To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-26
Ogłoszenie nr 510129115-N-2019 z dnia 26-06-2019 r.
Szpital Specjalistyczny w Prabutach Sp. z o.o.: Dostawa mebli niezbędnych do wyposażenia oddziału Chorób Płuc i Gruźlicy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 działanie 10.2.1 Efektywność energetyczna - wsparcie dotacyjne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 547957-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Specjalistyczny w Prabutach Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 17074675600000,
ul. ul. Kuracyjna
30,
82-550
Prabuty, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
55 262 43 28, e-mail
zamowienia@szpitalprabuty.pl, faks
55 278 24 35.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalprabuty.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Szpital Secjalistyczny Sp. zo. o. - 100% udiałów jednostki samorządu terytorialnego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli niezbędnych do wyposażenia oddziału Chorób Płuc i Gruźlicy
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/6/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli niezbędnych do wyposażenia oddziału Chorób Płuc i Gruźlicy, w ilościach i zgodnie z wymogami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany, rok produkcji 2019. 3. Nie jest dopuszczalne dokonywanie w przedmiocie zamówienia jakichkolwiek modyfikacji i przeróbek przez osoby trzecie inne niż producent. 4. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem do siedziby Zamawiającego. 5. Dostawa zostanie potwierdzona protokołem zdawczo - odbiorczym. Podpisany bez zastrzeżeń przez obie Strony protokół zdawczo - odbiorczy będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. 6. Wykonawcy zobowiązany będzie udzielić minimum 36 miesięcznej gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia, a także dokonać przeszkolenia pracowników Zamawiającego z obsługi dostarczonej i zainstalowanej aparatury. 7. Tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu Zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 8. Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu może zastosować tzw. "procedurę odwróconą" o której mowa w art. 24aa ustawy Pzp. 9. Zamówienie współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 działanie 10.2.1 Efektywność energetyczna - wsparcie dotacyjne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
38870
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ART - MEBEL Robert Michalewski,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
47810.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI PRABUTY
- Usługi społeczne: Świadczenie usługi w zakresie przygotowywania posiłków dla pacjentów Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o
- Usługi społeczne: Świadczenie usługi w zakresie przygotowywania posiłków dla pacjentów Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o
więcej: przetargi PRABUTY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa mebli do pracowni chemicznej na potrzeby projektu "Kariera Inżyniera"
- Zakup i dostawa mebli w ramach projektu pt. " Kształcimy dla pracy"
- Dostawa pomocy dydaktycznych
- Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Kierznie w celu utworzenia oddziału przedszkolnego - wyposażenie (etap II)
- IR.ZP.271.2.2025 Budowa Szkoły Podstawowej wraz z salą sportową w miejscowości Gródek - pierwsze wyposażenie
- Wyposażenie Sali doświadczania świata w ramach projektu "Aktywne Przedszkolaki (...)"
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.