To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-14
Ogłoszenie nr 510126490-N-2020 z dnia 14-07-2020 r.
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów: Utrzymanie czystości i porządku ulic, chodników i parkingów na terenie dzielnicy Wilanów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540594-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów, Krajowy numer identyfikacyjny 15259663001540,
ul. Franciszka Klimczaka
2,
02-797
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 443 50 00, e-mail
wilanow.wzz@um.warszawa.pl, faks
22 443 50 40.
Adres strony internetowej (url): www.wilanow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości i porządku ulic, chodników i parkingów na terenie dzielnicy Wilanów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):10/WOŚ/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia Przedmiotem niniejszego zamówienia są wymagania dotyczące wykonania i odbioru prac związanych z całorocznym utrzymaniem czystości i porządku nawierzchni utwardzonych zarządzanych przez Dzielnicę Wilanów m.st. Warszawy. 1. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1) Zamiatanie ręczne i mechaniczne, w tym oczyszczanie nawierzchni z przerostów traw i chwastów oraz liści. Uwaga - na terenie m.st. Warszawy, na postawie Zarządzenia Prezydenta m.st. Warszawy nr 333/2020 z dnia 5 marca 2020 r., obowiązuje zakaz wykorzystywania dmuchaw: ? ulic (zgodnie z wykazem stanowiącym załączniki nr 2a, 2b do wzoru umowy), w tym wąskie jezdnie (o niewielkiej szerokości do 3,2 m: ul. Wiktorii Wiedeńskiej, ul. Kubickiego, ul. Marconich, ul. Petyhorska, ul. Koralowa, ul. Młocarni, ul. Niedzielna, ul. Brodzik), ? chodników i ścieżek rowerowych (zgodnie z wykazem stanowiącym załączniki nr 3 do wzoru umowy), ? parkingów (zgodnie z wykazem stanowiącym załączniki nr 4 do wzoru umowy), ? zamiatanie pomiędzy pasami - wysepkami, tzw. "martwe pola", ? czyszczenie "bezpieczników" w ramach zamiatania, ? mechaniczne usuwanie roślinności z nawierzchni utwardzonych, ? odcinanie brzegów trawników przy krawężnikach, ? mycie nawierzchni ulic na żądanie Zamawiającego, 1) Utrzymanie czystości i porządku na fragmencie ul. St. K. Potockiego wraz z przyległymi parkingiem i kolegiatą (według potrzeb przez siedem dni w tygodniu), w szczególności: - zamiatanie chodników, parkingu i ulicy, - sprzątanie i wywożenie nagromadzonych zanieczyszczeń, odpadów, w tym sprzątania terenów zieleni oraz udrażniania korytek ściekowych, - mechaniczne usuwanie roślinności z nawierzchni utwardzonych, - monitorowanie ilości odpadów w koszach, w przypadku ich przepełnienia opróżnianie, - tereny zieleni: 6 847 m2, - chodniki: 6 100 m2, - parking: 3 650 m2, - ulica 850 m2 z kostki paryskiej i 1 950 m2 bruku. 1) Utrzymanie czystości i porządku przy fontannach zlokalizowanych przy ul. Oś Królewska (3 obiekty) oraz ul. Hlonda (według potrzeb przez siedem dni w tygodniu): - zamiatanie nawierzchni, - sprzątanie i wywożenie nagromadzonych zanieczyszczeń, odpadów, monitorowanie ilości odpadów w koszach, w przypadku ich przepełnienia opróżnianie. 1. Bezpieczeństwo i higiena pracy: Wszelkie usługi należy wykonywać zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami dotyczącymi ruchu drogowego, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz odpadów. Przed rozpoczęciem pracy pracownicy zatrudnieni przez Wykonawcę mają obowiązek sprawdzić stan bezpieczeństwa w miejscu pracy. Prace mogą wykonywać jedynie pracownicy przeszkoleni w zakresie BHP na danym stanowisku pracy. Pracownicy znajdujący się w rejonie miejsca świadczenia usługi powinni być ubrani w odpowiednią odzież ochronną. Specjalistyczny sprzęt powinien być obsługiwany wyłącznie przez osoby do tego uprawnione. 2. Wymagania dotyczące sprzętu i maszyn: 1) Sprzęt i maszyny niezbędne do wykonania usługi powinny zapewnić prawidłowe ich wykonanie oraz nie stwarzać zagrożenia dla osób i mienia w rejonie prowadzonych prac. Środki transportu wykorzystywane do wykonania prac winny być oznakowane (logo, pełna nazwa i adres firmy). 