eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ PRACOWNIKÓW ODDZIAŁU ZUS W GDAŃSKU



Ogłoszenie z dnia 2019-06-26

Ogłoszenie nr 510128503-N-2019 z dnia 26-06-2019 r.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku: ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ PRACOWNIKÓW ODDZIAŁU ZUS W GDAŃSKU

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, Krajowy numer identyfikacyjny 00001775600514, ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 583 078 200, e-mail Malgorzata.Rzepko@zus.pl, faks 583 018 459.
Adres strony internetowej (url): www.zus.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ PRACOWNIKÓW ODDZIAŁU ZUS W GDAŃSKU

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

100000/271/4/2019-ZAP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku, finansowanych w całości ze środków publicznych, w ramach poszczególnych części zamówienia, szczegółowo określonych w pkt 8 niniejszego rozdziału. CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA Szkolenie z obsługi programu AutoCad CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA Udzielanie pierwszej pomocy przedlekarskiej poszkodowanym pracownikom i Interesantom CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA Delegowanie zadań i wzmacnianie samodzielności pracowników Efektywna obsługa Klientów w sytuacjach trudnych i konfliktowych CZĘŚĆ IV ZAMÓWIENIA Stosowanie ustawy o zamówieniach publicznych po nowelizacjach w związku z wprowadzeniem elektronizacji postępowania - szkolenie - poziom zaawansowany Prawo zamówień publicznych po 1 stycznia 2019roku Szkolenie dla członków komisji przetargowych CZĘŚĆ V ZAMÓWIENIA Prawo pracy i czas pracy Zasiłki ZUS dla zaawansowanych - teoria i praktyka:- ustalanie podstawy wymiaru świadczeń i zasiłków z ubezpieczeń społecznych zgodnie z aktualnymi przepisami prawa obowiązującymi w 2018 r.-warsztaty dla praktyków CZĘŚĆ VI ZAMÓWIENIA Audyt i kontrola - alternatywne źródła uzyskiwania wiedzy (Zaawansowane metody i techniki uzyskiwania dowodów zmierzających do wykrycia nadużyć na szkodę instytucji/firmy) CZĘŚĆ VII ZAMÓWIENIA Szkolenie okresowe w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy pracowników inżynieryjno-technicznych CZĘŚĆ VIII ZAMÓWIENIA Ocena autentyczności polskich dokumentów potwierdzających tożsamość CZĘŚĆ IX ZAMÓWIENIA: Środki trwałe oraz wartości niematerialne i prawne od podstaw

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 80510000-2


Dodatkowe kody CPV: 80511000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

1. Postępowanie prowadzone jest na podstawie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2018r., poz. 1986 z późn. zm.). 2. Wartość zamówienia nie przekracza wartości określonej w art. 138g ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, tj. nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 750 000 euro. 3. Przedmiotem zamówienia są usługi wymienione w załączniku XIV do dyrektywy 2Ó14/24/UE oraz załączniku XVII do dyrektywy 2014/25/UE.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część I

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie w części I, zostało unieważnione, na podstawie Rozdział X - pkt. 9, ppkt 2 Ogłoszenia, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia. W postępowaniu dla części I zamówienia, zostały złożone następujące oferty: Zbiorcze zestawienie ofert: Oferta nr 2 - PROCAD S.A. ul. Kartuska 215, 80-122 Gdańsk cena: 3.321,00 zł - oferta odrzucona Oferta nr 8 - Regionalny Ośrodek Edukacji Sp. z o.o. ul. Uniwersytecka 1, 50-145 Wrocław cena: 5.358,00 zł - punkty kryterium: Cena - 50 - punkty kryterium: Doświadczenie zawodowe trenerów - 50 - punkty łącznie - 100 Oferta najkorzystniejsza przekracza środki przeznaczone przez Zamawiającego na sfinansowanie tej części zamówienia, tj. przekracza kwotę: 3.350,50 zł. Po dokonaniu analizy w zakresie środków finansowych oraz możliwości zmiany terminu realizacji szkolenia, Zamawiający unieważnił tę część zamówienia.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część III

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 136712.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 10
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EDU-PASJA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krzywa 1/4
Kod pocztowy: 60-124
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 66105.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 66105.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 162250.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Część V

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21021.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EDU-PASJA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Krzywa 1/4
Kod pocztowy: 60-124
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 16240.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 16240.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 37679.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Część VI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8030.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

tak


Nazwa wykonawcy: Adept s.c Ewa Kaszyńska, Michał Kaszyński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zacna 26
Kod pocztowy: 80-283
Miejscowość: Gdańsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4128.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4128.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12240.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Część IX

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie w części IX, zostało unieważnione, ponieważ nie złożono żadnej oferty w tej części postępowania.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.