eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzegom"DOSTAWA MIAŁU WĘGLOWEGO DLA KOTŁOWNI W STRZEGOMIU NA SEZON GRZEWCZY 2020/2021"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-18

Ogłoszenie nr 510130892-N-2020 z dnia 18-07-2020 r.

Zakład Usług Komunalnych w Strzegomiu Sp. z o.o.: "DOSTAWA MIAŁU WĘGLOWEGO DLA KOTŁOWNI W STRZEGOMIU NA SEZON GRZEWCZY 2020/2021"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 545730-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540102861-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Usług Komunalnych w Strzegomiu Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 22032891000000, ul. Aleja Wojska Polskiego 75, 58-150 Strzegom, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 748 551 052, e-mail biuro@zuk.strzegom.pl, faks 748 551 052.
Adres strony internetowej (url): http://www.zuk.strzegom.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka Prawa Handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"DOSTAWA MIAŁU WĘGLOWEGO DLA KOTŁOWNI W STRZEGOMIU NA SEZON GRZEWCZY 2020/2021"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

01/ZP/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa miału węglowego M II do kotłowni Zamawiającego przy ul. Ofiar Katynia w Strzegomiu, w szacunkowej ilości docelowej do 1.700 ton (słownie: jeden tysiąc siedemset ton), spełniającego co najmniej następujące parametry jakościowe: 1) rodzaj - miał węglowy M II (do 20 mm), 2) kaloryczność 22.000 kJ - 24.000 kJ, 3) zawartość siarki nie większa niż 0,6%, 4) zawartość popiołu nie większa niż 16%, 5) wilgotność nie większa niż 15%. 2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, będzie dostarczał miał węglowy o wymaganych parametrach w ilościach podanych każdorazowo przez Zamawiającego. Ilości zależne będą od potrzeb związanych z warunkami atmosferycznymi, a także od możliwości składowania opału. Pierwsza dostawa obejmuje nie mniej niż 200 ton w terminie do dnia 15 września 2020 roku. Kolejne dostawy realizowane będą w terminie zadeklarowanym prze Wykonawcę w ofercie (i wskazanym przez Strony w umowie) - nie dłuższym jednak niż 120 godzin od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. 3. Dostarczony miał węglowy musi spełniać minimalne parametry jakościowe - zgodne z pkt 1 niniejszego rozdziału. W celu udokumentowania, że dostarczany miał węglowy odpowiada powyższym wymaganiom Zamawiający będzie żądał certyfikatu jakości miału węglowego do każdej dostawy. 4. Odbiór miału odbywał się będzie przez osobę reprezentującą Zamawiającego. Podstawą wzajemnych rozliczeń będzie ilość dostarczonego miału określona w tonach i/lub kilogramach . Określona przez Zamawiającego ilość miału, stanowiąca przedmiot zamówienia jest wartością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości, co nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń. Dostawy będą realizowane w dni robocze (od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 - 15:00, po) uprzednim uzgodnieniu telefonicznym z osobą upoważnioną przez Zamawiającego. Niedostosowanie się do wyznaczonych przez Zamawiającego godzin dostaw i przyjazd w innych godzinach, który spowoduje przestój u Wykonawcy, nie będzie źródłem żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Dostawy miału realizowane będą w dostawach częściowych, samochodami samowyładowczymi posiadającymi zabezpieczenie przewożonego miału przed wpływem warunków atmosferycznych, w sposób zapobiegający wymaganych parametrów jakościowych. 5. W dniu każdej dostawy Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia certyfikatu jakości dostarczanego miału. Zamawiający upoważniony jest do odmowy przyjęcia danej partii dostawy miału jeżeli z certyfikatu wynikać będzie, że nie posiada on właściwości wymaganych przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Za prawidłowo zrealizowaną zostanie uznana dostawa, której różnica pomiędzy ilością miału zamówionego, a dostarczoną wyniesie nie więcej niż +/-5% ilości miału zamówionego. Fakturę VAT Wykonawca wystawi na ilość miału określoną w dokumencie ważenia, zgodnie z rzeczywistą wielkością dostaw, uwzględniając asortyment i cenę określoną w Umowie. Należność za zrealizowane dostawy Zamawiający będzie uiszczał w formie przelewu na konto bankowe Wykonawcy w terminie wskazanym w złożonej ofercie licząc od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za dzień zapłaty uważa się dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09111200-2


Dodatkowe kody CPV: 09111210-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 439382.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 13
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo- Usługowe DIMEX Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Krasińskiego 20a,
Kod pocztowy: 40-019
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 540439.86
Oferta z najniższą ceną/kosztem 540439.86
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 751630.86
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 439382.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 13
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 540439.86
Oferta z najniższą ceną/kosztem 540439.86
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 751630.86
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.