2) Wykonawca powinien posiadać/dysponować co najmniej dwoma zamiatarkami: ? jezdniową mechaniczną zamiatarką z możliwością zraszania materiału zbieranego, gromadzącą materiał zbierany w zbiorniku własnym lub w zbiorniku ulokowanym w zestawie, ? chodnikową mechaniczną zamiatarką z możliwością zraszania materiału zbieranego gromadzącą materiał zbierany w zbiorniku własnym lub w zbiorniku ulokowanym w zestawie. 1) O wszelkich zmianach sprzętu zadeklarowanych do realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego. Zmiana sprzętu może być dokonana na inny o tych samych parametrach technicznych lub lepszy. 2) Wszystkie pojazdy wykorzystywane do zamiatania ulic muszą posiadać silnik spełniający europejskie standardy emisji spalin na poziomie normy EURO 5 lub wyższej (EURO 6, z napędem hybrydowym, gazowym lub elektrycznym). Zamawiający dopuszcza użytkowanie pojazdów z napędem hybrydowym, gazowym lub elektrycznym. (Rozporządzenie (WE) Nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady z 20.06.2007 r. w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych (Euro 5 i Euro 6) (...) ze zm.; Dyrektywa 2007/46/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z 05.09.2007 r. ustanawiająca ramy dla homologacji pojazdów silnikowych i ich przyczep oraz układów, części i oddzielnych zespołów technicznych przeznaczonych do tych pojazdów, Dz. U. L.263 z 9.10.2007, s.1 ze zm.) 1. Standardy wykonywanych prac 1) Oczyszczona ulica nie powinna nosić śladów w postaci nie zebranych zanieczyszczeń. Na opaskach, utwardzonych pasach rozdzielających ulice i utwardzonych poboczach, nie powinien zalegać piasek ani inne zanieczyszczenia, w tym śmieci. 2) Prace polegające na oczyszczeniu ulic, chodników, parkingów, placów oraz ścieżek rowerowych nie mogą powodować zanieczyszczenia terenów przylegających do ulicy np. terenów zieleni. 3) Parkujące przy krawężnikach samochody oraz czasowe wygrodzenie typu: plastikowe krawężniki, barierki nie zwalniają Wykonawcy z obowiązku utrzymania w czystości całej ulicy. Zamawiający przewiduje odstępstwa od ww. utrudnień a każdy przypadek oraz sposób i termin wykonania prac będzie uzgadniany indywidualnie z Wykonawcą. 4) Mycie ulic polega na ciśnieniowym, mechanicznym myciu całej ich zamiecionej szerokości. Mycie ulicy będzie odbywać się na prośbę Zamawiającego i będzie połączone z usługą mechanicznego zamiatania. Zamawiający przekaże każdorazowo Wykonawcy wykaz ulic, które powinny zostać objęte myciem. 1. Informacje dodatkowe 1) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia transportu przedstawiciela Zamawiającego podczas wprowadzenia, odbioru oraz kontroli świadczonych usług. 2) Przez cały okres obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ważnej i opłaconej polisy odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą na sumę ubezpieczenia nie niższą niż wartość zawartego z Zamawiającym kontraktu. 3) Wykonawca zobowiązany jest, aby wszyscy pracownicy, łącznie z pracownikami na zastępstwo, wykonujący czynności związane z realizacją zamówienia zatrudnieni przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej, lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90610000-6
Dodatkowe kody CPV: 90600000-3, 90914000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Licytacja elektroniczna
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/06/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
195370.52
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: POLSUPER Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
211000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe utrzymanie obiektów rekreacyjno-sportowych oraz wybiegów dla psów zlokalizowanych w Bydgoszczy na terenach gminnych
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach budynków Sądu Rejonowego w Legnicy
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Rzepin
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni na terenach zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Brzegu"
- Świadczenie usługi ochrony obiektów i mienia oraz utrzymania czystości na terenie Szkoły Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych prokuratur okręgu konińskiego wraz z myciem okien, w okresie 12 miesięcy tj. od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.