To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-27
Ogłoszenie nr 510129566-N-2019 z dnia 27-06-2019 r.
Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Państwowy Instytut Badawczy: Druk, oprawa i dystrybucja kompletu materiałów do zbierania danych rachunkowych z gospodarstw rolnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 552007-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Państwowy Instytut Badawczy, Krajowy numer identyfikacyjny 00008049900000,
ul. ul. Świętokrzyska
20,
00-002
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 5054444, e-mail
zamowienia@ierigz.waw.pl, faks
22 8271960.
Adres strony internetowej (url): www.ierigz.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: państwowy instytut badawczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Druk, oprawa i dystrybucja kompletu materiałów do zbierania danych rachunkowych z gospodarstw rolnych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):05/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Druk, oprawa i dystrybucja "Kompletu materiałów do zbierania danych rachunkowych z gospodarstw rolnych", w którego skład wchodzą: 3.1.1. Zestaw nr 1 Segregator A4/35 mm 4R. 3.1.2. Zestaw nr 2 Raport indywidualny 3.1.3. UWAGA: 1. Ilość poszczególnych rodzajów książek może ulec zmniejszeniu o maksymalnie 5%. 2. Pliki materiałów w formie elektronicznej oraz informacja dotycząca ostatecznej ilości poszczególnych rodzajów książek zostaną przekazane Wykonawcy do dnia 01.07.2019 roku. 3. Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu do akceptacji po jednym egzemplarzu próbnym materiałów, o których mowa w pkt 3.1.1 i 3.1.2. Wykonawca dostarczy wydruki na własny koszt w terminie 10 dni roboczych od dnia otrzymania ostatniego pliku materiałów. 4. Komplety materiałów muszą zostać wykonane i rozesłane na koszt Wykonawcy do właściwych 17 biur rachunkowych na terenie całego kraju w terminie do 06.09.2019 r.,
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79820000-8
Dodatkowe kody CPV: 79823000-9, 79971000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
25/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
162602.00
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Drukarnia Częstochowskie Zakłady Graficzne Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
158904.53
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w Centrum Diagnostyki Laboratoryjnej - Bank Krwi.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn.: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 555 na terenie m. Siecień, gm. Brudzeń Duży, powiat płocki - nr postępowania 282/24
- RZP-52/IM/2024 Świadczenie usług serwisowych nad systemami AMMS Plus i Infomedica Plus firmy Asseco
- Świadczenie usługi wynajmu samochodu wraz z kierowcą do transportu krwi i jej składników dla Zespołu Medycznego w Warszawie.
- Zakup i sukcesywna dostawa wyposażenia meblowego
- Konserwacja klimatyzacji w budynku siedziby OR AMW w Szczecinie przy ul. Sambora 4
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i sukcesywne dostawy materiałów promujących z nadrukiem
- Usługi poligraficzne - Druk i dostawa drzewa genealogicznego oraz tuby - elementy książki - K.Hejke Wspomnienia o ojcu
- Usługi poligraficzne - Druk i dostawa książki - K.Hejke Wspomnienia o ojcu
- Druk i dostawa książki naukowej i dwóch zeszytów czasopism naukowych
- Usługa drukowania, skanowania i kopiowania dokumentów za pomocą urządzeń dostarczonych i zainstalowanych w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Bydgoszczy
- Usługi drukowania i dostawy druków w roku 2025
więcej: Usługi związane z drukowaniem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.