eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TuliszkówZagospodarowanie odpadów komunalnych w okresie od 1 lipca 2020 r. do 31 sierpnia 2020 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-17

Ogłoszenie nr 510130070-N-2020 z dnia 17-07-2020 r.

Gmina i Miasto Tuliszków: Zagospodarowanie odpadów komunalnych w okresie od 1 lipca 2020 r. do 31 sierpnia 2020 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 555380-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540118734-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina i Miasto Tuliszków, Krajowy numer identyfikacyjny 52957400000000, ul. Plac Powstańców Styczniowych 1, 62-740 Tuliszków, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 632 793 116, e-mail sekretariat@tuliszkow.pl, faks 632 892 105.
Adres strony internetowej (url): http://bip.tuliszkow.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zagospodarowanie odpadów komunalnych w okresie od 1 lipca 2020 r. do 31 sierpnia 2020 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RRG.271.7.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pod nazwą "Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Tuliszków od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia 2020 r." 2. Przedmiot zamówienia obejmuje zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z ternu Gminy Tuliszków. 3. Poprzez zagospodarowanie rozumie się składowanie na składowisku odpadów oraz zagospodarowanie w sposób pozwalający na odzysk/recykling odpadów. W tym zagospodarowanie odpadów o kodach: o 15 01 01 (Opakowania z papieru i tektury), o 15 01 06 (Zmieszane odpady opakowaniowe zawierające głownie opakowania nadające się do recyklingu z papieru, szkła, tworzyw: PP, PE, PET, metal). 4. a) Poniższe dane dotyczą odpadów przeznaczonych do zagospodarowania pochodzących z terenu Gminy Tuliszków za rok 2019. Wskazane ilości odpadów są wartościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia ilości odpadów o 20 % w stosunku do ilości wskazanej w tabeli, bez prawa Wykonawcy do roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu. Lp. Rodzaj odpadu Kod odpadu Szacowana ilość odpadów od ( 2 miesiące) [Mg] 1. Opakowania z papieru i tektury 15 01 01 -14 2. Zmieszane odpady opakowaniowe zawierające głównie opakowania nadające się do recyklingu z papieru, szkła, tworzyw: PP, PE, PET, metal 15 01 06 - 57 RAZEM 71 b) Do obowiązków Wykonawcy będzie należało: - ważenie frakcji odebranych odpadów w punkcie wagowym. Odpady każdorazowo muszą być ważone na legalizowanej wadze, a ta czynność musi być potwierdzona wystawionym kwitem wagowym, - dokumentowanie przez Wykonawcę dostawy odpadów, tj. każdy wjazd będzie zarejestrowany i potwierdzony dokumentem zatwierdzającym datę przywozu, rodzaj, kod i wagę odpadów, numer rejestracyjny pojazdu i dane identyfikacyjne dostawcy. Kopię ww. dokumentu otrzymuje kierowca dostawcy odpadów (Przekazującego) podczas dostawy każdej partii odpadów. Karty te będą stanowić podstawę do wystawienia faktury VAT, - przekazywanie Zamawiającemu wszystkich wymaganych sprawozdań określonych przepisami prawa wraz z przestrzeganiem terminów w nich zawartych. c) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług objętych niniejszym zamówieniem z zachowaniem odpowiednich standardów sanitarnych i ochrony środowiska. d) Dowóz odpadów będzie odbywał się: o dla opakowań z papieru i tektury - 1 raz w lipcu, 1 raz w sierpniu 2020 r., o dla zmieszanych odpadów opakowaniowych zawierających głównie opakowania nadające się do recyklingu z papieru, szkła, tworzyw: PP, PE, PET, metal - 1 raz w lipcu, 1 raz w sierpniu 2020r. zgodnie z harmonogramem zaakceptowanym przez Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2


Dodatkowe kody CPV: 90514000-3, 90533000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22720.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Oczyszczania Terenu "BAKUN" Andrzej Bakun
Email wykonawcy: bakun@bakun.net.pl
Adres pocztowy: Roztoka 6, 62-513 Krzymów
Kod pocztowy: 62-513
Miejscowość: Krzymów
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22720.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22720.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 22720.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.