eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZamośćPełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Remont konserwatorski - Przebudowa Placu Melchiora Stefanidesa (droga gminna nr 110594L) wraz z odcinkiem ulicy Łukasińskiego (droga powiatowa nr 3314L) od km 0+010,89 do km 0+566,60 w Zamościu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-16

Ogłoszenie nr 510129248-N-2020 z dnia 16-07-2020 r.

Miasto Zamość: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Remont konserwatorski - Przebudowa Placu Melchiora Stefanidesa (droga gminna nr 110594L) wraz z odcinkiem ulicy Łukasińskiego (droga powiatowa nr 3314L) od km 0+010,89 do km 0+566,60 w Zamościu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 551799-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540110465-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Zamość, Krajowy numer identyfikacyjny 95036874700000, ul. Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 84 677 23 37, e-mail zamowienia@zamosc.pl, faks 846 393 054.
Adres strony internetowej (url): www.bip.zamosc.um.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Remont konserwatorski - Przebudowa Placu Melchiora Stefanidesa (droga gminna nr 110594L) wraz z odcinkiem ulicy Łukasińskiego (droga powiatowa nr 3314L) od km 0+010,89 do km 0+566,60 w Zamościu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IM-ZP.272.22.2020.MT

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Remont konserwatorski - Przebudowa Placu Melchiora Stefanidesa (droga gminna nr 110594L) wraz z odcinkiem ulicy Łukasińskiego (droga powiatowa nr 3314L) od km 0+010,89 do km 0+566,60 w Zamościu (dalej "inwestycja"), w ramach zadania inwestycyjnego o nazwie "Przebudowa placu Melchiora Stefanidesa wraz z odcinkiem ulicy Łukasińskiego w Zamościu". 2. Inwestycja jest dofinansowywana ze środków Funduszu Dróg Samorządowych. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy wykonywanie wszystkich czynności związanych z nadzorem inwestorskim nad prawidłową realizacją inwestycji, tak aby umożliwić Zamawiającemu osiągnięcie celów inwestycji w ramach założonego zakresu robót, w założonym czasie i planowanym budżecie oraz stworzenie efektywnego systemu zarządzania i nadzoru inwestorskiego nad inwestycją, o której mowa w § 1 ust. 1 umowy. Przy uwzględnieniu tak określonego celu, do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) zarządzanie procesem realizacji inwestycji oraz kierowanie i koordynowanie jej wykonania w formie nadzoru merytorycznego i technicznego w taki sposób, aby zapewnić zgodność jej realizacji z prawem Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności: a) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r., poz. 1186 z późn. zm.), b) ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. - o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jedn. Dz.U. z 2020 r., poz. 282), c) ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych oraz d) przepisami wykonawczymi do ustaw, podstawami prawnymi, dokumentami programowymi, wytycznymi i innymi dokumentami dotyczącymi realizacji projektów współfinansowanych z Funduszu Dróg Samorządowych, a także z decyzją pozwolenia na budowę wydaną przez Prezydenta Miasta Zamość i decyzją pozwolenia na roboty budowlane wydaną przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Lublinie Delegatura w Zamościu (dalej "WUOZ"), umową o dofinansowanie projektu i umową z wykonawcą inwestycji, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz obowiązującymi normami i przepisami, 2) wykonywanie podstawowych obowiązków Inspektora nadzoru wynikających z art. 25 i art. 26 ustawy Prawo budowlane, tj.: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę i decyzją pozwolenia na roboty budowlane, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane, tj.: wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały o właściwościach użytkowych umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie podstawowych wymagań, można stosować przy wykonywaniu robót budowlanych wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu lub udostępnione na rynku krajowym zgodnie z przepisami odrębnymi, a w przypadku wyrobów budowlanych - również zgodnie z zamierzonym zastosowaniem oraz żądanie przeprowadzenia dodatkowych badań jakościowych wyrobów budowlanych w sytuacjach przewidzianych przepisami prawa oraz obowiązkowe sprawdzenie przedstawionych przez Wykonawcę inwestycji certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych, c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, w terminach wskazanych w umowie z wykonawcą inwestycji, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie Zamawiającego, kontrolowanie rozliczeń budowy, e) wydawanie kierownikowi budowy i/lub kierownikom robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych oraz informacji i dokumentów potwierdzających zastosowanie przy wykonywaniu robót budowlanych wyrobów, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane, a także informacji i dokumentów potwierdzających dopuszczenie do stosowania urządzeń technicznych, f) żądanie od kierownika budowy i/lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę oraz 3) zapoznanie się z umową o dofinansowanie inwestycji, podstawami prawnymi, dokumentami programowymi, wytycznymi i innymi dokumentami, dotyczącymi realizacji projektów współfinansowanych z Funduszu Dróg Samorządowych, 4) zapoznanie się z umową zawartą pomiędzy Zamawiającym i wykonawcą inwestycji, 5) zapoznanie się z dokumentacją projektową niezbędną do wykonania inwestycji, w tym: projekt budowlany, projekt wykonawczy, szczegółowe specyfikacje techniczne oraz warunkami wykonywania inwestycji wynikającymi z decyzji pozwolenia na budowę i decyzji pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych, terenem budowy i jego uzbrojeniem, 6) w przypadku stwierdzenia w dokumentacji projektowej oraz w szczegółowych specyfikacjach technicznych, przed rozpoczęciem realizacji inwestycji, bądź w trakcie jej realizacji, wad, braków, nieścisłości, niedokładności albo w przypadku konieczności wprowadzenia w nich rozwiązań zamiennych w rozumieniu art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. b ustawy Prawo budowlane, w celu zastosowania innych rozwiązań technologicznych, instalacyjnych itp. lub innych materiałów niż w nich przewidziane, Inspektor nadzoru wiodący lub Inspektor nadzoru danej branży, zgłasza pisemnie Zamawiającemu potrzebę ich wprowadzenia i przedstawia Zamawiającemu uzasadnienie, kosztorys różnicowy oraz opinię o zgodności proponowanych zmian z zawartą umową i przepisami prawa, w szczególności z ustawą Prawo zamówień publicznych i ustawą Prawo budowlane. Po uzyskaniu pisemnej akceptacji Zamawiającego, a na etapie realizacji zamówienia przez wykonawcę inwestycji także po uzgodnieniu z kierownikiem budowy - Inspektor nadzoru wiodący lub Inspektor nadzoru danej branży zwraca się do autora dokumentacji projektowej z odpowiednim pisemnym wnioskiem o wprowadzenie zmian w dokumentacji oraz prowadzi niezbędne czynności - w uzgodnieniu z autorem dokumentacji - w celu naniesienia zmian /poprawek/ uzupełnień w dokumentacji projektowej. Zmiany, o których mowa w niniejszym punkcie, nie mogą powodować pogorszenia użyteczności wykonanej inwestycji, 7) opiniowanie możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych, wnioskowanych przez wykonawcę inwestycji. W przypadku konieczności zastosowania rozwiązań zamiennych lub wykonania robót dodatkowych oraz w przypadku zmian umowy z wykonawcą inwestycji w trybie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Inspektor nadzoru wiodący lub Inspektor nadzoru danej branży zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu konieczność ich wykonania i przedłożyć uzasadnienie, kosztorys inwestorski oraz opinię o zgodności proponowanych robót i