To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-24
Ogłoszenie nr 510125794-N-2019 z dnia 24-06-2019 r.
WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A.: "Wdrożenie inteligentnego systemu zarządzania sieciami wodno-kanalizacyjnymi w tym kanalizacją deszczową obejmujące: strefowanie sieci wodociągowej miasta Ostrowa Wielkopolskiego".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
"Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej i osadowej na terenie aglomeracji Ostrów Wielkopolski" współfinansowanego z Funduszu Spójności w ramach: osi priorytetowej II "Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu", działania 2.3 "Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach", Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 548051-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540100328-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 25052134316113,
ul. ul. Partyzancka
27,
63-400
Ostrów Wielkopolski, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
062 7387705, 7387706, e-mail
pwik@wodkan.com.pl, faks
627 353 690.
Adres strony internetowej (url): wodkan.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Wdrożenie inteligentnego systemu zarządzania sieciami wodno-kanalizacyjnymi w tym kanalizacją deszczową obejmujące: strefowanie sieci wodociągowej miasta Ostrowa Wielkopolskiego".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZP/STREF/TS/08/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Zakup, dostawa i montaż urządzeń do mikrostrefowania sieci wodociągowej, oraz wdrożenie i rozbudowa lub wykonanie nowego systemu do mikrostrefowania sieci wodociągowej. Zamawiający wymaga, aby w kierowanej do niego korespondencji Wykonawca powoływał się na następujący numer referencyjny: BZP/STREF/TS/08/2019. Zamówienie swoim zakresem obejmuje: a) sieć wodociągowa: Montaż 51 szt. zestawów do pomiaru, rejestracji i zdalnego przesyłania danych dotyczących ciśnienia i przepływu wody w 51 punktach wskazanych przez Zamawiającego oraz dostawę 2 szt. zestawów do pomiarów okresowych (zestawów rezerwowych) określonych w załączniku nr 9 do SIWZ W skład zestawu wchodzi: ? studnia betonowa Ø 1200 mm ustawiona na sieci wodociągowej - 11 szt. ? studzienka pomiarowa Ø 400 mm - 37 szt. ? bateryjny przepływomierz elektromagnetyczny kołnierzowy, wersja rozłączna do zabudowy w gruncie - 38 szt. ? bateryjny przepływomierz elektromagnetyczny ingerencyjny (sztycowy) - 12 szt. ? wodomierz śrubowy dwuzakresowy z nadajnikiem impulsów 1 szt. ? zasuwy odcinające 36 szt. (umiejscowione przed lub za przepływomierzem kołnierzowym (umiejscowione w gruncie) ? opaska do nawiercania 2 kpl. wraz z zasuwą i oraz rurą PEHD DN20-25 zakończoną w studzience pomiarowej zaworem końcowym do przyłączenia przetwornika ciśnienia rejestratora ? opaska do nawiercania przeznaczona do montażu przepływomierza ingerencyjnego z zasuwą DN32 - 11 szt. ? rejestrator przeznaczony do rejestrowania i transmitowania danych dwukierunkowego przepływu i ciśnienia (16 szt.) ? rejestrator przeznaczony do rejestrowania i transmitowania danych 2 x ciśnienie i 4 x przepływ (1 szt.) ? rejestrator przeznaczony do rejestrowania i transmitowania danych dwukierunkowego przepływu (35 szt.) ? łączniki rurowo-kołnierzowe, zwężki i inne elementy montażowe - w ilości -i rozmiarach niezbędnych do montażu wszystkich przepływomierzy kołnierzowych i zasuw b) wyposażenie stanowiska dyspozytorskiego, ściana graficzna i oprogramowanie: ? komputer przenośny ze wzmocnioną obudową (laptop) z pięcioma tabletami do konfiguracji punktów pomiarowych oraz archiwizacji i analizy pomiarów doraźnych oraz urządzenie do wyświetlania obrazów, ? ściana graficzna zbudowana z czterech monitorów wielkoformatowych, z ultracienką ramką przeznaczoną do pracy ciągłej 24/7. Do sterowania pracą ściany graficznej należy dostarczyć stację komputerową z monitorem (2 szt.). ? oprogramowanie do: * analizy i archiwizacji danych współpracujące z wszystkimi rejestratorami do monitoringu wody w jednym systemie. Oprogramowanie ma być kompatybilne z oprogramowaniem, które działa u Zamawiającego, umożliwić odczyt danych o przepływomierzach i wodomierzach na podstawie, których można będzie bilansować straty wody poniesione w danych strefach. Wykonawca powinien nadto doposażyć aktualne oprogramowanie, z którego korzysta Zamawiający, w funkcje które pozwolą dokonywać: prezentacji graficznej, analizy, archiwizacji oraz raportowania danych SCADA, * analizy, archiwizacji oraz raportowania danych Syndis RV oraz Syndis RAP. Przy czym doposażenia mogą się odbyć poprzez rozbudowę istniejącego oprogramowania, bądź w inny wskazany przez Wykonawcę sposób, który pozwoli na spełnienie powyższych wymagań. Zamawiający zastrzega jednak, że nie chce rezygnować z istniejącego oprogramowania SCADA, dlatego moduły pozwalające na korzystanie z ww. funkcjonalności powinny być w pełni kompatybilne z oprogramowaniem wykorzystywanym przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza wymiany istniejącego systemu SCADA. Wymóg integracji GIS i ZSI z systemem monitoringu: System musi umożliwiać wystawienie widoków z wybranym zakresem danych do wykorzystywanego w przedsiębiorstwie zintegrowanego systemu informatycz-nego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 38420000-5
Dodatkowe kody CPV: 38421110-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1500000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MIKRONIKA Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1799820.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- Ochrona osób i mienia w Muzeum w Lewkowie Zespole Pałacowo-Parkowym wraz z obsługą systemów monitoringu i ochroną podczas imprez plenerowych
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2025".
- Przygotowanie posiłków z dostawą do Dziennego Domu ,,Senior+" w Ostrowie Wielkopolskim przy ul Raszkowskiej 39.
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2025 ".
- "Świadczenie na rzecz Gminy Ostrów Wielkopolski usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie"
- Usługa odbioru, transportu oraz zagospodarowania odpadów o kodzie 191212
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.