eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegnicaLikwidacja dzikich wysypisk rekultywacja gruntów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-13

Ogłoszenie nr 510125793-N-2020 z dnia 13-07-2020 r.

Prezydent Miasta Legnicy: Likwidacja dzikich wysypisk rekultywacja gruntów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 548539-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Prezydent Miasta Legnicy, Krajowy numer identyfikacyjny 39064725100000, ul. pl. Słowiański 8, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 767 212 100, e-mail im@legnica.um.gov.pl, faks 767 212 115.
Adres strony internetowej (url): www.um.bip.legnica.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Likwidacja dzikich wysypisk rekultywacja gruntów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IM.RZP.271.6.1.7.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są usługi związane z usuwaniem odpadów komunalnych z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania i magazynowania (tzw. nielegalnych wysypisk odpadów/ dzikich wysypisk) z terenów należących do Gminy Legnica, na zgłoszenie Zamawiającego. Przedmiot zamówienia obejmują wszelkie czynności związane z zebraniem odpadów zgromadzonych z terenu nieruchomości, czynności związane z uporządkowaniem terenu w tym w razie konieczności ręczne zebranie nagromadzonych odpadów komunalnych wraz wyrównaniem terenu jak również czynności polegające na mechanicznym lub ręcznym załadunku odpadów na środki transportowe. W zależności od przyjętej technologii, ręczny, bądź mechaniczny załadunek odpadów na środki transportowe. Prace porządkowe, w tym również sprzątanie powierzchniowe luźno rozrzuconych odpadów powinno odbywać się w obszarze wyznaczonego terenu, wg mapy załączonej do każdego zlecenia. Zgodnie z art. 9e ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 13.09.1996 o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 poz. 2010 t.j. z dnia 23.10.2019 ze zm.) Wykonawca zapewnia niezwłoczny wywóz odpadów zebranych z terenu nieruchomości do Instalacji Komunalnej wpisanej na listę prowadzoną przez Marszałka województwa oraz ich zagospodarowanie. Ponadto Wykonawca przekaże Zamawiającemu zestawienia z wagi (raport wagowy) wystawione przez administratora Instalacji oraz zestawienia wygenerowane z systemu BDO umożliwiające identyfikację pojazdu wraz z kodami odpadów i wagą oddawanych odpadów. Odpady wymagające usunięcia z terenów nieruchomości wskazanych przez Zamawiającego w ramach realizacji niniejszego zadania zostały sklasyfikowane do grupy "20" częściowo do grupy "17" (nie zawierające odpadów niebezpiecznych), oraz do grupy "16" (zużyte opony, szkło, tworzywa sztuczne, metale nieżelazne, metale żelazne) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Klimatu w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2020 r. poz. 10). Po zakończonych czynnościach porządkowych na terenie nieruchomości Wykonawca zamieści w miejscu usunięcia "dzikiego wysypiska" tabliczkę informacyjną na metalowym słupku, o treści "Zakaz wyrzucania gruzu, śmieci oraz odpadów zielonych pod groźbą grzywny". Dane techniczne tabliczki informacyjnej: Tablica jednostronna, wykonana z blachy aluminiowej o grubości 1 mm. Napis wykonany drukiem solventowym twardym o rozdzielczości 720 dpi. Tablica zabezpieczona folią ochronną anty-UV. Wymiary tablicy 500mm x 300mm. Tablice mają posiadać czerwone tło oraz napisy i obwódkę w kolorze białym. Dla każdej tablicy zapinki w celu zamontowania do słupa. Tablicę należy zamontować na metalowym słupku na metalowe taśmy mocujące. W zakresie należy uwzględnić montaż tablic klamrami do słupa ok. Ø40mm, słup ocynkowany o wysokości 3m, montowany do podłoża na czop betonowy 30cmx30cm. - 10 szt. Szacowana ilość odpadów do zebrania i usunięcia w 2020 r. w ramach przedmiotowego zamówienia wynosi ok. 300 ton. Usługi należy wykonać z należytą starannością, zachowaniem szczególnej ostrożności, zgodnie z przepisami bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, w sposób nieuciążliwy dla środowiska, przy wykorzystaniu odpowiedniego sprzętu i technologii. Dodatkowo Zamawiający wymaga przekazania dokumentacji fotograficznej, wykonanej "przed i po" usunięciu wysypiska w formie elektronicznej i papierowej. 1. Szczegółowe czynności oraz warunki do wykonania podczas realizacji usługi Zakres usług wykonywany będzie każdorazowo po telefonicznym zawiadomieniu Wykonawcy, następnie udział we wspólnej wizji terenowej, w celu przekazania przez Zamawiającego terenu, na którym zgromadzone są odpady wymagające usunięcia w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, wykonanie oględzin terenu, dokonanie wyboru odpowiedniej technologii usunięcia odpadów oraz ustalenie zakresu rzeczowego prac oraz terminu ich wykonania. 