zmian, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, z zawartą umową i przepisami prawa, w szczególności z ustawą Prawo zamówień publicznych i ustawą Prawo budowlane. Po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, Inspektor nadzoru wiodący lub Inspektor nadzoru danej branży realizuje działania na rzecz uzyskania dokumentacji niezbędnej do realizacji robót, o których mowa w zdaniu pierwszym oraz uczestniczy w procedurze zlecenia ich wykonania i odbioru. Nadzór nad realizacją ww. robót, Wykonawca będzie pełnił w ramach umowy na pełnienie nadzoru inwestorskiego i wynagrodzenia ryczałtowego w niej określonego, 8) przygotowanie i organizacja procesu budowlanego, 9) kontrolowanie zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu, 10) stworzenie wzorów dokumentów, w tym: karty nadzoru autorskiego, karty materiałowej, notatki z rady budowy oraz innych dokumentów wymaganych do prawidłowej realizacji inwestycji, w konsultacji i w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, 11) stworzenie funkcjonalnego i skutecznego sposobu bieżącej i nieprzerwanej (w czasie realizacji inwestycji) komunikacji pomiędzy wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego oraz podanie informacji na ten temat na pierwszej rady budowy, 12) protokolarne przekazanie wykonawcy inwestycji placu budowy, 13) sprawdzenie objęcia ubezpieczeniem wykonawcy inwestycji terenu, na którym realizowana będzie inwestycja przez cały okres jej trwania, 14) kontrolowanie przestrzegania przez wykonawcę inwestycji przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów p.poż i utrzymania porządku na terenie oraz przepisów dotyczących ochrony środowiska, na którym wykonywana będzie inwestycja oraz żądanie wstrzymywania prac w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z udzielonym zamówieniem i przepisami BHP, 15) bieżąca weryfikacja dokumentacji projektowej, placu budowy, jego uzbrojenia i zagospodarowania, 16) uczestniczenie we wszelkich czynnościach do dokonania, których zobowiązany jest Zamawiający, a dotyczących realizowanych przez wykonawcę inwestycji robót budowlanych w okresie obowiązywania niniejszej umowy, w tym uczestniczenie w radach budowy, naradach technicznych, problemowych, spotkań, konsultacjach oraz innych, organizowanych przez strony procesu budowlanego, 17) współpraca z Zamawiającym, zespołem projektowym, nadzorem autorskim i wykonawcą inwestycji w zakresie realizowanej inwestycji, w tym stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Zamawiającego celem wspólnego poszukiwania rozwiązań bieżących problemów, 18) od dnia rozpoczęcia robót budowlanych, do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie rzetelnego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji, a w szczególności wizytowanie budowy, monitorowanie terenu wykonywanej inwestycji, sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór wykonanych robót, zagwarantowanie stałego nadzoru Inspektorów nadzoru i osób, o których mowa w § 4 ust. 5 umowy, w tym ich pobytu na budowie. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić własnymi siłami i środkami nadzór na terenie budowy każdego branżowego Inspektora nadzoru w dniu wykonywania robót danej branży lub w zależności od potrzeb oraz na każde żądanie Zamawiającego lub wykonawcy inwestycji, 19) monitorowanie postępu prac wykonawcy inwestycji i podwykonawców inwestycji, poprzez porównywanie postępu faktycznego z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo-finansowym, 20) zatwierdzanie ewentualnych rysunków roboczych wykonawcy inwestycji i dokonywanie niezbędnych korekt tych rysunków, 21) akceptowanie lub nieakceptowanie proponowanych przez wykonawcę inwestycji materiałów oraz urządzeń przewidzianych do wybudowania i wykorzystania przy realizacji inwestycji, zatwierdzanie receptur i technologii w zakresie ich zgodności ze specyfikacjami technicznymi, dokumentacją projektową i umową z wykonawcą inwestycji oraz podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do użycia materiałów posiadających atest producenta, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 22) informowanie Zamawiającego o zauważonych nieprawidłowościach powstałych przy realizacji inwestycji, okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanej inwestycji oraz udział w przygotowywaniu scenariuszy i realizacji działań naprawczych, 23) dokonywanie analizy i opiniowanie przedstawionych przez wykonawcę inwestycji harmonogramów w celu ich akceptacji przez Zamawiającego, 24) opiniowanie wniosków wykonawcy inwestycji w sprawie zmiany okresu realizacji inwestycji, w tym pod względem zgodności zmiany z ustawą Prawo zamówień publicznych, 25) udzielanie Zamawiającemu odpowiedzi na zapytania, udzielanie informacji i wyjaśnień na temat realizacji inwestycji, a także przygotowywanie i przedkładanie dokumentów wymaganych przez Zamawiającego - w możliwie najkrótszym terminie lub w terminie wskazanym przez Zamawiającego, 26) wspieranie Zamawiającego w zakresie wszelkich spraw związanych z realizacją inwestycji, w tym poprzez konsultacje i obecności podczas przeprowadzanych zewnętrznych kontroli, audytów, itp. dotyczących inwestycji, 27) uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, wykonywanych w związku z realizacją inwestycji, 28) prowadzenie procedur finansowych łącznie ze sprawozdawczością, w tym wystawianie poleceń płatności z uwzględnieniem ewentualnych podwykonawców. Wykonawca i/lub wielobranżowy zespół Wykonawcy zobowiązany jest do sprawdzania zestawień wykonawcy inwestycji oraz wartości zakończonych i odebranych prac wraz z potwierdzeniem kwot do wypłaty. Wykonawca i/lub wielobranżowy zespół Wykonawcy zapewnia skuteczną procedurę rozliczania płatności wykonawcy inwestycji z podwykonawcami oraz zapewnia, że płatności na rzecz wykonawcy inwestycji dokonywane będą po opłaceniu przez wykonawcę inwestycji należności podwykonawcom inwestycji, 29) weryfikacja dokumentów wytworzonych przez wykonawcę inwestycji związanych z odbiorami robót budowlanych (odbiorami częściowymi, odbiorami robót zanikających i ulegających zakryciu, odbiorem końcowym), w tym m.in.: atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań i sprawdzeń, w tym badań laboratoryjnych, itp., sprawdzanie obmiarów wykonanych robót i protokołów, potwierdzenie kwot do wypłaty, 30) sprawdzanie pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym protokołu odbioru (częściowego, robót zanikających lub ulegających zakryciu, końcowego) w zakresie wykonywanych robót oraz zgodności przedkładanych przez wykonawcę inwestycji faktur z umową, kontrola ilości i wartości wykonanych robót budowlanych przed dokonaniem odbioru częściowego, odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu, odbioru końcowego oraz kontrola prawidłowości wykonania zafakturowanych robót, 31) weryfikacja wykonanych prac zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych, 32) nadzorowanie poprawności i weryfikacja dokumentacji powykonawczej sporządzonej przez wykonawcę inwestycji, zawierającej między innymi: oryginał dziennika/ dzienników budowy, pełną dokumentację zgromadzoną w trakcie realizacji inwestycji (np.: uzgodnienia, badania, protokoły, oświadczenia, rysunki, geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza), sprawdzenie i potwierdzenie kompletności dokumentacji powykonawczej i przekazanie jej Zamawiającemu, w celu ustalenia terminu ostatecznego odbioru inwestycji i ich prawidłowe rozliczenie, 33) regularne sporządzanie dokumentacji fotograficznej realizowanej inwestycji, w tym prac ulegających zakryciu bądź zanikających, stanu terenu objętego inwestycją przed rozpoczęciem jej realizacji, w trakcie trwania oraz po jej zakończeniu. W czasie realizacji inwestycji, dokumentacja fotograficzna będzie wykonywana nie rzadziej niż raz na tydzień, natomiast przekazywana będzie Zamawiającemu wraz z fakturą częściową i