SZACUNKOWA ILOŚĆ GODZIN USŁUGI WYNOSI 12 081. Zamawiający zastrzega sobie prawo wykorzystania maksymalnej liczby godzin na poziomie 70%. Wynagrodzenie będzie rozliczane godzinowo, w cyklach miesięcznych na podstawie harmonogramu pracy kas zatwierdzonego przez Zamawiającego. Uwaga! Szacunkowa ilość godzin jest jedynie ilością szacunkową wyliczoną na potrzeby ustalenia ceny i może ulec zmianie, w szczególności w przypadku przerwy w funkcjonowaniu obiektu spowodowanej wymaganiami technologicznymi, modernizacją, remontem lub awarią a także zmianą godzin pracy obiektu. Ilość godzin nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń, co do ilości faktycznie zleconych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 428336.16
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi płatnicze Spółka Komandytowa 2 Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Jerozolimskie 81
Kod pocztowy: 02-001
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 307823.88
Oferta z najniższą ceną/kosztem 307823.88
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 483240.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.