eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSprawowanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego nadzoru inwestorskiego nad budową kompleksu oświatowego przedszkolno-szkolnego wraz z infrastrukturą zewnętrzną przy ul. Zaruby w Warszawie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-24

Ogłoszenie nr 510125810-N-2019 z dnia 24-06-2019 r.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów: Sprawowanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego nadzoru inwestorskiego nad budową kompleksu oświatowego przedszkolno-szkolnego wraz z infrastrukturą zewnętrzną przy ul. Zaruby w Warszawie.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 538035-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, Krajowy numer identyfikacyjny 15259640000000, ul. al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 443 71 01, e-mail zam_publ@ursynow.pl, faks 22 443 71 02.
Adres strony internetowej (url): www.ursynow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sprawowanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego nadzoru inwestorskiego nad budową kompleksu oświatowego przedszkolno-szkolnego wraz z infrastrukturą zewnętrzną przy ul. Zaruby w Warszawie.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KZP-XII-WZP.271.35.2019.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: sprawowanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego nadzoru inwestorskiego nad budową kompleksu oświatowego przedszkolno-szkolnego wraz z infrastrukturą zewnętrzną przy ul. Zaruby w Warszawie. Nadzór inwestorski nad budową kompleksu oświatowego przedszkolno-szkolnego przy ul. Zaruby w Warszawie obejmuje czynności wynikające z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U.2018.1202) w niżej wymienionych specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 4) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, 5) inżynieryjnej drogowej, oraz w zakresie robót ogrodniczych. Szczegółowy zakres rzeczowy objęty nadzorem inwestorskim opisuje dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik Nr 1 do niniejszego postepowania. 1. Informacje ogólne 1.1. Lokalizacja terenu inwestycji. Inwestycja prowadzona będzie na działkach nr ewid. 64/10, 72.17, 72/8, 72/11, 74/8, 75/1, oraz części działek 64/8, 72/7, 72/10, 72/16, 74/7 z obrębu 1-11-13 Warszawa. Działka stanowi własność m. st. Warszawy. Teren objęty opracowaniem od strony północnej, graniczy z ul. Iwanowa-Szajnowicza, od wschodniej z ul. Zaruby. Działka, na której zostanie zrealizowany kompleks oświatowy przedszkolno-szkolny nie jest zagospodarowana kubaturowo. Teren działek budowlanych na których zlokalizowana jest inwestycja jest terenem o dużej różnicy wysokości na jego krawędziach. Teren jest częściowo zadrzewiony. Możliwa obsługa komunikacyjna z ul. Zaruby (droga publiczna) oraz ul. Iwanowa-Szajnowicza (droga wewnętrzna). 1.2. Istniejące uwarunkowania. Zamawiający informuje, że dla zrealizowania inwestycji posiada ostateczną Decyzję Nr 230/D/18 Prezydenta m. st. Warszawy z dnia 10.10.2018 r. o pozwoleniu na budowę - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Parametry określające wielkość obiektu i zakres robót budowlanych 2.1.Zestawienie powierzchni i kubatury projektowanej zabudowy ? powierzchnia użytkowa - 6 974,75 m² ? powierzchnia netto - 8 463,39 m2 ? powierzchnia całkowita - 11 087,12 m2 (łącznie nadziemna i podziemna) ? powierzchnia zabudowy - 3 910,18 m2 ? kubatura - 47 517,86 m3 ? liczba kondygnacji nadziemnych - 1 do 3 ? liczba kondygnacji podziemnych - 1 ? wysokość