To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-26
Ogłoszenie nr 510128663-N-2019 z dnia 26-06-2019 r.
Gmina Miasto Biłgoraj: Wykonanie robót naprawczych boisk szkolnych zlokalizowanych przy szkołach podstawowych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 534463-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540077634-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Biłgoraj, Krajowy numer identyfikacyjny 95036902000000,
ul. Plac Wolności
16,
23-400
Biłgoraj, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
846 869 600, e-mail
bilgoraj_m@woi.lublin.pl, faks
846 869 665.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót naprawczych boisk szkolnych zlokalizowanych przy szkołach podstawowych.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.8.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót naprawczych boisk szkolnych zlokalizowanych przy szkołach podstawowych w Biłgoraju obejmujący nw. zadania: Zadanie 1. Kompleks boisk znajduje się przy SP Nr 5 im. Ks. Jana Twardowskiego w Biłgoraju, ul. Nadstawa 62A, nr ewidencyjny działki 37/4 ark.40 polegające na: Część 1 - rozbiórce i pokryciu nową nawierzchnią ze sztucznej trawy boiska piłkarskiego - 1860m2, Część 2 - naprawie (retopingu) boiska do gier małych (siatkówki/koszykówki) pokrytego nawierzchnią poliuretanową - 620m2. Zadanie 2. Boisko wielofunkcyjne nawierzchni poliuretanowej przy SP Nr 3 w Biłgoraju, ul. Sienkiewicza 6, nr ewidencyjny działki 101 ark.51 polegające na: Część 3 - naprawie (retopingu) boiska wielofunkcyjnego (piłki ręcznej, siatkówki, koszykówki) pokrytego nawierzchnią poliuretanową - 1232m2. Zadanie 1 - Kompleks boisk przy SP Nr 5 - opis stanu istniejącego. Szkolny kompleks sportowy boiskami o sztucznej nawierzchni, przez kilka lat jako jedyny w regionie poddany był intensywnemu i nadmiernemu użytkowaniu - praktycznie przez cały rok kalendarzowy przez różne grupy: uczniów, kluby sportowe, stowarzyszenia sportowe i grupy niezrzeszone. Sytuacja ta spowodowała zniszczenie w 90% włókien trawy syntetycznej na boisku piłkarskim oraz wytarcie się oraz małe spękania i ubytki w tzw. warstwie sportowej nawierzchni poliuretanowej boisk wielofunkcyjnych. Część 1. Boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy syntetycznej. Wykonane na podbudowie tłuczniowej z drenażem. Nawierzchnia nie wykazuje żadnych pofałdowań, zaniżeń, które by mogły świadczyć o osiadaniu i usterkach w podbudowie. Odwodnienie drenażem pracuje prawidłowo. Oświetlenie w normie. Bramki nie uszkodzone o osadzone prawidłowo. Piłkochwyty z siatki ogrodzeniowej wys. 6m ustawione w linii ogrodzenia okólnego z siatki o wys. 4m. Nawierzchnia z trawy syntetycznej - włókna trawy zniszczone w 90%. Wypełnienie stanowią: granulat SBR w kolorze zielonym oraz piasek kwarcowy. Część 2. Boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej. Wykonane na podbudowie tłuczniowej z drenażem. Nawierzchnia nie wykazuje żadnych pofałdowań, zaniżeń, które by mogły świadczyć o osiadaniu i usterkach w podbudowie. Warstwa sportowa natryskowa wykazuje miejscowe spękania i małe ubytki oraz częściowe wytarcie warstwy sportowej i koloru ceglanego. Odwodnienie drenażem pracuje prawidłowo. Oświetlenie w normie. Zainstalowane są słupki do gry w piłkę siatkową i koszykową. Zadanie 2 - Boisko wielofunkcyjne przy SP Nr 3 - opis stanu istniejącego. Część 3. Boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej. Wykonane w 2008 r. na podbudowie tłuczniowej bez drenażu. Nawierzchnia nie wykazuje żadnych pofałdowań, zaniżeń, które by mogły świadczyć o osiadaniu i usterkach w podbudowie. Warstwa sportowa natryskowa wykazuje miejscowe spękania i ubytki odrywając się w kilku miejscach od warstwy spodniej. Nastąpiło też znaczne wytarcie warstwy sportowej i koloru ceglanego oraz zielonego. Oświetlenie w normie. Zainstalowane są bramki do gry w piłkę ręczną i zamontowane 4 szt. koszy do gry w piłkę koszykową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej. Uwagi końcowe do Części 1, Części 2 i Części 3. 1. Wykonawca zabezpieczy kierownika robót. 2. Całość prac wykonać z zachowaniem warunków wykonawstwa i odbioru obowiązujących przy prowadzeniu robót budowlanych oraz przy zachowaniu obowiązujących warunków bezpieczeństwa i higieny pracy. 3. Do budowy wykonawca stosować może wyłącznie materiały spełniające wymogi art.10 ustawy Prawo budowlane z dnia 07.07.1994r z późniejszymi zmianami. 4. Wszystkie materiały powinny posiadać odpowiednie certyfikaty lub oświadczenia producenta. 5. Prace wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i przeciwpożarowymi. W przypadku wyrządzenia szkód w trakcie realizacji robót z winy wykonawcy, zobowiązany jest on usunąć je na własny koszt. 6. Wszystkie materiały i urządzenia Wykonawca ma obowiązek uzgodnić przed ich zamówieniem z Zamawiającym po uzyskaniu pozytywnej opinii Inspektora Nadzoru. 