końcową, obowiązkowo w wersji elektronicznej (format *jpg), 34) sporządzanie protokołów z odzysku lub przekazania materiałów pochodzących z rozbiórki, 35) w okresie gwarancji i rękojmi z tytułu wykonania inwestycji, Wykonawca zobowiązany jest do organizowania i prowadzenia przy udziale przedstawicieli Zamawiającego i innych zainteresowanych stron przeglądów gwarancyjnych. Przeglądy gwarancyjne będą organizowane przynajmniej raz na rok, w terminach uzgodnionych z Zamawiającym, przy czym ostatni przegląd odbędzie się nie później niż 45 dni przed upływem okresu rękojmi i gwarancji z tytułu wykonanej inwestycji. Podczas przeglądów gwarancyjnych dokonywane będą przeglądy stanu technicznego całej wybudowanej infrastruktury. W ramach prowadzenia przeglądów gwarancyjnych Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania o terminie przeglądu wykonawcę inwestycji, Zamawiającego oraz inne zainteresowane strony. W trakcie przeglądów gwarancyjnych: a) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oraz innym zainteresowanym stronom protokoły z przeglądów gwarancyjnych oraz protokoły z usunięcia wad/usterek w terminie do 5 dni roboczych od dnia, w którym odbył się przegląd gwarancyjny lub odbiór prac związanych z usuwaniem wad/usterek, b) w przeglądach gwarancyjnych ma obowiązek uczestniczyć Wykonawca oraz Inspektorzy nadzoru i osoby, o których mowa w § 4 ust. 5 umowy, 36) w okresie rękojmi i gwarancji, Wykonawca zobowiązuje się do uczestniczenia w innych spotkaniach niż przeglądy gwarancyjne, o których mowa w pkt. 35, jeżeli w trakcie eksploatacji stwierdzone zostaną wady/usterki. Zamawiający informuje Wykonawcę o takim spotkaniu z wyprzedzeniem co najmniej 5 dni roboczych, chyba że wada/usterka zagraża bezpieczeństwu lub stwarza poważne zagrożenie dla wybudowanej infrastruktury, wówczas dopuszcza się poinformowanie Wykonawcy na dzień przed spotkaniem. Wykonawca niezwłocznie po spotkaniu sporządza opinię co do przyczyn wad/usterek. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia działań na rzecz wyegzekwowania naprawy wad/usterek przez wykonawcę inwestycji. W okresie rękojmi i gwarancji: a) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oraz innym zainteresowanym stronom protokoły ze spotkań oraz protokoły z usunięcia wad/usterek w terminie do 5 dni roboczych od dnia, w którym odbyło się spotkanie lub odbiór prac związanych z usuwaniem wad/usterek, b) w spotkaniu ma obowiązek uczestniczyć Wykonawca oraz Inspektorzy nadzoru i osoby, o których mowa w § 4 ust. 5 umowy lub inne osoby w zastępstwie, spełniające warunki zawarte w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 37) prowadzenie na rzecz Zamawiającego korespondencji, postępowania wyjaśniającego (sporządzanie wyjaśnień, odwołań, informacji itp.), w sytuacji, gdy organy kontrolne/nadzorcze stwierdzą, że czynności za wykonanie których odpowiedzialny był Wykonawca i/lub wielobranżowy zespół Wykonawcy, zostały wykonane nieprawidłowo, 38) przygotowanie dokumentów potwierdzających całkowite wykonanie inwestycji, 39) po zakończeniu realizacji inwestycji: a) przygotowanie wykazu finansowo-rzeczowego wykonanych głównych elementów inwestycji, niezbędnego dla sporządzenia dokumentów przyjęcia środka trwałego OT/PT. W porozumieniu z Zamawiającym, Wykonawca i/lub wielobranżowy zespół Wykonawcy, dokona klasyfikacji powstałego w wyniku realizacji inwestycji środka trwałego, klasyfikując go zgodnie z obowiązującą klasyfikacją rodzajową środków trwałych, b) rozliczenie końcowe inwestycji wraz z przygotowaniem dokumentów do przyjęcia środków trwałych, 40) dostarczanie Zamawiającemu dokumentów i informacji w terminach przez niego wyznaczonych w przypadku sporów sądowych i innych wynikających z realizacji inwestycji, 41) w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron: a) kontrolowanie zabezpieczenia przez wykonawcę inwestycji terenu jej wykonania w przypadku odstąpienia od umowy przez którąkolwiek ze stron, b) rozliczenie umowy, c) dokonanie wyceny prac zrealizowanych przez wykonawcę inwestycji przed zerwaniem kontraktu, d) dokonanie inwentaryzacji wykonanych prac, e) sporządzenie kosztorysu inwestorskiego, f) określenie należności dla wykonawcy inwestycji. 