budynku - 14,95 m 2.2. Funkcja obiektu Projektowany kompleks oświatowy został podzielony funkcjonalnie na dwie części: przedszkole i szkołę podstawową. Część przedszkolna została zlokalizowana od strony zachodniej, część szkolna od strony wschodniej. Budynek jest zorganizowany wokół dwóch osobnych dziedzińców - dla szkoły i dla przedszkola. Całość opada tarasowo w kierunku południowo-zachodnim umożliwiając optymalne nasłonecznienie światłem dziennym wszystkich pomieszczeń. Główne wejście do szkoły zlokalizowano od ul. Zaruby, do przedszkola od strony ul. Iwanowa-Szajnowicza. Dojazd i parkingi dla obu instytucji zlokalizowano od strony północnej (od ul. Iwanowa-Szajnowicza). Od strony północnej zaprojektowano również podjazd gospodarczy (dostawy dla kuchni, wywóz odpadów) oraz wjazd do garażu podziemnego. Dodatkowo od strony południowej przewidziano dojazd gospodarczy dla strefy zewnętrznej - placów zabaw. Budynek został zaprojektowany tak, aby wyraźnie oddzielić funkcjonowanie szkoły i przedszkola. Obie placówki posiadają niezależne wejścia, dziedzińce, główne bloki edukacyjne i strefy rekreacyjne. Elementem łączącym szkołę i przedszkole jest blok kuchenny. Kompleks oświatowy całkowicie dostępny dla osób niepełnosprawnych. Uwaga: Wyposażenie technologiczne bloku żywieniowego nie jest przewidziane w ramach niniejszego zamówienia. Szkoła Podstawowa: Przy głównym wejściu do szkoły znajduje się portiernia ze stanowiskiem woźnego i ochrony. Wydzielono osobno szatnie dla klas 1-3 na lewo od wejścia oraz 4-8 na prawo. Za zespołem szatni klas 4-8 zlokalizowano jadalnię (na ok. 130 osób) oraz kuchnię wraz z zapleczem technologicznym. Na lewo od wejścia głównego na parterze szkoły wokół dziedzińca rozmieszczono pomieszczenia świetlic, sal lekcyjnych, małą salę gimnastyczną, toalety przeznaczone dla najmłodszych uczniów. Na kondygnacji 2 (piętro 1) zlokalizowano część sportową szkoły, w tym salę gimnastyczną (sala maksymalnie 300 osób) wraz z zespołem magazynów, toalet i przebieralni, a także bibliotekę, świetlice, sale lekcyjne, pomieszczenia administracyjne, pokoje psychologa, pedagoga i logopedy, toalety oraz wentylatornie. Na kondygnacji 3 w dwóch skrzydłach przedzielonych funkcjonalnie kubaturą sali gimnastycznej zlokalizowano pozostałe sale lekcyjne, w tym pracownie i pomieszczenia pomocnicze sal, toalety i wentylatornie. Komunikację pomiędzy kondygnacjami zapewniono poprzez dwie klatki schodowe wraz dźwigami osobowymi (opis dźwigów wg dalszej części niniejszego opisu). Przedszkole: Przy głównym wejściu do przedszkola znajduje się portiernia ze stanowiskiem woźnego i ochrony, szatnię. Na lewo od wejścia głównego na parterze przedszkola zlokalizowano część administracyjną wraz z zespołem toalet. Na prawo od wejścia głównego na parterze przedszkola wokół dziedzińca rozmieszczono pomieszczenia świetlic, sal dydaktycznych, salę rekreacyjno-ruchową, toalety przeznaczone dla najmłodszych dzieci. Na kondygnacji 2 (piętro 1) zlokalizowano pozostałe sale dydaktyczne, pokoje psychologa i logopedy, toalety oraz archiwum, etc. Komunikację pomiędzy kondygnacjami zapewniono poprzez dwie klatki schodowe, w tym jedna z dźwigiem osobowym (opis dźwigów wg dalszej części niniejszego opisu). Zakładana liczba użytkowników Przedszkole: 8 oddziałów po 25 dzieci - 200 dzieci Zatrudnienie przyjęto: ok. 34 os w tym: 16 nauczycieli, 1 dyrektor, 1 wicedyrektor, 8 woźnych oddziałowych, 4 pomoce nauczyciela, 1 referent, 1 pomoc administracyjna 2 dozorców Szkoła Podstawowa: 16 oddziałów ok 26 uczniów w klasie - 420 