eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski"Wdrożenie inteligentnego systemu zarządzania sieciami wodno-kanalizacyjnymi w tym kanalizacją deszczową obejmującestrefowanie sieci wodociągowej miasta Ostrowa Wielkopolskiego".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-24

Ogłoszenie nr 510125794-N-2019 z dnia 24-06-2019 r.

WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A.: "Wdrożenie inteligentnego systemu zarządzania sieciami wodno-kanalizacyjnymi w tym kanalizacją deszczową obejmujące: strefowanie sieci wodociągowej miasta Ostrowa Wielkopolskiego".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej i osadowej na terenie aglomeracji Ostrów Wielkopolski" współfinansowanego z Funduszu Spójności w ramach: osi priorytetowej II "Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu", działania 2.3 "Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach", Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 548051-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540100328-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 25052134316113, ul. ul. Partyzancka 27, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 062 7387705, 7387706, e-mail pwik@wodkan.com.pl, faks 627 353 690.
Adres strony internetowej (url): wodkan.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Zamawiający udzielający zamówień sektorowych

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Wdrożenie inteligentnego systemu zarządzania sieciami wodno-kanalizacyjnymi w tym kanalizacją deszczową obejmujące: strefowanie sieci wodociągowej miasta Ostrowa Wielkopolskiego".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP/STREF/TS/08/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Zakup, dostawa i montaż urządzeń do mikrostrefowania sieci wodociągowej, oraz wdrożenie i rozbudowa lub wykonanie nowego systemu do mikrostrefowania sieci wodociągowej. Zamawiający wymaga, aby w kierowanej do niego korespondencji Wykonawca powoływał się na następujący numer referencyjny: BZP/STREF/TS/08/2019. Zamówienie swoim zakresem obejmuje: a) sieć wodociągowa: Montaż 51 szt. zestawów do pomiaru, rejestracji i zdalnego przesyłania danych dotyczących ciśnienia i przepływu wody w 51 punktach wskazanych przez Zamawiającego oraz dostawę 2 szt. zestawów do pomiarów okresowych (zestawów rezerwowych) określonych w załączniku nr 9 do SIWZ W skład zestawu wchodzi: ? studnia betonowa Ø 1200 mm ustawiona na sieci wodociągowej - 11 szt. ? studzienka pomiarowa Ø 400 mm - 37 szt. ? bateryjny przepływomierz elektromagnetyczny kołnierzowy, wersja rozłączna do zabudowy w gruncie - 38 szt. ? bateryjny przepływomierz elektromagnetyczny ingerencyjny (sztycowy) - 12 szt. ? wodomierz śrubowy dwuzakresowy z nadajnikiem impulsów 1 szt. ? zasuwy odcinające 36 szt. (umiejscowione przed lub za przepływomierzem kołnierzowym (umiejscowione w gruncie) ? opaska do nawiercania 2 kpl. wraz z zasuwą i oraz rurą PEHD DN20-25 zakończoną w studzience pomiarowej zaworem końcowym do przyłączenia przetwornika ciśnienia rejestratora ? opaska do nawiercania przeznaczona do montażu przepływomierza ingerencyjnego z zasuwą DN32 - 11 szt. ? rejestrator przeznaczony do rejestrowania i transmitowania danych dwukierunkowego przepływu i ciśnienia (16 szt.) ? rejestrator przeznaczony do rejestrowania i transmitowania danych 2 x ciśnienie i 4 x przepływ (1 szt.) ? rejestrator przeznaczony do rejestrowania i transmitowania danych dwukierunkowego przepływu (35 szt.) ? łączniki rurowo-kołnierzowe, zwężki i inne elementy montażowe - w ilości -i rozmiarach niezbędnych do montażu wszystkich przepływomierzy kołnierzowych i zasuw b) wyposażenie stanowiska dyspozytorskiego, ściana graficzna i oprogramowanie: ? komputer przenośny ze wzmocnioną obudową (laptop) z pięcioma tabletami do konfiguracji punktów pomiarowych oraz archiwizacji i analizy pomiarów doraźnych oraz urządzenie do wyświetlania obrazów, ? ściana graficzna zbudowana z czterech monitorów wielkoformatowych, z ultracienką ramką przeznaczoną do pracy ciągłej 24/7. Do sterowania pracą ściany graficznej należy dostarczyć stację komputerową z monitorem (2 szt.). ? oprogramowanie do: * analizy i archiwizacji danych współpracujące z wszystkimi rejestratorami do monitoringu wody w jednym systemie. Oprogramowanie ma być kompatybilne z oprogramowaniem, które działa u Zamawiającego, umożliwić odczyt danych o przepływomierzach i wodomierzach na podstawie, których można będzie bilansować straty wody poniesione w danych strefach. Wykonawca powinien nadto doposażyć aktualne oprogramowanie, z którego korzysta Zamawiający, w funkcje które pozwolą dokonywać: prezentacji graficznej, analizy, archiwizacji oraz raportowania danych SCADA, * analizy, archiwizacji oraz raportowania danych Syndis RV oraz Syndis RAP. Przy czym doposażenia mogą się odbyć poprzez rozbudowę istniejącego oprogramowania, bądź w inny wskazany przez Wykonawcę sposób, który pozwoli na spełnienie powyższych wymagań. Zamawiający zastrzega jednak, że nie chce rezygnować z istniejącego oprogramowania SCADA, dlatego moduły pozwalające na korzystanie z ww. funkcjonalności powinny być w pełni kompatybilne z oprogramowaniem wykorzystywanym przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza wymiany istniejącego systemu SCADA. Wymóg integracji GIS i ZSI z systemem monitoringu: System musi umożliwiać wystawienie widoków z wybranym zakresem danych do wykorzystywanego w przedsiębiorstwie zintegrowanego systemu informatycz-nego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 38420000-5


Dodatkowe kody CPV: 38421110-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1500000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MIKRONIKA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wykopy 2/4
Kod pocztowy: 60-001
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1799820.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1799820.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1799820.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.