eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćPełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją inwestycji w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynków Przedszkoli Miejskich nr 4, 5, 9, 13 w Zamościu"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-14

Ogłoszenie nr 510126478-N-2020 z dnia 14-07-2020 r.

Miasto Zamość: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją inwestycji w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynków Przedszkoli Miejskich nr 4, 5, 9, 13 w Zamościu"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. Termomodernizacja budynków Przedszkoli Miejskich nr 4, 5, 9, 13 w Zamościu" jest współfinasowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 -2020, Oś Priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna Działania 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 547781-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Zamość, Krajowy numer identyfikacyjny 95036874700000, ul. Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 84 677 23 37, e-mail zamowienia@zamosc.pl, faks 846 393 054.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zamosc.um.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją inwestycji w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynków Przedszkoli Miejskich nr 4, 5, 9, 13 w Zamościu"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IM-ZP.272.21.2020.MT

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad realizacją inwestycji w ramach projektu pn. Termomodernizacja budynków Przedszkoli Miejskich nr 4, 5, 9, 13 w Zamościu", współfinasowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 -2020, Oś Priorytetowa 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna Działania 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego. 2. Zamówienie udzielane jest w podziale na cztery części: 1) część 1 zamówienia - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. "Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 4, ul. Peowiaków 18A w Zamościu", 2) część 2 zamówienia - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. "Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 5, ul. Peowiaków 76A w Zamościu", 3) część 3 zamówienia - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. "Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 9, ul. Oboźna 10 w Zamościu". 4) część 4 zamówienia - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. "Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 13, ul. Wąska 7 w Zamościu", 3. Zadaniem Inspektora nadzoru będzie wykonywanie wszystkich czynności związanych z nadzorem nad prawidłową realizacją projektu, aby umożliwić osiągnięcie celów projektu w ramach założonego zakresu prac w założonym czasie i planowanym budżecie. 4. Do obowiązków Inspektora nadzoru należy: 1) zarządzania procesem realizacji inwestycji oraz kierowania i koordynowania jej wykonania w formie nadzoru merytorycznego i technicznego w taki sposób, aby zapewnić zgodność jej realizacji z prawem Unii Europejskiej i prawem Rzeczpospolitej Polskiej, w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.), przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), przepisami wykonawczymi do wymienionych ustaw, z wnioskiem i umową o dofinasowanie projektu a także z umową z wykonawcą inwestycji, 2) wykonywanie zadań, stosownie do przepisów ustawy Prawo budowlane: inspektora nadzoru inwestorskiego (art. 25, 26), koordynatora czynności nadzoru inwestorskiego (art. 27), 3) organizowania i prowadzenia rad budowy, narad projektowych, innych spotkań (narady techniczne, spotkania uzgodnienia itp.) 4) weryfikacja i ewentualne uzupełnianie dokumentacji technicznej w celu zgodności z wnioskiem o dofinansowanie projektu, 5) sporządzanie cotygodniowego raportu z przebiegu prac podczas realizacji inwestycji (w uzgodnieniu przez Zamawiającego formie), 6) sporządzanie miesięcznych sprawozdań z przebiegu realizacji inwestycji, ze szczególnym uwzględnieniem ewentualnych zagrożeń w terminowości realizacji inwestycji oraz zgodności z przepisami prawa, wytycznymi, zasadami sztuki budowlanej, 7) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy, 8) koordynowanie działań w zakresie realizacji robót budowlanych, ze szczególnym uwzględnieniem prac na obiektach czynnych, 9) bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, podpisaną umową z Wykonawcą robót, przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej, 10) sprawdzenie jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowanie materiałów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 11) sprawdzanie przed zastosowaniem atestów, gwarancji, certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów budowlanych z kryteriami technicznymi określonymi dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami, 12) zatwierdzanie ewentualnych rysunków roboczych wykonawcy inwestycji i dokonywanie niezbędnych korekt tych rysunków, 13) współpraca z nadzorem autorskim w całym okresie realizacji inwestycji, 14) udzielenie Zamawiającemu odpowiedzi na zapytanie, udzielenia informacji i wyjaśnień na temat realizacji inwestycji, a także przygotowanie i przekładanie dokumentów wymaganych przez Zamawiającego - w możliwie najkrótszym terminie lub w terminie wskazanym przez Zamawiającego, 15) sporządzenie raportu dla Zamawiającego dotyczącego zmiany wskaźnika kluczowego (wskaźnika rezultatu i wskaźnika produktu zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie projektu) obejmującego podniesienie efektywności energetycznej budynków, zgodnie z metodologią opisaną w "Podręczniku monitorowania wskaźników na poziomie projektu w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020", 16) w przypadku przerwania realizacji inwestycji, dokonanie wyceny prac zrealizowanych przez wykonawcę inwestycji przed zerwaniem kontraktu, dokonanie inwentaryzacji robót w sposób umożliwiający sporządzenie kosztorysu inwestorskiego, określenie należności dla wykonawcy inwestycji, sporządzenie raportu o realizacji inwestycji, regularne sporządzenie dokumentacji fotograficznej realizowanej inwestycji, w tym robót ulegającym zakryciu, bądź zanikających, stanu terenu objętego inwestycją przed rozpoczęciem robót budowlanych, w trakcie trwania oraz po zakończeniu realizacji inwestycji, 17) sprawdzenie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, 18) uczestnictwo w odbiorach częściowych i odbiorze końcowym, 19) nadzorowanie poprawności i weryfikacja dokumentacji powykonawczej sporządzonej przez Wykonawcę inwestycji, 20) weryfikacja świadectw charakterystyki energetycznej i audytu energetycznego powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę inwestycji, 21) w okresie gwarancji i rękojmi z tytułu wykonania inwestycji, Inspektor nadzoru zobowiązany jest do udziału w przeglądach gwarancyjnych oraz innych spotkaniach niż przeglądy gwarancyjne, 22) przygotowanie dokumentów potwierdzających całkowite wykonanie inwestycji, 23) po zakończeniu realizacji inwestycji - przygotowanie wykazu finansowo-rzeczowego wykonanych głównych elementów inwestycji, niezbędnego dla sporządzenia dokumentów przyjęcia środka trwałego OT/PT. 5. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, zakres prac budowlanych oraz przedmiary robót dotyczące zadania inwestycyjnego, nad którym będzie pełniony nadzór inwestorski są dostępne pod adresem: https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71&p1=szczegoly&p2=69174 6. Zakres obowiązków inspektora nadzoru, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dotyczące realizacji zamówienia, zostały szczegółowo określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 7. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisywanych w niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 8. Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych do zapewnienia, by przy realizacji inwestycji zostały uwzględnione wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9