uczniów Zatrudnienie przyjęto: ok. 48 os. w tym: 36 nauczycieli, 2 os portier, 1 os. sekretariat, dyrektor, 1 wicedyrektor, 1 os kierownik administracyjny, 1 psycholog, 1 pedagog, 1 logopeda, 1 pielęgniarka, 1 os. obsługa biblioteki, 2 woźnych, Kuchnia Zatrudnienie do 7 os. na zmianie ( dot. pracowników kuchni) 2.3. Instalacje wewnętrzne sanitarne: * Instalacja wodno-kanalizacyjna; * Instalacja hydrantowa; * Instalacja ciepłej wody użytkowej; * Instalacja centralnego ogrzewania; * Instalacja ciepła technologicznego; * Instalacja wentylacji mechanicznej; * Instalacja gazowa. 2.4. Instalacje elektryczne i niskoprądowe: * Instalację oświetlenia podstawowego i gniazd wtykowych 230V ogólnych; * Instalację oświetlenia awaryjnego; * Instalację gniazd wtykowych komputerowych; * Instalację siłową; * Instalację uziemiającą i odgromową; * Instalację ochrony przeciwprzepięciowej; * Instalację ochrony przeciwporażeniowej; * Instalację oświetlenia zewnętrznego (oświetlenie terenu i boisk sportowych); * system telewizji dozorowej CCTV; * instalacja wideofonu; * system teleinformatyczny; * Instalacja dzwonków sygnalizacyjnych. 2.5. Przyłącza, instalacje i urządzenia sanitarne * Woda na potrzeby socjalno-bytowe, technologiczne i wewnętrznej instalacji ppoż. doprowadzona będzie do obiektu projektowanym przyłączem do sieci wodociągowej w ul. Iwanowa-Szajnowicza; * Ścieki technologiczne z bloku żywieniowego i z odwodnienia garażu przed wprowadzeniem do odbiornika podczyszczone będą w separatorze tłuszczu i separatorze ropopochodnych. Urządzenia te zlokalizowane będą w budynku w wydzielonym na poziomie -1 pomieszczeniu technicznym; * Woda do zewnętrznego gaszenia pożaru zapewniona będzie z hydrantów na projektowanym przewodzie wodociągowym DN 150 w ul. Iwanowa - Szajnowicza, na istniejącym przewodzie wodociągowym DN 200 w ul. Zaruby i istniejącym przewodzie wodociągowym DN 250 w ul. Iwanowa-Szajnowicza; * Centralne ogrzewanie budynku instalacją wewnętrzną poprzez węzeł cieplny zasilany z projektowanej w ul. Iwanowa-Szajnowicza miejskiej sieci ciepłowniczej. Realizacja węzła cieplnego i przyłącza cieplnego w ramach niniejszego zamówienia; * Ciepła woda użytkowa na cele socjalno-bytowe i technologiczne przygotowywana będzie w dwufunkcyjnym węźle cieplnym zasilanym z projektowanej w ul. Iwanowa-Szajnowicza miejskiej sieci ciepłowniczej; * Wody opadowe z odwodnienia dachów, tarasów, i dziedzińców wewnętrznych magazynowane będą w zbiorniku retencyjnym zlokalizowanym w części podpiwniczonej obiektu, a następnie odprowadzane; * Odwodnienie terenu od strony północnej działki odprowadzane będzie do kanalizacji deszczowej w ul. Iwanowa-Szajnowicza; * Gaz ziemny na potrzeby urządzeń kuchennych z sieci miejskiej - przyłącze gazowe poza zakresem zamówienia (realizuje MOZG). 2.6. Przyłącza elektroenergetyczne i teletechniczne * Elektroenergetyka - budynek zasilany będzie z projektowanego złącza kablowego - przyłącze energetyczne oraz wyposażenie pomieszczenia trafostacji poza zakresem niniejszego zamówienia (realizuje Innogy); * Przyłącze teletechniczne - dla potrzeb włączenia projektowanego budynku do sieci telefonicznej, należy wybudować przyłącze kanalizacji telekomunikacyjnej. 3. Komunikacja i miejsca parkingowe 3.1. Projektowana komunikacja Obsługę komunikacyjną inwestycji stanowią znajdujące się na jej terenie drogi wewnętrzne, parkingi wewnętrzne i chodniki. Połączenie z drogami publicznymi zapewniono poprzez zjazd od strony ul. Zaruby oraz trzema dojazdami poprzez drogę wewnętrzną, ul. Iwanowa-Szajnowicza do ul. Zaruby. 