To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-25
Ogłoszenie nr 510127736-N-2019 z dnia 25-06-2019 r.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu: "Dostawa wyposażenia dla Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej dla pielęgniarstwa"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Wiedza, Edukacja, Rozwój, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach: Osi Priorytetowej V. "Wsparcie dla obszaru zdrowia", Działania 5.3 "Wysoka jakość kształcenia na kierunkach medycznych".
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 537862-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540081044-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu, Krajowy numer identyfikacyjny 25093876400000,
ul. Nowy Świat
4,
62-800
Kalisz, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
62 767 95 00, 767 95 32, e-mail
zamowienia.publiczne@pwsz.kalisz.pl, faks
62 767 95 29.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa wyposażenia dla Monoprofilowego Centrum Symulacji Medycznej dla pielęgniarstwa"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):I.DZP.23110.Pn-9.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych trenażerów, fantomów oraz mebli w ramach realizowanego projektu - Monoprofilowe Centrum Symulacji Medycznej w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu dofinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr POWR.05.03.00-00-0072/17-00 w podziale na odrębne zadania (części zamówienia) tj.: Zadanie A (tj. część 1 zamówienia) - meble medyczne; Zadanie B (tj. część 2 zamówienia) - trenażery; Zadanie C (tj. część 3 zamówienia) - fantom porodowy. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań stanowią załączniki nr 6 A, B, C, do niniejszej SIWZ. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy, w tym zakres możliwych zmian umowy określa wzór umowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 3.Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał poniższe wymagania (dotyczy wszystkich części zamówienia): 1)był dopuszczony do obrotu na terytorium Polski oraz spełniał wymogi zawarte w załącznikach do SIWZ; 2)był fabrycznie nowy, z bieżącej produkcji, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń bez wcześniejszej eksploatacji nie po pokazowy lub testowy i nie był przedmiotem praw osób trzecich; 3)cały sprzęt musi mieć kompletne i odpowiednie okablowanie i wyposażenie niezbędne do uruchomienia i działania bez dokonywania dodatkowych zakupów. 4.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego (Kalisz, ulica Kaszubska 13, piętro I - w budynku znajduje się winda), dokonał wniesienia, rozpakowania, montażu, uruchomienia oferowanego przedmiotu zamówienia, sprzątnięcia pozostałości po rozpakowaniu oraz dokonał przeszkolenia pracowników wskazanych przez Zamawiającego. 5.Zamawiający wymaga, aby dostarczone wraz z urządzeniami instrukcje obsługi, napisane były w języku polskim. 6.Postanowienia zawarte w SIWZ odnoszą się odpowiednio do każdej części zamówienia, chyba, że z treści SIWZ będzie wynikało odrębne postanowienie dotyczące danej części. 7.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji oraz rozszerzonej rękojmi za wady na dostarczony przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 2 lata, liczony od dnia podpisania protokołu odbioru.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33100000-1
Dodatkowe kody CPV: 33192000-2, 39162100-6, 34152000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie A |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
71201.90
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RONOMED Sp. z o.o. Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
78189.36
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie B |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
71612.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Simedu Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
88071.69
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie C |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
115000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Simedu Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
141450.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 w Kaliszu
- kompleksowa usługa cateringowa dla organizatorów oraz wystawców podczas Festiwalu Zawodów realizowanego w ramach projektu pn.: "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań...
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) należących do zasobów Kaliskiego TBS Spółka z o.o., w podziale na 6 części.
- Zaprojektowanie i rozbudowa istniejącej instalacji aktywnego odgazowania kwatery II składowiska odpadów na terenie ZUOK "Orli Staw"
- ,,Świadczenie usług przeglądów technicznych i walidacji wraz z gotowością do usuwania awarii urządzeń będących na wyposażeniu w RCKiK w Kaliszu i w Oddziałach Terenowych (części 1-25)''
- Dostawa artykułów spożywczych dla zrównoważenia wysiłku energetycznego dla honorowych dawców krwi - dostawa masła orzechowego
więcej: przetargi w Kaliszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń medycznych do procedur urologicznych
- Dostawa urządzenia VAB do biopsji mammotomicznej dla Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
- Wyposażenie szkoły w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji wysokiej jakości kształcenia, w tym cyfryzacja Szkoły Podstawowej nr 8 w Piotrkowie Trybunalskim.
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych, edukacyjnych dla potrzeb uczniów ze specjalnymi potrzebami w tym w szczególności z niepełnosprawnością
- Zakup sterylizatora parowego dla Centrum ATTIS Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego Sp. z o.o.
- Przebudowa Szkoły Podstawowej w Lisich Jamach - dostawa wyposażenia
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.