To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-15
Ogłoszenie nr 510127788-N-2020 z dnia 15-07-2020 r.
Uniwersytet Ekonomiczny: Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 5 zadań
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie nr 2-Zintegrowany Program Rozwoju UEK współfinansowany przez UE z EFS w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Wiedza Edukacja Rozwój. Zadanie nr 3-Projekt "Akademia Kreatywności" i Zadanie nr 4-Projekt "Oczy szeroko otwarte" i Zadanie nr 5-Projekt "Młodzieżowy Uniwersytet Ekonomiczny" - współfinansowane przez UE z EFS w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 548939-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Ekonomiczny, Krajowy numer identyfikacyjny 15190000000000,
ul. ul. Rakowicka
27,
31-510
Kraków, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 293-53-85, e-mail
kurowska@uek.krakow.pl, faks
12 293-58-98.
Adres strony internetowej (url): www.uek.krakow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 5 zadań
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):KZ-272-15/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 1 - Dostawa materiałów biurowych i papierniczych dla UEK Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych i papierniczych w asortymencie i w ilości zgodnej z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5.1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje podstawowe zapotrzebowanie Zamawiającego. Zadanie nr 2 - Dostawa materiałów biurowych i papierniczych na potrzeby Projektu pn. Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych, Wiedza Edukacja Rozwój, na podstawie umowy o numerze POWR.03.05.00-00-Z217/18. Wartość całkowita projektu: 19 739 057,74 zł. Wysokość dotacji z Europejskiego Funduszu Społecznego: 19 144 912,10 zł. Środki własne: 594 145,64 zł Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych i papierniczych w asortymencie i w ilości zgodnej z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5.2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje zapotrzebowanie Zamawiającego na potrzeby przedmiotowego projektu i finansowane jest ze środków tego projektu. Zadanie nr 3 - Dostawa materiałów biurowych i papierniczych na potrzeby Projektu "Akademia Kreatywności" współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym, na podstawie umowy o numerze: POWR.03.01.00-00-T045/18-00. Wartość całkowita projektu: 1 035 839,40 zł. Wysokość dotacji z Europejskiego Funduszu Społecznego: 873 005,45 zł. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych i papierniczych w asortymencie i w ilości zgodnej z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5.3 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje zapotrzebowanie Zamawiającego na potrzeby przedmiotowego projektu i finansowane jest ze środków tego projektu. Zadanie nr 4 - Dostawa materiałów biurowych i papierniczych na potrzeby Projektu "Oczy szeroko otwarte" współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym, na podstawie umowy o numerze: POWR.03.01.00-00-T086/18. Wartość całkowita projektu: 584 277,20 zł. Wysokość dotacji z Europejskiego Funduszu Społecznego: 566 680,88 zł. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych i papierniczych w asortymencie i w ilości zgodnej z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5.4 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje zapotrzebowanie Zamawiającego na potrzeby przedmiotowego projektu i finansowane jest ze środków tego projektu. Zadanie nr 5 - Dostawa materiałów biurowych i papierniczych na potrzeby Projektu "Młodzieżowy Uniwersytet Ekonomiczny" współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja i Rozwój na lata 2014-2020, Oś priorytetowa III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym, na podstawie umowy o numerze: POWR.03.01.00-00-T220/18. Wartość całkowita projektu: 2 972 447,73 zł. Wysokość dotacji z Europejskiego Funduszu Społecznego: 2 505 178,95 zł Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów biurowych i papierniczych w asortymencie i w ilości zgodnej z Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5.5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje zapotrzebowanie Zamawiającego na potrzeby przedmiotowego projektu i finansowane jest ze środków tego projektu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 21.12.56.92 - 21.12.56.92
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
195494.80
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe Biuro Plus Kraków Włodzimierz Leszczyński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
206166.43
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9369.71
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe Biuro Plus Kraków Włodzimierz Leszczyński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11622.83
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3020.66
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe Biuro Plus Kraków Włodzimierz Leszczyński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2812.86
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2075.40
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe Biuro Plus Kraków Włodzimierz Leszczyński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3314.69
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
609.76
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe Biuro Plus Kraków Włodzimierz Leszczyński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
609.37
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Roztwór stosowany w dostępach naczyniowych lub cewnikach naczyniowych
- Odtworzenie wiernej repliki istniejących żaluzji w hali kupieckiej Sukiennic w Krakowie.
- 40.2025 wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy specjalistycznej paszy hodowlanej dla myszy i szczurów laboratoryjnych na potrzeby Wydziału Biochemii, Biofizyki i Biotechnologii UJ
- DOSTARCZANIE LEKÓW WG 9 PAKIETÓW
- Opracowanie i wykonywanie multimedialnych materiałów dydaktycznych w postaci 20 filmów dydaktyczno-naukowych o tematyce związanej z treściami dydaktycznymi dla WIMiR DE-dzp.272-35/25
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych do systemu oczyszczania spalin na potrzeby Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.