To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-18
Ogłoszenie nr 510130889-N-2020 z dnia 18-07-2020 r.
Szpital Średzki Serca Jezusowego Sp. z o.o. z siedzibą w Środzie Wielkopolskiej: Sukcesywna dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi do Laboratorium Analitycznego Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego sp. z o. o.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550604-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Średzki Serca Jezusowego Sp. z o.o. z siedzibą w Środzie Wielkopolskiej, Krajowy numer identyfikacyjny 30856000000000,
ul. Żwirki i Wigury
10,
63-000
Środa Wielkopolska, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
612 854 032, e-mail
kontakt@szpitalsredzki.pl, faks
612 853 645.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalsredzki.pl
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_sredzki
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa zamkniętego systemu pobierania krwi do Laboratorium Analitycznego Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego sp. z o. o.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/11/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:- Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy, przez okres 24 miesięcy zamkniętego systemu do pobierania krwi. System wykorzystywany będzie w bieżącej pracy Laboratorium Analitycznego działającego w strukturze Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego Sp. z o. o. - Na zamówienie składa się również użyczenie na cały okres realizacji zamówienia przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego dwóch wirówek z wyposażeniem do odwirowywania krwi w probówkach dostawcy - w tym jedna wirówka dla probówek "mikro". Wykonawca gwarantuje, że przekazany w użyczenie sprzęt będzie wysokiej jakości i objęty zostanie przez Wykonawcę gwarancją i serwisem, zgodnie z warunkami określonymi w projekcie umowy. - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ. Opis określa zapotrzebowanie na elementy w skali 12 miesięcy. Formularz asortymentowy (załącznik nr 2a do SIWZ) przygotowany został z uwzględnieniem 24 miesięcy. - Wykonawca jest zobowiązany przekazać przedmiot zamówienia do Laboratorium Analitycznego od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 13.00, własnym transportem i na własny koszt. - Czas dostawy poszczególnych partii asortymentu, stanowiącego przedmiot zamówienia ustala się na dwa dni robocze, (z wyłączeniem sobót, niedziel oraz innych dni ustawowo wolnych od pracy), następujące po dniu, w którym Zamawiający złożył zamówienie. - Zamawiający składać będzie zamówienia według potrzeb za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie przy czym zamówienie telefoniczne potwierdzone zostanie przez Wykonawcę w formie e-mail. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamowania dostawy lub jej części bezpośrednio u Wykonawcy w przypadku dostarczenia towaru wadliwego lub niezgodnego z zamówieniem. - Wykonawca wymieni na swój koszt i ryzyko towar wadliwy lub niezgodny z zamówieniem w ciągu 72 godzin od zgłoszenia reklamacji przez Zamawiającego. - Zamawiający oczekuje przedmiotu zamówienia wysokiej jakości, spełniającego wszystkie funkcje zgodnie ze swoim przeznaczeniem. - Asortyment stanowiący przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 186) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy - o ile dotyczy. - Wykonawca wraz z ofertą przedłoży następujące dokumenty: - katalog z dokładnie zaznaczonymi pozycjami (elementami systemu zamkniętego z załącznika nr 1 do SIWZ), - certyfikat CE lub deklarację zgodności dla pozycji asortymentowych będących wyrobem medycznym. Dokumenty (certyfikaty, deklaracje i katalog) nie podlegają uzupełnieniu. Oznacza to, że jeżeli Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą żądanych dokumentów, to Zamawiający odrzuci taką ofertę jako niezgodną z SIWZ. - Termin płatności za każdą dostawę przedmiotu zamówienia na podstawie faktury VAT wynosi 60 dni. Termin płatność liczy się od dnia doręczenia faktury Zamawiającemu. - Z każdą kolejną dostawą Wykonawca dołączy fakturę VAT - oryginał oraz kopię. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do przesłania faktury VAT w formie elektronicznej, zgodnie z BLOZ 9, format pliku txt. Wykonawca może również dostarczać fakturę zgodnie z zapisami ustawy z dnia 9 listopada 2018 roku o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz. U. z 2018 r., poz. 2191), za pośrednictwem Platformy Elektronicznego Fakturowania. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do korzystania z czasowych, bądź jednorazowych promocji i obniżek cen na dany asortyment. - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. - Zamawiający stosuje procedurę, o której mowa w art. 24aa PZP. - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. - Zamawiający do niniejszej SIWZ załączył wzór umowy (Załącznik nr 6 do SIWZ), która zostanie podpisana z Wykonawcą. - W przypadku kiedy w załączniku nr 1 użyte zostały nazwy własne, Zamawiający oświadcza, że są to nazwy podane przykładowo. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych. Przy czym udowodnienie równoważności każdorazowo spoczywa na Wykonawcy, a o fakcie równoważności decyduje Zamawiający. Za produkt równoważny uznany zostanie asortyment o takim samym zastosowaniu, spełniający takie same funkcje. Dodatkowo jeżeli elementy systemu nie będą pochodziły od jednego producenta, wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie o kompatybilności elementów składających się na system. - Podane w załączniku nr 1 do SIWZ ilości asortymentu, jaki zamierza zamówić Zamawiający mają charakter szacunkowy. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu zakupienia mniejszej ilości asortymentu przez Zamawiającego. Jednocześnie Zamawiający deklaruje, że zrealizuje 80 % dostaw określonych w załączniku.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 33141300-3
Dodatkowe kody CPV: 33100000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
96000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Sarstedt sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
100935.18
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŚRODY WIELKOPOLSKIEJ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup noszy elektrycznych z systemem załadunku
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- Dostawa sprzętu medycznego dla kierunku pielęgniarstwo Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku
- Dostawa elementów systemu do cholangioskopii wraz z dzierżawą systemu do cholangioskopii dla UCK
- Dostawa systemu aspiracyjno-próżniowego do pobierania krwi i drobnych zabiegów medycznych na okres 24 miesięcy dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.
- Zakup sprzętu medycznego ginekologicznego dla Bloku Operacyjnego
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.