eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraDostawa ciągnika rolniczego do robót drogowych wraz z osprzętem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-17

Ogłoszenie nr 510130603-N-2020 z dnia 17-07-2020 r.

Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze: Dostawa ciągnika rolniczego do robót drogowych wraz z osprzętem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 523796-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540050310-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Jeleniogórski - Starostwo Powiatowe w Jeleniej Górze, Krajowy numer identyfikacyjny 23082149200000, ul. ul. Jana Kochanowskiego 10, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 756 473 103, e-mail bzp@powiat.jeleniogorski.pl, faks 757 526 419.
Adres strony internetowej (url): http://www.starostwo.jgora.pl/zamowienia-publiczne.html

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa ciągnika rolniczego do robót drogowych wraz z osprzętem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Jeleniej Górze

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.272.1.4.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego do robót drogowych wraz z fabrycznie nowym osprzętem, tj. ramieniem hydraulicznym, głowicami do: koszenia traw i krzaków, ścinki poboczy, pogłębiania rowów, cięcia krzaków i gałęzi drzew, a także rębakiem do gałęzi oraz przyczepą rolniczą - w celu realizacji zadań związanych z utrzymaniem dróg powiatowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (parametry techniczne i wyposażenie) został zawarty w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. W opisie przedmiotu zamówienia określono minimalne wymagania co oznacza, że Wykonawca może zaoferować sprzęt równoważny, zgodny z wymaganiami minimalnymi, o parametrach i funkcjonalności nie gorszych niż określone w Specyfikacji technicznej, tj. w Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Istotne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia (ciągnik rolniczy wraz z osprzętem wskazanym w ust. 1 pkt 1, oraz dokumentami, o których mowa w pkt 2), do siedziby Zamawiającego w Jeleniej Górze przy ul. Kochanowskiego 10 w Jeleniej Górze, wraz z protokołem zdawczo-odbiorczym. Odbiór przedmiotu zamówienia zostanie dokonany przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. 2) Wykonawca wraz z przedmiotem zamówienia musi przekazać Zamawiającemu dokumenty niezbędne do rejestracji ciągnika rolniczego i przyczepy, oraz kompletną dokumentację techniczną dostarczonego sprzętu, w szczególności: a) dowód własności (fakturę VAT); b) świadectwo zgodności WE albo świadectwo zgodności wraz z oświadczeniem zawierającym dane i informacje o pojeździe, niezbędne do rejestracji i ewidencji ciągnika rolniczego i przyczepy; c) inne dokumenty niezbędne do rejestracji ciągnika rolniczego i przyczepy - jeśli występują; d) książeczki gwarancyjne i serwisowe - odrębnie dla każdej maszyny; e) instrukcje obsługi w języku polskim - odrębnie dla każdej maszyny. 3) Wykonawca gwarantuje, że przekazane dokumenty niezbędne do rejestracji ciągnika rolniczego i przyczepy, umożliwią rejestrację tych pojazdów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zamawiający wymaga, aby z dokumentu homologacji ciągnika wynikało, że możliwe jest zarejestrowanie tego pojazdu na dwie osoby. W przypadku niemożności zarejestrowania ciągnika rolniczego z uwagi na niespełnianie przez ten pojazd warunków technicznych w zakresie emisji spalin według obowiązujących norm, Zamawiający uprawniony jest do odstąpienia od umowy w trybie natychmiastowym i niedokonania płatności z tytułu realizacji umowy na podstawie wystawionej faktury VAT, natomiast Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego odbioru pojazdu na własny koszt. 4) W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca przeszkoli w siedzibie Zamawiającego co najmniej dwie osoby wyznaczone przez Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu. Ustala się, ze termin szkolenia nastąpi w terminie uzgodnionym miedzy stronami, nie później jednak niż w ciągu 14 dni licząc od dnia dostawy sprzętu. 5) Wymagania dotyczące gwarancji: a) Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony sprzęt w okresach minimalnych (zgodnie z poniższym zestawieniem) lub zaoferowanych w Formularzu ofertowym (Załączniku Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). b) Zamawiający ustala minimalne okresy gwarancji: - na ciągnik rolniczy - minimum 12 miesięcy; - na pozostały sprzęt - minimum 24 miesiące. 6) Okres gwarancji liczony jest od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę bez zastrzeżeń protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia. 7) Okres gwarancji jest tożsamy z okresem rękojmi za wady. 8) Okres udzielonej gwarancji będzie punktowany na zasadach określonych w Dziale XVIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 9) W okresie gwarancji wszelkie koszty naprawy sprzętu, w tym koszty dojazdu, robocizny, materiałów i części zamiennych, z wyjątkiem materiałów i części eksploatacyjnych, podlegających naturalnemu zużyciu, ponosi Wykonawca. 10) W okresie gwarancji termin usunięcia wady (naprawy sprzętu) - w wyniku zgłoszenia złożonego przez Zamawiającego (drogą elektroniczną lub pisemnie) - musi nastąpić maksymalnie w terminie 14 dni od daty rozpoczęcia usunięcia wady (naprawy). 11) Bezpłatne przeglądy gwarancyjne i serwisowe - w okresie obowiązywania gwarancji - przeprowadzane będą przez autoryzowany serwis gwarancyjny na miejscu u Zamawiającego. 12) Wykonawca zapewnia bezpłatną obsługę autoryzowanego serwisu w okresie gwarancji. Ustala się, że czas reakcji serwisu w przypadku awarii sprzętu wyniesie maksymalnie do 48 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego (telefonicznego, drogą elektroniczną lub pisemnego) - nie wliczając sobót i dni ustawowo wolnych od pracy. Czas reakcji serwisu będzie punktowany na zasadach określonych w Dziale XVIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 13) Wykonawca zapewnia co najmniej jeden punkt autoryzowanego serwisu pogwarancyjnego w odległości maksymalnie do 100 km od granic administracyjnych miasta Jelenia Góra. 5. Wykonawca, w celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wypełnia tabelę w Formularzu ofertowym (Załączniki Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), w którym wskazuje markę (nazwę producenta), model i typ oferowanego sprzętu, a także jego rok produkcji oraz parametry techniczne. 6. Wszelkie pozostałe uregulowania związane z warunkami wykonania przedmiotu zamówienia oraz obowiązkami Zamawiającego i Wykonawcy zawarte zostały w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 16700000-2


Dodatkowe kody CPV: 34223300-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 491114.27
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ROLMEX - Misiuda Spółka jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ściegiennego 264 c
Kod pocztowy: 25-116
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 626316.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 626316.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 626316.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.