7. Wszystkie wymagania techniczne określone w dokumentacji technicznej należy traktować jako minimalne. Zamawiający w żaden sposób nie sugeruje Wykonawcy konkretnego dostawcy lub producenta urządzenia lub materiału. 8. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami oraz obowiązującymi normami i normatywami. 9. Przed odbiorem końcowym robót, wykonawca przedstawi Zamawiającemu kompletną dokumentację odbiorową dla każdej części osobno, umożliwiającą odebranie komisyjne obiektu i przekazanie go do użytku (należą tu m. innymi: opis technologiczny wykonanych robót, atesty i certyfikaty jakości dla wbudowanych materiałów, wyniki testów i pomiarów, instrukcje obsługi i konserwacji boisk itp.). 10. Dopuszcza się możliwość wykonania robót zamiennych nieskutkujących wykroczeniem poza przedmiot zamówienia, gdy: o nastąpi zmiana sposobu wykonania jakiegoś elementu robót, pod warunkiem że nie zostanie zmieniony zakres ilościowy, a jedynie zmieniana technologia, zastosowane inne materiały lub zmienione miejsce wykonywanych prac, ale w ramach tego samego zadania. o wykonawca zaproponował w ofercie zastosowanie materiałów określonych w dokumentacji, a w trakcie budowy z uzasadnionych względów np. zaprzestanie produkcji, pojawienia się materiałów nowej generacji, technologii, chce użyć innego równoważnego materiału spełniającego warunki określone w specyfikacjach technicznych. o Zamienność powyższa będzie możliwa w przypadku zapewnienia rozwiązań projektowych, materiałów i urządzeń o parametrach, co najmniej takich samych, które stanowiły podstawę wyboru oferty, stosownie do zaistniałych zmian warunków realizacji robót i pod warunkiem nie zwiększania wynagrodzenia. odrębnego postępowania. 12. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 917). 13. Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem całego zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy. 14. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia) co, do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: a) Czynności związane z pracami przy układania zewnętrznych nawierzchni sportowych. UWAGA - dotyczy części 1 zamówienia oraz części 2 i 3 zamówienia: Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia lub innych dokumentach załączonych do niniejszej SIWZ opisano przedmiot zamówienia ze wskazaniem określeń/oznaczeń o których mowa w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1- 3 PZP, należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie "lub równoważny", "równoważne opisywanym". Towary/materiały/urządzenia/rozwiązania równoważne w stosunku do towarów/materiałów/urządzeń/ rozwiązań opisanych w dokumentacji przetargowej za pomocą wskazań określonych w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1-3 ustawy PZP to towary/materiały/urządzenia/rozwiązania o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. Przyjmuje się, że wszelkie towary/materiały/urządzenia rozwiązania opisane w sposób jw., określają minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary/materiały/urządzenia/rozwiązania oferowane, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego; Wykonawca, który powołuje się na towary/materiały/urządzenia/rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego poprzez załączenie stosownych dokumentów. Złożone przez Wykonawcę dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45212290-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy syntetycznej przy SP nr 5 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
208500.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwem Wielobranżowym GRETASPORT Ilona Stańczyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
256455.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej przy SP Nr 5 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
28040.00
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GREENSPORT Anna Straszewska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
34489.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Boisko wielofunkcyjne o nawierzchni poliuretanowej przy SP Nr 3. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/05/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
57744.00
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GREENSPORT Anna Straszewska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
71025.12
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BIŁGORAJA
- "Zakup i dostawa elektrycznego pojazdu ciężarowego typu hakowiec"
- Dostawa artykułów spożywczych różnych do stołówki internatu Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Biłgoraju
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynku Sądu Rejonowego w Biłgoraju - 2024 r., przy ul. Kościuszki 29 w Biłgoraju
więcej: przetargi w Biłgoraju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.