3.2. Miejsca postojowe dla samochodów. Na terenie kompleksu oświatowego zaprojektowano 23 miejsca postojowe w tym dwa wydzielone miejsca dla os. niepełnosprawnych (jedno w garażu podziemnym, jedno przed wejściem do przedszkola): * 22 miejsca zlokalizowano w garażu podziemny * 1 miejsca przed wejściem do bud. przedszkola Dodatkowo na terenie inwestycji zaprojektowano 3 miejsca kiss&ride dla chwilowego postoju dostępne dojazdami od str. ul. Iwanowa-Szajnowicza. 3.3. Miejsca postojowe dla rowerów W projekcie przewidziano 96 miejsca postojowe dla rowerów ( 48 stojaków dwustronnych), w tym: * 8 miejsc na terenie przedszkola * 8 miejsc w garażu podziemnym * 8 miejsc przy placu gospodarczym * 16 miejsc w podcieniu głównego wejścia do szkoły * 56 wzdłuż elewacji północnej części szkolnej 4. Elementy zagospodarowania Terenu 4.1. Niwelacja terenu Przewidziano dostosowanie terenu istniejącego do potrzeb zamierzenia inwestycyjnego. Ze względu na wyniesienie terenu przeznaczonego pod budowę kompleksu względem okolicznych ulic i chodników oraz konieczność powiązania projektowanego kompleksu z istniejącymi i projektowanymi ulicami, chodnikami i ścieżkami rowerowymi wzdłuż ul. Zaruby i ul. Iwanowa-Szajnowicza, przewidziano częściową niwelację powierzchni terenu w strefie środkowej i zachodniej. Dodatkowo ze względu na układ funkcjonalny budynku oraz konieczność zapewnienia dostępności kompleksu dla os. niepełnosprawnych oraz powiązanie z układem drogowym (przy zachowaniu normatywnych spadków dla dróg i chodników) przewidziano częściową niwelację terenów zielonych od strony zachodniej (w postaci stabilizowanej skarpy), przeznaczonych w przyszłości wg MPZP na ciąg pieszo rowerowy. Masy ziemne z wykopów oraz z części terenów objętych niwelacją, nadające się do ponownego użycia, zostaną wykorzystane ponownego ukształtowania zagospodarowania terenu (po uprzednim oczyszczeniu z gruzu oraz odpowiednim zagęszczeniu mechanicznym). Masy gruntów nienadających się do ponownego użycia (brak możliwości zagęszczenia, grunty słabo i trudno przepuszczalne - gliny) zostały przewidziane do wywiezienia. Ocena jakości gruntu powinna zostać dokonana przez uprawnionego geologa po wykonaniu wykopów na budowie. W projekcie nie przewiduje się wykorzystania gruntów z wykopów jako podbudowa pod fundamenty. Wierzchnia warstwa gruntu tzw. humus przewidziana do ponownego wykorzystania przy zagospodarowaniu obszarów zielonych na terenie kompleksu. Pagórki trawiaste i skarpy Pagórki ukształtować z ziemi z wykopów po uprzednim zagęszczeniu i ustabilizowaniu mechanicznym. Nachylenie skarp na pagórkach kształtować w miarę możliwości w zakresie 1:3 - 1:4. Stopnie żelbetowe stanowiące siedziska na pagórku ułożyć tarasowo na zagęszczonym gruncie. 4.2. Place zabaw Część przedszkolna budynku składa się z dwukondygnacyjnej bryły frontowej i jednokondygnacyjnej części od strony południowej (przeznaczonej na sale przedszkolne) oraz wewnętrznego dziedzińca pełniącego funkcję placu zabaw. Od strony południowej zaprojektowano drugą część placu zabaw, wydzielonego od części szkolnej i terenów zewnętrznych zielenią i ażurowym ogrodzeniem. Dodatkowo nad częścią parterową zaprojektowano zielony taras dostępny bezpośrednio z kondygnacji drugiej albo schodami zewnętrznymi z poziomu dziedzińca. Taras ten przeznaczony dla przedszkolaków będzie pełnił funkcję dodatkowej przestrzeni rekreacyjnej. Place zabaw dla dzieci zostaną wyposażone w urządzenia i zabawki uniwersalne dla dzieci z różnych grup wiekowych, pod kątem zabaw kreatywnych i