eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JabłońPrzebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń parteru w budynku oświatowym na żłobek w m. Jabłoń

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-14

Ogłoszenie nr 510126346-N-2020 z dnia 14-07-2020 r.

Urząd Gminy Jabłoń: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń parteru w budynku oświatowym na żłobek w m. Jabłoń

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550399-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Jabłoń, Krajowy numer identyfikacyjny 00053526700000, ul. Zamojskiego 27, 21-205 Jabłoń, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 083 3560036, e-mail jablon@gminy.bmb.pl, sekr@jablon.pl, faks -.
Adres strony internetowej (url): www.jablon.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń parteru w budynku oświatowym na żłobek w m. Jabłoń

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SZP.271.9.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

4.1. Przedsięwzięcie obejmuje przebudowę istniejących pomieszczeń znajdujących się w budynku szkoły podstawowej i ich adaptację na potrzeby utworzenia żłobka dwuoddziałowego dla 25 dzieci. Nazwa zadania: "Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń parteru w budynku oświatowym na żłobek w m. Jabłoń". W zakres prac wchodzą m.in. roboty polegające na: 1. Rozbiórce istniejących podłóg i posadzek 2. Rozbiórce poszczególnych ścianek działowych murowanych oraz GK 3. Demontażu istniejącej stolarki drzwiowej wewnętrznej 4. Demontażu istniejącej stolarki okiennej wewnętrznej 5. Demontażu istniejących okien PVC wraz ze zmniejszeniem szerokości otworu poprzez zamurowanie cegłą ceramiczną i uzupełnieniem izolacji termicznej 6. Wykonaniu przebić drzwiowych wraz z montażem nowych nadproży stalowych dla projektowanych nowych otworów drzwiowych 7. Wykonaniu nowego podziału ściankami działowymi GK gr.12,5 cm i 10cm 8. Wykonaniu wentylacji w poszczególnych pomieszczeniach poprzez wykonanie przebić w istniejącym kominie oraz w ścianach zewnętrznych 9. Wykonaniu nowych posadzek wraz z nowymi warstwami podposadzkowymi 10. Montażu nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej 11. Wykonaniu przecierki istniejących tynków na ścianach i sufitach 12. Wykonaniu oblicowań ściennych z płytek glazurowanych w pomieszczeniach higieniczno- sanitarnych oraz przy umywalkach i zlewach w pozostałych pomieszczeniach 13. Malowaniu ścian i sufitów farbami odpornymi na wilgoć i działanie środków dezynfekujących 14. Wykonaniu instalacji wewnętrznych elektrycznego oświetlenia podstawowego i gniazd odbiorczych oraz innych instalacji technologicznych. 15. Wykonaniu instalacji wewnętrznej zimnej i ciepłej wody użytkowej 16. Wykonaniu instalacji wewnętrznej kanalizacyjnej 17. Wykonaniu pochylni dla niepełnosprawnych wraz z powiększeniem spocznika schodów wejściowych oraz montażem specjalnych balustrad ze stali nierdzewnej przystosowanych dla niepełnosprawnych 18. Wykonaniu tarasu, z płyt betonowych tarasowych i obrzeży betonowych palisadowych prostokątnych dla dzieci, z wyjściem bezpośrednim z oddziałów żłobkowych na zewnątrz

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45330000-9, 45311000-0, 45400000-1, 45410000-4, 45430000-0, 45443000-4, 45453000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 229847.99
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ILBUD Władysław Ilczyna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Lubiczyn 74
Kod pocztowy: 21-211
Miejscowość: Dębowa Kłoda
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 334501.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 334501.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 432677.10
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.