To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-28
Ogłoszenie nr 510130933-N-2019 z dnia 28-06-2019 r.
Gmina Czarny Bór: Budowa budynku komunalnego przy ul. Wesołej w Czarnym Borze
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 524599-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540078609-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Czarny Bór, Krajowy numer identyfikacyjny 89071822500000,
ul. Główna
18,
58-379
Czarny Bór, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
748 450 139, e-mail
infrastruktura@czarny-bor.pl, faks
748 450 006.
Adres strony internetowej (url): www.bip.czarny-bor.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku komunalnego przy ul. Wesołej w Czarnym Borze
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GKR.271.2.21019.OJ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu: Budowa budynku komunalnego przy ul. Wesołej w Czarnym Borze. Zadanie obejmować będzie budowę budynku o funkcji mieszkalnej. Budynek wolnostojący na planie prostokąta. Budynek trzypiętrowy. Budynek murowany w technologii tradycyjnej z dachem dwuspadowym z lukarnami w konstrukcji drewnianej. Budynek będzie posiadał 12 mieszkań o zróżnicowanej strukturze: 6 mieszkań dwupokojowych, 6 mieszkań jednopokojowych. Budynek będzie w całości podpiwniczony. Do każdego mieszkania będzie przyporządkowana indywidualna komórka lokatorska. W piwnicach znajdować się będą także pomieszczenia ogólnodostępne takie jak: suszarnia oraz wózkowania - określone jako pomieszczenie gospodarcze. Częścią niedostępną dla lokatorów będą pomieszczenia techniczne takie jak: pomieszczenie elektryka. Wszystkie mieszkania wyposażone będą w kuchnię i łazienkę. Wejścia do mieszkań znajdować się będą bezpośrednio z klatki schodowej. Mieszkania dwupokojowe posiadają balkony. Budynek będzie zasilany w gaz z istniejącej sieci gazowej zlokalizowanej w pasie drogi. Odbiornikami gazu w projektowanym budynku mieszkalnym będą kotły gazowe dwufunkcyjne o mocy 16,0kW (12 szt.) oraz kuchenki gazowe 4-palnikowe o mocy 8,0kW (12 szt.). Dane charakterystyczne inwestycji: powierzchnia terenu opracowania działki nr 530/3: 1553m2; powierzchnia zabudowy budynkiem komunalnym: 216 m2; powierzchnia użytkowa budynku: 507,10 m2; powierzchnia piwnic: 175,7 m2; kubatura budynku: 2472,5 m3. Szczegółowy zakres robót wynika z dokumentacji projektowej zadania, która stanowi integralna część SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania decyzji w sprawie pozwolenia na użytkowanie. Zamawiający informuje, że podane w dokumentacji projektowej, konkretne propozycje materiałów i urządzeń, norm i atestów, dokumentów, nazw, marek, itp., gdzie np. zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca), mają na celu wyłącznie określenie standardu wykonania lub przyjętego rozwiązania i mogą być zastąpione rozwiązaniami równoważnymi, nie powodującymi zmiany ilości i jakości wyspecyfikowanych urządzeń i materiałów. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, tzn. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania przedmiotu zamówienia innymi równoważnymi materiałami lub urządzeniami. Za oferowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia równoważne, uważa się takie materiały i urządzenia, które zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz spełnią wymagania Zamawiającego. Na podstawie art. 30 ust. 5 PZP to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania na etapie składania ofert, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111200-0, 45111000-8, 45261100-5, 45261210-9, 45262500-6, 45262300-4, 45262410-8, 45262599-6, 45320000-6, 45321000-3, 45421000-4, 45432100-5, 45400000-1, 45442100-8, 45262100-2, 45231300-8, 45233200-1, 45233222-1, 45422000-1, 45332200-5, 45330000-9, 45332300-6, 45231000-5, 45232300-5, 45317000-2, 45317300-5, 45316000-5, 45316100-6, 45314300-4, 45314310-7, 45315300-1, 45311100-1, 45312200-9, 45331100-7, 45331000-6, 45333000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2523574.90
Liczba otrzymanych ofert:
7
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Remontowo-Budowlane Mateusz Kapuła
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2803174.87
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI CZARNY BÓR
więcej: przetargi CZARNY BÓR »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA MOSTKÓW W ZDROJOWEJ CZĘŚCI MIASTA
- MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W ŚWINICACH WARCKICH FILIA PIASKI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
- Remont kominów i pokrycia dachu wraz z wymianą obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych na dwóch budynkach mieszkalnych wielorodzinnych (...) przy ul. Zgorzelickiej 43 w Tomaszowie Maz.
- Modernizacja wejścia głównego do szpitala wraz ze schodami, holem głównym oraz korytarzem
- Centrum aktywności i wypoczynku w Gminie Nawojowa
- Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie gminy Waśniów
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.