integracyjnych. Cześć szkolna budynku podobnie jak przedszkole została zaprojektowana wokół wewnętrznego, otwartego dziedzińca pełniącego funkcję rekreacyjną dla dzieci uczęszczających do szkoły. Plac zabaw dla dzieci klas 1-3 zaprojektowany od strony południowej, zostanie wydzielony od terenu przedszkola i terenów zewnętrznych zielenią i ażurowym ogrodzeniem. Dodatkowo na kondygnacji 3 od strony południowej zaprojektowano zielony taras pełniący funkcję rekreacyjną, dostępny z komunikacji i sal lekcyjnych. Na terenie placu zabaw zaprojektowano 2 pagórki jako urozmaicenie rzeźby terenu. Tarasy na dziedzińcu przedszkola i szkoły z desek kompozytowych posadowione na żelbetowych słupkach fundamentowych. Na słupkach przekładka pod legary z papy. Legary systemowe na nich dystansowe podkładki, do których przykręcane są deski kompozytowe, grubości 2,4 cm, wyposażone w kapinosy uniemożliwiające podciekanie wody. Pokłady zakończone obwodowo deską maskującą. Wejście na tarasy wykonane z prefabrykowanych stopni żelbetowych. Nawierzchnia placów zabaw syntetyczna. Wszystkie urządzenia zabawowe powinny posiadać Europejski Atest Bezpieczeństwa i certyfikat bezpieczeństwa zastosowanego materiału, powinny być odporne na oddziaływania atmosferyczne i intensywne użytkowanie. Urządzenia muszą posiadać certyfikat TÜV potwierdzający zgodność z normą EN 1176. 4.3. Ogrodzenie od strony południowej i zachodniej Ogrodzenie wykonane z profili stalowych okrągłych analogicznie jak ogrodzenie na tarasach budynku, częściowo na podmurówce żelbetowej, częściowo zamocowane do murków oporowych od strony południowej i zachodniej. Wysokość ogrodzenie 110 cm plus podmurówka 10 cm. Przęsła z profili stalowych okrągłych zakończenie od góry i dołu płaskownikiem. Słupki profil stalowy pełny w rozstawie min. 150 cm, zakotwione w żelbetowej podmurówce lub murku oporowym. Furtka wyposażona w klamkę i zamki (z domofonem). Słupki bram i furtek z profili analogicznie jak przęsła. Murku oporowe, poziom posadowienia wg projektu konstrukcji. Widoczne krawędzie fundamentu fazowane. 4.4. Elementy małej architektury * Schody na górce zielonej * Pochylnie * Ławki i siedziska * Kosze na śmiecie * Poidełka zewnętrzne 5. Gospodarka zielenią. Na terenie objętym realizacją zostało zinwentaryzowanych 22 drzewa i 1 krzew. Wszystkie drzewa oraz jeden krzew zakwalifikowano do wycinki ze względu na kolizję z projektowanym zagospodarowaniem terenu. Przedmiot zamówienia obejmuje usunięcie kolidujących nasadzeń na podstawie decyzji pozwolenia na usunięcie drzew i krzewu, którą pozyska Zamawiający (obecnie w trakcie procedowania). Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie po zakończeniu budowy terenów zielonych wokół budynku, w patio oraz na części dachów. Projektowana roślinność to drzewa (w ramach nasadzeń kompensacyjnych na terenie inwestycji planuje się posadzenie 23 drzew), krzewy, byliny i łąki kwietne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa ww treść, która będzie stanowić załącznik nr 1 do umowy oraz: - wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ; - dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/05/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 442532.63
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Warszawska 70
Kod pocztowy: 06-400
Miejscowość: Ciechanów
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 238767.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 198337.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 354190.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.