1) wykonanie prac w szczególności: a. oznakowanie bądź zabezpieczenie przed dostępem osób trzecich terenu, na którym prowadzone będą prace związane z usunięciem odpadów zgromadzonych na tym terenie; b. zabezpieczenie drzew i innej roślinności przed ewentualnym ich uszkodzeniem; c. usunięcie roślinności uniemożliwiającej bądź utrudniającej wykonanie prac, której wycięcie nie wymaga uzyskania decyzji, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz.U. z 2020r. poz.55 j.t.), usunięcie i wywóz powstałej biomasy; d. zbieranie odpadów z wyznaczonego terenu nieruchomości, zgromadzonych w hałdach lub skupiskach jak i również odpadów luźno rozrzuconych, w zależności od przyjętej technologii odpadów; ręczny bądź mechaniczny załadunek odpadów na środki transportowe; e. przeprowadzenie segregacji zebranych odpadów w celu wydzielenia odpadów nadających się do odzysku lub wykorzystania; f. plantowanie i wyrównanie terenu do poziomu przyległej nieruchomości, uporządkowanie terenu w miejscu i w obrębie prowadzonych prac; g. po zakończonych czynnościach porządkowych na terenie nieruchomości zamieszczenie w miejscu usunięcia "dzikiego wysypiska" tabliczkę informacyjną na metalowym słupku o treści: "Zakaz wyrzucania gruzu, śmieci i odpadów zielonych pod groźbą grzywny"; h. transport odpadów do Instalacji Komunalnej, zgodnie z przepisami ustawy o transporcie drogowym, pojazdami przystosowanymi do transportu odpadów, w sposób nie powodujący zanieczyszczenia tras przejazdu; i. postępowanie z odpadami, przewidzianymi do usunięcia w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, w sposób zgodny z zasadami gospodarowania odpadami i wymaganiami ochrony środowiska określonymi w przepisach z zakresu gospodarowania odpadami oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa miejscowego; j. udokumentowanie przez Wykonawcę przekazania odpadów do Instalacji Komunalnej poprzez przekazanie zestawienia z wagi (raport wagowy) wystawionego przez administratora Instalacji oraz zestawienia wygenerowanego z systemu BDO umożliwiającego identyfikację pojazdu wraz z kodami odpadów i wagą oddawanych odpadów. Realizacja wykonanych robót ma być potwierdzona przez przekazanie Zamawiającemu dokumentacji fotograficznej wykonania usługi ("przed" i "po") w formie elektronicznej i papierowej; k. utrzymanie na czas prowadzenia prac w należytym porządku i czystości nawierzchni dróg i terenu w rejonie prowadzonych prac, a po ich zakończeniu uprzątnięcie i pozbycie się błota i innych zanieczyszczeń, powstałych w wyniku prowadzonych przez wykonawcę robót, z nawierzchni dróg przyległych do terenu, na którym wykonywane były prace porządkowe. 2) sposób przystąpienia do realizacji przedmiotu zamówienia: a. zawiadomienia o ujawnieniu odpadów w miejscu nie przeznaczonym do ich składowania i magazynowania będą przekazywane Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie lub mailowo, b. w sytuacjach nadzwyczajnych, kiedy wymagane jest natychmiastowe wykonanie prac porządkowych polegających na usunięciu odpadów zgromadzonych w miejscach do tego celu nieprzeznaczonych, dopuszcza się zawiadomienie Wykonawcy na dzień przed wykonaniem zleconych prac. 3) obowiązki Wykonawcy: a. przystąpienie (czas reakcji) do usunięcia odpadów w ciągu...... dni (max 5 dni), b. wykonanie prac objętych przedmiotem zamówienia z należytą starannością, przy wykorzystaniu odpowiedniego sprzętu i technologii, c. zapewnienie stałej gotowości do wykonania powierzonych prac, utrzymania sprzętu, urządzeń i pojazdów w stałej sprawności i gotowości technicznej oraz zapewnienia w pełnym zakresie materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykorzystania przy realizacji usługi, d. zapewnienie na czas trwania niniejszego zamówienia pracowników posiadających odpowiednie kwalifikacje wymagane przepisami prawa do obsługi sprzętu oraz urządzeń przeznaczonych do realizacji niniejszego zamówienia, e. zapewnienie i wyznaczenie osoby upoważnionej do kontaktu z Zamawiającym oraz sprawującej nadzór nad przebiegiem prac, f. oznakowanie i zabezpieczenie terenu prowadzonych robót oraz zachowania szczególnej ostrożności z uwagi na możliwość występowania urządzeń infrastruktury technicznej, g. zapewnienie we własnym zakresie i na własny koszt higienicznych i bezpiecznych warunków pracy pracownikom wykonującym prace objęte przedmiotem zamówienia, h. wykonywanie czynności objętych przedmiotem zamówienia w sposób nie zagrażający dla życia, zdrowia i mienia osób przebywających w obrębie wykonywanych prac a nadto w sposób nie uciążliwy dla środowiska, i. Wykonawca informować będzie o pracach koniecznych do wykonania, a nie ujętych w zakresie prac w ramach niniejszego zamówienia. 4) W niniejszym postępowaniu Wykonawca, z dniem podpisania umowy, przy każdorazowym przekazaniu terenu przez Zamawiającego i rozpoczęciu prac objętych przedmiotem zamówienia, staje się posiadaczem odpadów, w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (DZ. U. z 2020r. poz.797 j.t. ze zm. ), co oznacza iż ciążą na nim obowiązki wynikające z w/w ustawy oraz aktów wykonawczych wydanych na podstawie ustawy. 5) Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego skalkulowania ceny. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. Usługi należy wykonywać z należytą starannością, z zachowaniem szczególnej ostrożności zgodnie z przepisami bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, w sposób nieuciążliwy dla środowiska, przy wykorzystaniu odpowiedniego sprzętu i technologii.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90000000-7


Dodatkowe kody CPV: 90600000-3, 90500000-2, 90511100-3, 45112300-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 117000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Nowodworska 60
Kod pocztowy: 59-220
Miejscowość: Legnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 126360.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 126360.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 171072.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.