eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrespol › Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Stróża w ramach zadania pn."Budowa infrastruktury rekreacyjnej na terenie Gminy Andrespol"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-14

Ogłoszenie nr 510127148-N-2020 z dnia 14-07-2020 r.

Gmina Andrespol: Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Stróża w ramach zadania pn.: "Budowa infrastruktury rekreacyjnej na terenie Gminy Andrespol"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 546672-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540102576-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Andrespol, Krajowy numer identyfikacyjny 47205774400000, ul. ul. Rokicińska 126, 95-020 Andrespol, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 422 132 440, e-mail ug@andrespol.pl, faks 422 132 434.
Adres strony internetowej (url): www.andrespol.bip.cc

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa boiska wielofunkcyjnego w miejscowości Stróża w ramach zadania pn.: "Budowa infrastruktury rekreacyjnej na terenie Gminy Andrespol"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.13.17.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej w miejscowości Stróża, przy ul. Tuszyńskiej, dz. ew. nr 102/5 - Etap I. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Budowę boiska wielofunkcyjnego (piłka ręczna/koszykówka) o nawierzchni poliuretanowej. Powierzchnia boiska poliuretanowego 1270,00 m2. Nawierzchnia poliuretanowa ograniczona obrzeżami betonowymi prefabrykowanymi 8x30cm, na podbudowie z kruszyw kamiennych (nie dopuszcza się wykonania podbudowy z kamienia (tłucznia) wapiennego). Dla wykonania odpowiedniego podłoża dla nawierzchni poliuretanowej należy wykonać warstwę stabilizującą typu ET. Warstwa powinna mieć grubość 35 mm. Warstwa wykonana z mieszanki SBR granulacji 1-4 mm, żwiru oraz żywicy poliuretanowej. Nawierzchnia sportowa poliuretanowo - gumowa, o grubości min. 16 mm, dedykowana dla boisk sportowych. Układana mechanicznie, bezspoinowo, przy pomocy rozkładarki mas poliuretanowych (obie warstwy). Nawierzchnia składa się z dwóch warstw: elastycznego podkładu i warstwy użytkowej. Warstwa użytkowa, barwiona w masie. Grubość warstwy użytkowej min. 8 mm. Kolor nawierzchni: ceglasty z niebieskim polem gry do piłki ręcznej, z malowanymi liniami szerokości 5 cm w kolorze białym (piłka ręczna) i żółtym (koszykówka). 2.2. Budowę piłkochwytów wzdłuż krótszych boków boiska - odcinek 1-2 i 5-6. Długość piłkochwytów 60,0 m.b. Wysokość słupów ponad teren 6,0 m, w rozstawie 3,0 m. Słupy zagłębione w fundament na 80 cm. Słupy z rur stalowych min. Ø76 mm lub prostokątnych min. 76x76 mm, grubość ścianki min. 2 mm. Skrajne słupy wyposażone w sporniki. Piłkochwyty wyposażone w linki naciągowe, stalowe. Górne otwory rur zaślepione. Słupy malowane proszkowo na kolor zielony. Ilość: 22 sztuki. Stopy fundamentowe z betonu klasy C 16/20, o wymiarach 40x40x100 cm lub okrągłe, wiercone, o średnicy min. 35 cm. Ilość: 22 sztuki. Siatki piłkochwytów należy zamocować do linek naciągowych (góra i dół). Siatka ochronna do piłki ręcznej, polipropylenowa, bezwęzłowa. Oko 100/100 mm. Grubość linki min. 4 mm. Kolor zielony. 2.3. Budowę chodników. Chodniki wokół istniejącego skateparku i wokół budowanego boiska. Nawierzchnia chodników wykonana z szarej kostki betonowej grubości 6 cm, ograniczonej obrzeżami betonowymi. Nawierzchnia z kostki - 489,20 m2. 2.3. Montaż stałego osprzętu sportowego i innych elementów małej architektury. 2.3.1. Bramki z siatkami do piłki ręcznej: 2 sztuki. 2.3.2. Zestawy do koszykówki: 4 sztuki. 2.3.3. Ławka bez oparcia: 4 sztuki. 2.3.4. Kosz na śmieci: 1 sztuka 2.4. Rekultywację trawników zniszczonych pracami budowlanymi. Przestrzeń po usuniętym humusie wypełnić warstwą 5 cm substartu torfowego i użyźnić nawozem. Teren wyrównać i zagrabić. Obszar obsiać mieszanką traw. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót oraz technologia robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz parametry nawierzchni poliuretanowej zostały określone w załącznikach nr 9 do nr 11 włącznie: 3.1. Załącznik nr 9 - Dokumentacja projektowa 3.2. Załącznik nr 10 - Przedmiary robót 3.3. Załącznik nr 11 - STWiORB 4. Przedmiary robót załączone do SIWZ są wtórne do dokumentacji projektowej, zawierają zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali budowy i ułatwienia Wykonawcom oszacowania kosztów realizacji inwestycji. Przedmiar pełni funkcję pomocniczą. 5. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową (w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową. 6. Zamawiający zastrzega, że wszędzie tam gdzie w treści dokumentacji projektowej i STWiORB, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczegółowe procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - Zamawiający dopuszcza metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. równoważne do przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Dopuszcza się więc zaproponowanie w ofercie wszelkich odpowiedników rynkowych o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Parametry wskazanego standardu określają minimalne warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, jakościowe i funkcjonalne, jakie ma spełniać przedmiot zamówienia. Wskazane znaki towarowe, patenty, marki lub nazwy producenta czy źródła lub szczególne procesy wskazujące na pochodzenie określają jedynie klasę produktu, metody, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. W ofercie można przyjąć metody, materiały, urządzenia, systemy, technologie itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach technicznych, jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom, systemom, technologiom itp. opisanym w SIWZ. Dodatkowo Zamawiający podkreśla, iż równoważne metody, materiały, urządzenia systemy, technologie itp. nie mogą stanowić zamienników w stosunku do metod, materiałów, urządzeń, systemów, technologii itp. opisanych w treści dokumentacji projektowej i STWiORB, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, za pomocą znaków towarowych, patentów, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu. 7. Informacje związane z wymaganiami, o których mowa w art. 29 ust. 3a 7.1. Zamawiający wymaga - zgodnie z art. 29 ust. 3a PZP - aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia (określone w załączniku nr 8 do SIWZ - Wzór umowy), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy. 7.2. Szczegółowe wymagania oraz sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - zostały określone w załączniku nr 8 do SIWZ - Wzór umowy. 7.3. Realizacja powyższego obowiązku nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę dodatkowych osób, które nie były dotychczas przez niego zatrudniane na podstawie umowy o pracę (nie były pracownikami Wykonawcy). 7.4. Za wystarczające Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę osobami aktualnie zatrudnionymi u Wykonawcy na umowę o pracę (dotychczasowi pracownicy Wykonawcy).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45212221-1


Dodatkowe kody CPV: 45212220-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 595901.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 18
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 18
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ECOFORMA Hubert Wójcik
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Za Torem 41
Kod pocztowy: 25-807
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 479270.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 479270.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 760838.22
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.