eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KraśnikDostawa elementów mundurowych leśnika i oznak oraz sortów bhp w 2020 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-13

Ogłoszenie nr 510125953-N-2020 z dnia 13-07-2020 r.

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kraśnik: Dostawa elementów mundurowych leśnika i oznak oraz sortów bhp w 2020 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 553449-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kraśnik, Krajowy numer identyfikacyjny 43051620000000, ul. ul. Janowska 139, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 081 8252041, 8252042, e-mail krasnik@lublin.lasy.gov.pl, faks 818 843 709.
Adres strony internetowej (url): www.lublin.lasy.gov.pl/krasnik

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa elementów mundurowych leśnika i oznak oraz sortów bhp w 2020 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZG.270.7.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Nadleśnictwa Kraśnik elementów mundurowych leśnika i sortów bhp. Wielkość przedmiotu zamówienia w zakresie elementów mundurowych leśnika określona jest na 5216 pkt. ustalonych w oparciu o Zarządzenie nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15.07.2013 r. oraz Zarządzenie nr 50 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 18.12.2017 r. Poszczególne elementy mundurowe leśnika: Mundur wyjściowy leśnika: marynarka męska i damska - gabardyna lub tropik 5 szt., spodnie męskie i damskie - gabardyna lub tropik 4 szt., marynarka męska i damska - gabardyna z wykończeniem oleofobowym 3 szt., spodnie męskie i damskie - gabardyna z wykończeniem oleofobowym 3 szt., spódnica - gabardyna lub tropik 1 szt., spódnica - gabardyna z wykończeniem oleofobowym 1 szt., koszula męska, bluzka damska 7 szt., koszula męska, bluzka damska - bawełna 100% 8 szt., krawat 4 szt., czapka 2 szt., płaszcz męski 4 szt., kapelusz męski, kapelusz damski 1 szt., kurtka męska 7 szt., kurtka damska 6 szt., rękawice męskie, rękawice damskie 7 par, skarpety letnie termoaktywne 14 par, skarpety przejściowe termoaktywne 15 par, skarpety zimowe termoaktywne 13 par, półbuty męskie, damskie 10 par; Mundur codzienny leśnika: sweter (nowy wzór) 14 szt., kamizelka 8 szt., bluza z polaru typu windstoper 17 szt., kurtka wierzchnia 8 szt., czapka zimowa 1 szt., peleryna 1 szt., półbuty typu "Sympatex" lub równoważne 14 par, półbuty typu "Gore-tex" lub równoważne 18 szt.; Mundur terenowy leśnika: bluza z kamizelką letnią 8 kpl., spodnie letnie 32 szt., czapka letnia 1 szt., kurtka zimowa 1 szt., spodnie zimowe 7 szt., czapka zimowa 1 szt., trzewiki typu "Sympatex" lub równoważne 5 par, trzewiki typu "Gore-tex" lub równoważne - niskie 7 par, trzewiki typu "Gore-tex" lub równoważne - wysokie 10 par, trzewiki "Sympatex" lub równoważne - z ociepleniem typu "Thinsulate" - lub równoważnym 3 pary, trzewiki "Gore-tex" lub równoważne - niskie z ociepleniem typu "Thinsulate"- lub równoważnym 3 pary, trzewiki "Gore-tex" lub równoważne - wysokie z ociepleniem typu "Thinsulate" lub równoważnym 5 par; Oznaki uzupełniające: oznaki służbowe wyhaftowane bajorkiem 3 szt./pary. Sorty bhp obejmują środki ochrony indywidualnej oraz odzież i obuwie robocze bhp, które powinny odpowiadać wzorcom określonym w Polskich Normach: odzież robocza i obuwie (oznaczenie R) spełnia wymogi Polskich Norm, odzież i obuwie ochronne (oznaczenie O) spełnia wymagania uregulowane w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 z dnia 9 marca 2016 r. w sprawie środków ochrony indywidualnej i posiada oznakowanie CE. Poszczególne elementy sortów bhp: ubranie letnie (w tym 2 pary spodni) 2 kpl., kurtka i spodnie przeciwdeszczowe - podgumowane 1 kpl., koszula robocza, długi rękaw 26 szt., koszulka krótki rękaw/t-shirt 26 szt., Bielizna: koszulka termoaktywna, krótki rękaw 24 szt., koszulka termoaktywna, długi rękaw 24 szt., kalesony męskie termoaktywne /leginsy damskie termoaktywne 24 szt.; buty terenowe, wodochronne z membraną oddychającą 3 pary, skarpety letnie, termoaktywne 53 pary, skarpety