eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynekRemont chodników na ul. Akacjowej oraz Lipowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-26

Ogłoszenie nr 510128293-N-2019 z dnia 26-06-2019 r.

Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka: Remont chodników na ul. Akacjowej oraz Lipowej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551157-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540111109-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka, Krajowy numer identyfikacyjny 52933800000000, ul. ul. Ratusz 1, 11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 51954 50, e-mail ratusz@olsztynek.pl, faks 895 195 457.
Adres strony internetowej (url): www.bip.olsztynek.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont chodników na ul. Akacjowej oraz Lipowej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZBI.271.1.6.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadanie pn.: "Remont chodników na ul. Akacjowej oraz Lipowej" (zgodnie z załącznikiem graficznym numer 3a do niniejszej SIWZ). 2. W ramach remontu wymieniona zostanie wierzchnia warstwa chodników oraz krawężniki betonowe. Na całej długości należy wykonać rozbiórkę płyt chodnikowych oraz miejscowo kostki brukowej, a także krawężnika oddzielającego chodnik od nawierzchni drogi. Następnie należy ułożyć nowe krawężniki na ławie betonowej z oporem oraz ułożyć kostkę betonową typu "polbruk" gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej (gr. 4 cm). 3. W ramach remontu należy rozebrać istniejące zjazdy z posesji oraz wykonać nowe (kostka betonowa typu "polbruk" gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej). 4. Ponadto w zakres zadania wchodzi regulacja studni, zasuw wodociągowych, oraz innych elementów towarzyszących znajdujących się w pasie chodników. 5. Przekroje poprzeczne chodników wzdłuż ulic Akacjowej i Lipowej zaprojektowano o spadku 2% w kierunku jezdni. 6. Remontowana nawierzchnia przy zjazdach musi posiadać spadek do jezdni, umożliwiający spływ wód opadowych. 7. Istniejące nawierzchnie chodniki oraz krawężniki zostaną przetransportowane przez Wykonawcę w miejsce wskazane przez Zamawiającego w odległości do 1,5 km. 8. Materiał pozostający w dobrym stanie musi zostać złożony na paletach. W obszarze występowania infrastruktury technicznej, roboty ziemne należy prowadzić ręcznie. 9. W przypadku odkrycia kabli należy je zabezpieczyć rurami dwudzielnymi typu AROT. 10. W ramach zadania należy rozebrać istniejące schody (skuć) i wykonać nowe z kostki betonowej typu "polbruk" o grubości 4 cm, zastosować podsypkę cementowo - piaskową, obrzeża oraz wbudować obustronne barierki (o długości około 6 m i wysokości około 105 cm). Barierka musi zostać wykonana ze stali nierdzewnej. Powierzchnie schodów należy wypoziomować tak, aby woda mogła spływać z nich, a nie zalegać na stopniach. Woda może spływać na boki schodów. Schody powinny zostać ułożone na podsypce cementowo-piaskowej. Schody powinny posiadać spadek ok. 0,5 - 1%. Wysokość pojedynczego stopnia powinna mieć do 15 cm. Głębokość stopni powinna być od 35-50 cm, natomiast szerokość całych schodów powinna wynosić ok. 117 cm. W istniejącym układzie należy zachować podjazd dla wózków (szerokość 124 cm). Zamawiający zaleca zachować istniejącą geometrię schodów, w tym 3 spoczników (głębokość ok 135 cm). 11. Chodnik w miejscach wyznaczonych na przejścia dla pieszych należy obniżyć do poziomu jezdni. 12. Ponadto do zakresu zadania wchodzi wbudowanie oznakowania ulic - 14 sztuk znaków. Organizacja ruchu stanowi załączniki numer 3b -3c do niniejszej SIWZ. 13. Ponadto Zamawiający zaleca aby Oferent przed złożeniem oferty dokonał wizji w terenie. 14. Zamawiający nie stawia wymagań dotyczących zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 203623.54
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane "Leszczyński" PBL Marcin Leszczyński
Email wykonawcy: pbldm@o2.pl
Adres pocztowy: Międzylesie 67 C, 11-040
Kod pocztowy: 11-040
Miejscowość: Dobre Miasto
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 189868.54
Oferta z najniższą ceną/kosztem 189868.54
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 264271.16
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.