42) pełnienie nadzoru archeologicznego i architektonicznego przez uprawnionego archeologa i badacza architektury, nad pracami ziemnymi wykonywanymi w strefie ścisłej ochrony konserwatorskiej. Nadzór archeologiczny i architektoniczny, należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególnymi wytycznymi zawartymi w: a) ustawie z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, b) rozporządzeniu Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 sierpnia 2018 r. (Dz. U. z 2018 r. poz. 1609 z późn. zm.) w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków oraz z zachowaniem warunków wynikających z decyzji pozwolenia na roboty budowlane wydanej przez WUOZ, 43) w ramach nadzoru archeologicznego, Wykonawca zobowiązany jest do: a) prowadzenia i dokumentowania badań archeologicznych przy wykonywaniu prac ziemnych związanych z realizacją inwestycji, b) uzyskania wszelkich wymaganych dokumentów, oświadczeń, uzgodnień itp. niezbędnych do przygotowania wniosku o wydanie pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych wykonywanych w ramach realizowanej inwestycji, c) zawiadomienia WUOZ w Zamościu o terminie rozpoczęcia i zakończeniu prac i badań, d) dokonanie szczegółowego rozpoznania terenowego i sporządzenie planu sytuacyjno-wysokościowego dla wskazanego w pozwoleniu zabytku archeologicznego, z lokalizacją wykopów i dokonanych odkryć, e) niezwłoczne zawiadomienie WUOZ o wszelkich zagrożeniach lub nowych okolicznościach ujawnionych w trakcie prowadzenia wskazanych w pozwoleniu badań archeologicznych, f) niezwłoczne zawiadomienie WUOZ o przerwach we wskazanych w pozwoleniu badaniach archeologicznych, które mogą wpłynąć na zmianę programu tych badań, g) opracowanie niezbędnej dokumentacji archeologicznej związanej z pełnionym nadzorem archeologicznym z przebiegu badań archeologicznych oraz opracowanie wyników tych badań w sposób umożliwiający ich jednoznaczną identyfikację i dokładną przestrzenną lokalizację wszystkich czynności oraz dokonanych odkryć i przekazanie tej dokumentacji WUOZ, h) prowadzenie doraźnej konserwacji pozyskanych zabytków i przekazania ich WUOZ w terminie 3 lat od zakończenia wskazanych w pozwoleniu badań, i) prowadzenie inwentaryzacji polowej pozyskanych zabytków i ich dokumentacji i przekazania jej WUOZ w terminie do 6 miesięcy od dnia zakończenia wskazanych w pozwoleniu badań, a przy odbiorze terenowym inwentarze i rejestry do wglądu, j) sporządzenie sprawozdania z przeprowadzonych w pozwoleniu badań i przekazania go WUOZ w terminie 3 tygodni od zakończenia prac terenowych, zawierającego: kartę stanowiska, opis prac i odkryć, plan warstwicowy stanowiska w skali 1:1000, plan zbiorczy obiektów w skali 1:200 z oznaczeniem chronologicznym, wykaz obiektów oraz wybraną dokumentacją fotograficzną, k) opracowanie wyników i dokumentacji końcowej z badań wraz z niezbędnymi analizami interdyscyplinarnymi i przekazania ich WUOZ w terminie 6 miesięcy od dnia zakończenia wskazanych w pozwoleniu badań. W opracowaniu wyników badań należy zlokalizować geodezyjnie w technologii GIS obszar objęty badaniami, w układzie odwzorowania 1992 (x,y), l) powiadomienie WUOZ o odbiorze częściowym i końcowym wykonanych badań oraz uporządkowania terenu po ich zakończeniu, m) zapobieganie zagrożeniom mogącym spowodować uszczerbek dla wartości zabytku podczas realizacji robót budowlanych, n) uzgodnienie z Zamawiającym okresu czasu, na który prace z zakresu inwestycji mogą być przerwane w przypadku ewentualnego odkrycia zabytków nieruchomych, o) prowadzenie dokumentacji w ramach wskazanych w pozwoleniu badań, zgodnie ze standardami określonymi w § 2 i załączniku II, rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 sierpnia 2018 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich i badań konserwatorskich przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków albo na Listę Skarbów Dziedzictwa oraz robót budowlanych, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, a także badań archeologicznych i poszukiwań zabytków, 44) jeżeli w okresie realizacji robót zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych nieprzewidzianych umową zawartą z wykonawcą inwestycji, to Wykonawca i/lub Inspektor Nadzoru danej branży powinien niezwłocznie powiadomić o tym Zamawiającego na piśmie, celem podjęcia decyzji, co do ich zlecenia Wykonawcy inwestycji, 45) bez zgody Zamawiającego wyrażonej w formie aneksu do umowy, Wykonawca i/lub Inspektor Nadzoru danej branży, nie są upoważnieni do wydawania Wykonawcy inwestycji polecenia wykonania robót dodatkowych lub uzupełniających. 4. Od dnia rozpoczęcia robót budowlanych, do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie nadzoru, w tym inwestorskiego i archeologiczno-architektonicznego nad realizacją inwestycji, a w szczególności wizytowanie budowy, monitorowanie realizacji kontraktu, sprawdzanie obmiarów, nadzorowanie i odbiór robót, zagwarantowanie nadzoru Inspektorów nadzoru, w tym ich pobytu na budowie. Inspektor nadzoru zobowiązany jest zapewnić nadzór na terenie budowy każdego branżowego Inspektora nadzoru w dniu wykonywania robót danej branży lub w zależności od potrzeb oraz na każde żądanie Zamawiającego. W przypadku nieobecności któregokolwiek z Inspektorów nadzoru, wynikającej z choroby lub innej przyczyny losowej, Inspektor nadzoru zobowiązany jest zapewnić zastępstwo. 5. Wykonawca jest odpowiedzialny za kwalifikacje Inspektorów nadzoru wielobranżowego zespołu oraz za ich wszelkie działania lub zaniechania. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie opóźnienia, nieprawidłowości lub wady, do których przyczynił się w szczególności poprzez brak zapewnienia nadzoru wymaganego przepisami prawa lub umową. 6. Dokumentacja projektowa, szczegółowe specyfikacje techniczne, zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę inwestycji, objętych usługą nadzoru inwestorskiego, przedmiary robót dotyczące inwestycji, dostępne są pod adresem: https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71&p1=szczegoly&p2=69535 7. Zakres obowiązków Wykonawcy, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania zamówienia zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 8. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisywanych w niniejszej SIWZ oraz projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 9. Wykonawca zobowiązany jest, zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych do zapewnienia, by przy realizacji inwestycji zostały uwzględnione wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla użytkowników. 10. Lokalizacja obiektu budowlanego: województwo: lubelskie, miasto: Zamość, Plac Melchiora Stefanidesa, ulica Waleriana Łukasińskiego, ulica Bazyliańska w Zamościu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9


Dodatkowe kody CPV: 71541000-2, 71540000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Remont konserwatorski - Przebudowa Placu Melchiora Stefanidesa (droga gminna nr 110594L) wraz z odcinkiem ulicy Łukasińskiego (droga powiatowa nr 3314L) od km 0+010,89 do km 0+566,60 w Zamościu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 120666.67
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Mako Consulting Magda Kobojek-Łokaj
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Peowiaków 9/27
Kod pocztowy: 22-400
Miejscowość: Zamość
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 116850.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 116850.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 129799.44
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.