zimowe, termoaktywne 53 pary, czapka letnia 2 szt., ubranie całoroczne, tkanina z membraną oddychającą 2 kpl., ubranie letnie robocze 2 szt., trzewiki 2 pary, fartuch roboczy/ochronny 2 szt., czapka letnia robocza 2 szt. 2. Zamawiający informuje, że przy dostawie elementów umundurowania i sortów bhp będących przedmiotem zamówienia stosuje się prawo opcji. Oznacza to, że ostatecznie zamówiona ilość poszczególnych sortów będzie zależeć od bieżącego zapotrzebowania zamawiającego. Określone w formularzu ofertowym ilości są ilościami szacunkowymi i stanowią przykładowe zestawienie składające się na przedmiot zamówienia. Zgodnie z prawem opcji zamawiający może zamawiać towary w dowolnej ilości, w zależności od bieżącego zapotrzebowania. Ilości poszczególnych rodzajów będą realizowane zgodnie z indywidualnymi potrzebami pracowników zamawiającego w ramach wartości zamówienia i przy zastosowaniu cen jednostkowych, określonych przez wykonawcę w kosztorysie ofertowym. Podana w kosztorysie ofertowym łączna ilość elementów umundurowania i sortów bhp ma posłużyć wykonawcy jedynie do kalkulacji ceny ofertowej, która będzie stanowić podstawę umownego zobowiązania zamawiającego. W zależności od indywidualnych potrzeb pracowników zamawiającego ilość ta może ulec zmianie i nie będzie to podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych lub zwiększonych dostaw. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych prawem opcji, a wykonawcy nie przysługuje roszczenie o ich zlecenie. 3. Zamawiający ustala, że maksymalna wartość nominalna zamówienia wynosi 130 % ceny ofertowej. Zamawiający informuje, że zgodnie z prawem opcji zobowiązany jest do zamówienia dostawy o wartości co najmniej 70 % wynagrodzenia wykonawcy (brutto) oraz ma prawo do zwiększenia przedmiotu zamówienia o wartość 30 % wynagrodzenia wykonawcy (brutto). Zamawiający zastrzega sobie prawo redukcji wielkości przedmiotu zamówienia maksymalnie o 30 %. 4. Zamawiający zapłaci wykonawcy wynagrodzenie za faktycznie wykonane dostawy w okresie obowiązywania umowy, a wykonawca zrzeka się roszczenia o realizację umowy i zapłaty wynagrodzenia w części niewykonanej. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWIZ. 6. Kolorystyka ubrań ochronnych winna nawiązywać do kolorystki określonej dla terenowego munduru leśnika, zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem w sprawie wzorów munduru leśnika. 7. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy z zakresu środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego bhp są zgodne z polskimi normami i dyrektywami europejskimi wykonawca złoży oświadczenie w formularzu oferty. 8. Wykonawca zapewni 12-miesięczną (liczoną od daty dostawy - podpisania odbioru dostawy) nieodpłatną gwarancję jakości na dostarczone przedmioty umundurowania na warunkach określonych w umowie. 9. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań wykonawcy wobec zamawiającego. 10. Wykonawca zapewni dostawę elementów umundurowania dla osób nietypowych. 11. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez upoważnionych przedstawicieli zamawiającego i wykonawcy. 12. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie realizacji umowy jak i w okresie trwania gwarancji. 13. Dopuszczalny będzie indywidualny odbiór z punktu odbioru wykonawcy położony w odległości do 100 km od siedziby zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 18000000-9


Dodatkowe kody CPV: 18110000-3, 18140000-2, 18200000-1, 18220000-7, 18222200-3, 18330000-1, 18423000-0, 18424000-7, 18440000-5, 18800000-7, 18815000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 82289.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Obsługi Leśnictwa Hanna Skrodzka-Bałata, Piotr Bałata Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mieszka I nr 4
Kod pocztowy: 39-400
Miejscowość: Tarnobrzeg
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 98037.15
Oferta z najniższą ceną/kosztem 98037.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 98037.15
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.