Dodatkowe kody CPV: 71541000-2, 71540000-5, 71247000-1, 79421000-1, 71521000-6, 71244000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. "Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 4, ul. Peowiaków 18A w Zamościu"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24414.64
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Peowiaków 8
Kod pocztowy: 22-400
Miejscowość: Zamość
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7503.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7503.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12300.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca oświadczył, że przy udziale podwykonawcy będzie realizował zamówienie w zakresie instalacji sanitarnych.


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. "Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 5, ul. Peowiaków 76A w Zamościu"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24252.03
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Peowiaków 8
Kod pocztowy: 22-400
Miejscowość: Zamość
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7011.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7011.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12300.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca oświadczył, że przy udziale podwykonawcy będzie realizował zamówienie w zakresie instalacji sanitarnych.


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. "Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 9, ul. Oboźna 10 w Zamościu"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24556.91
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Peowiaków 8
Kod pocztowy: 22-400
Miejscowość: Zamość
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7995.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7995.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13530.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca oświadczył, że przy udziale podwykonawcy będzie realizował zamówienie w zakresie instalacji sanitarnych


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. "Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 13, ul. Wąska 7 w Zamościu"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 24556.91
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Peowiaków 8
Kod pocztowy: 22-400
Miejscowość: Zamość
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7995.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7995.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13530.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca oświadczył, że przy udziale podwykonawcy będzie realizował zamówienie w zakresie instalacji sanitarnych.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.