eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BukownoRozwój infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej Miasta Bukowno poprzez utworzenie dwóch punktów przystankowych na trasie przebiegu szlaków turystycznych w Mieście Bukowno wraz z zakupem pojazdu



Ogłoszenie z dnia 2020-07-13

Ogłoszenie nr 510125725-N-2020 z dnia 13-07-2020 r.

Gmina Bukowno - Urząd Miejski: Rozwój infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej Miasta Bukowno poprzez utworzenie dwóch punktów przystankowych na trasie przebiegu szlaków turystycznych w Mieście Bukowno wraz z zakupem pojazdu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Rozwój infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej Miasta Bukowno poprzez utworzenie dwóch punktów przystankowych wraz z zakupem pojazdu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 571253-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500132451-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Bukowno - Urząd Miejski, Krajowy numer identyfikacyjny 27625748100000, ul. ul. Kolejowa 16, 32-332 Bukowno, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 32 6 261 830, e-mail sekretarz@umbukowno.pl, faks 32 6 261 844.
Adres strony internetowej (url): www.umbukowno.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozwój infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej Miasta Bukowno poprzez utworzenie dwóch punktów przystankowych na trasie przebiegu szlaków turystycznych w Mieście Bukowno wraz z zakupem pojazdu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RiF.0270.01.03.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest utworzenie dwóch punktów przystankowych na trasie przebiegu szlaków turystycznych w Mieście Bukowno wraz z zakupem pojazdu. 1. Zakres rzeczowy zadania obejmuje: 1). Przy ul. Spacerowej 1 - budowę wiaty turystycznej o wysokości 4,45m (od poziomu do szczytu), średnica 10,00m, o pow. użytkowej 74,30m2 o konstrukcji drewnianej (w technologii tradycyjnej z gotowych elementów drewnianych), stopy fundamentowe z gotowych elementów prefabrykowanych wraz z izolacją pozioma i pionową, posadzka i dojście do wiaty z kostki brukowej na podsypce z obrzeżami, więźba dachowa o konstrukcji drewnianej, pokryta gontem bitumicznym, rynny i rury spustowe z gotowych profili PCV, obróbki blacharskie z blachy powlekanej na gorąco, zasilanie elektryczne wraz z wewnętrzną instalacją elektryczną (5 gniazd wtykowych, 6 opraw oświetleniowych i tablica bezpiecznikowa), dostawę wyposażenia wiaty w postaci 7 kompletów ław i stołów (meble wykonane z drewna impregnowanego, dł. stołów i ław 200cm - z tolerancją ± 3 cm., szer. 90cm - z tolerancją ± 3 cm, na każdy z 7 stołów przypadają 2 ławy); 2). Przy ul. Kolejowej 3 - remont wraz z modernizacją pomieszczenia zaplecza sceny letniej (amfiteatru) obejmujący: modernizację podłogi (usunięcie starej i wykonanie nowej wylewki - izolacji przeciwwodnej i posadzki), modernizację instalacji wentylacyjnej (wymiana kratek/okienek na kominki), remont- wymiana na nową instalacji elektrycznej, modernizacja ścian (odgrzybianie, tynki, malowanie), wymiana stolarki drzwiowej w istniejących otworach, modernizacja ściany ażurowej (tynkowanie, malowanie), wykonanie kręgu ogniskowego o wym. 0,283m3, na planie okręgu z paleniskiem oraz strefą bezpieczeństwa o szer. minimum 0,20m, dostawę i montaż 33 szt. siedzisk/ ławek do zamontowania na istniejących podmurówkach betonowych o wym. wys. 44cm - z tolerancją ± 1 cm, długość 170 cm - z tolerancją ± 1 cm, szerokość 42cm - z tolerancją ± 1 cm, grubość listew na siedzisku 4cm.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45210000-2, 45211350-7, 45212000-6, 45310000-3, 45315700-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 104065.04
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Stolarski Łukasz Kosiba
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. XXX-lecia 6/18
Kod pocztowy: 32-310
Miejscowość: Klucze
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 128000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 128000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 135000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.