To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-26
Ogłoszenie nr 510128293-N-2019 z dnia 26-06-2019 r.
Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka: Remont chodników na ul. Akacjowej oraz Lipowej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 551157-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540111109-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka, Krajowy numer identyfikacyjny 52933800000000,
ul. ul. Ratusz
1,
11-015
Olsztynek, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
89 51954 50, e-mail
ratusz@olsztynek.pl, faks
895 195 457.
Adres strony internetowej (url): www.bip.olsztynek.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont chodników na ul. Akacjowej oraz Lipowej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZBI.271.1.6.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadanie pn.: "Remont chodników na ul. Akacjowej oraz Lipowej" (zgodnie z załącznikiem graficznym numer 3a do niniejszej SIWZ). 2. W ramach remontu wymieniona zostanie wierzchnia warstwa chodników oraz krawężniki betonowe. Na całej długości należy wykonać rozbiórkę płyt chodnikowych oraz miejscowo kostki brukowej, a także krawężnika oddzielającego chodnik od nawierzchni drogi. Następnie należy ułożyć nowe krawężniki na ławie betonowej z oporem oraz ułożyć kostkę betonową typu "polbruk" gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej (gr. 4 cm). 3. W ramach remontu należy rozebrać istniejące zjazdy z posesji oraz wykonać nowe (kostka betonowa typu "polbruk" gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej). 4. Ponadto w zakres zadania wchodzi regulacja studni, zasuw wodociągowych, oraz innych elementów towarzyszących znajdujących się w pasie chodników. 5. Przekroje poprzeczne chodników wzdłuż ulic Akacjowej i Lipowej zaprojektowano o spadku 2% w kierunku jezdni. 6. Remontowana nawierzchnia przy zjazdach musi posiadać spadek do jezdni, umożliwiający spływ wód opadowych. 7. Istniejące nawierzchnie chodniki oraz krawężniki zostaną przetransportowane przez Wykonawcę w miejsce wskazane przez Zamawiającego w odległości do 1,5 km. 8. Materiał pozostający w dobrym stanie musi zostać złożony na paletach. W obszarze występowania infrastruktury technicznej, roboty ziemne należy prowadzić ręcznie. 9. W przypadku odkrycia kabli należy je zabezpieczyć rurami dwudzielnymi typu AROT. 10. W ramach zadania należy rozebrać istniejące schody (skuć) i wykonać nowe z kostki betonowej typu "polbruk" o grubości 4 cm, zastosować podsypkę cementowo - piaskową, obrzeża oraz wbudować obustronne barierki (o długości około 6 m i wysokości około 105 cm). Barierka musi zostać wykonana ze stali nierdzewnej. Powierzchnie schodów należy wypoziomować tak, aby woda mogła spływać z nich, a nie zalegać na stopniach. Woda może spływać na boki schodów. Schody powinny zostać ułożone na podsypce cementowo-piaskowej. Schody powinny posiadać spadek ok. 0,5 - 1%. Wysokość pojedynczego stopnia powinna mieć do 15 cm. Głębokość stopni powinna być od 35-50 cm, natomiast szerokość całych schodów powinna wynosić ok. 117 cm. W istniejącym układzie należy zachować podjazd dla wózków (szerokość 124 cm). Zamawiający zaleca zachować istniejącą geometrię schodów, w tym 3 spoczników (głębokość ok 135 cm). 11. Chodnik w miejscach wyznaczonych na przejścia dla pieszych należy obniżyć do poziomu jezdni. 12. Ponadto do zakresu zadania wchodzi wbudowanie oznakowania ulic - 14 sztuk znaków. Organizacja ruchu stanowi załączniki numer 3b -3c do niniejszej SIWZ. 13. Ponadto Zamawiający zaleca aby Oferent przed złożeniem oferty dokonał wizji w terenie. 14. Zamawiający nie stawia wymagań dotyczących zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
203623.54
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane "Leszczyński" PBL Marcin Leszczyński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
189868.54
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI OLSZTYNEK
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w Braniewie - etap I
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych w roku 2025 na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Zacisze" w Olsztynku
- Usługa ubezpieczenia Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego Dla Dzieci w Ameryce w Olsztynku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do placówek oświatowych oraz żłobka na terenie Gminy Olsztynek
więcej: przetargi OLSZTYNEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Przebudowa drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Budowa toru specjalnego - skatepark w Kałuszynie
- Wykonanie pobocza z kostki brukowej w m. Libiszów Kol.
- BUDOWA CHODNIKA W UL. BOBROWNICKIEJ W POZNANIU, NA ODCINKU OD UL. SZCZEPANKOWO DO UL. MICHAŁOWO - ODCINEK I OD UL. SZCZEPANKOWO DO CIEKU ŁĘŻYNKA
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.