To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-20
Ogłoszenie nr 510131037-N-2020 z dnia 20-07-2020 r.
Urząd Gminy Klucze: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulic i miejsc publicznych Gminy Klucze.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 546248-N-2020 z dnia 2020-06-02 r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Klucze, Krajowy numer identyfikacyjny 53776300000000,
ul. ul. Partyzantów
1,
32-310
Klucze, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
326 428 508, e-mail
klucze@gmina-klucze.pl, faks
326 428 052.
Adres strony internetowej (url): www.gmina-klucze.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulic i miejsc publicznych Gminy Klucze.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.7.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Klucze. b) Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej stanowi załącznik nr 8 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej w skrócie "SIWZ". c) Dostawa energii elektrycznej będzie się odbywać na postawie umowy sprzedaży z Wykonawcą. d) Usługi dystrybucji będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. e) Szacunkowe zużycie w energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy wynosi: Wspólny Słownik Zamówień 09.31.00.00 - Elektryczność (Elektryczność) Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energią elektryczną 71 Całkowita moc umowna [kW] 316 Zestawienie punktów poboru energii. Wg wykazu w załączniku nr 8 do SIWZ Grupa taryfowa wg OSD C12b Szacunkowe zużycie w okresie obowiązywania umowy [MWh] 2821 f) Zamawiający dopuszcza zwiększenie lub zmniejszenie wolumenu wskazanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia +/- 10 % g) W związku z charakterem zamówienia nie można określić dokładnego zużycia energii elektrycznej objętego przedmiotem zamówienia. Z tego powodu Zamawiający przedstawił przewidywalną ilość zużycia energii elektrycznej. Zamawiający przewiduje, iż rzeczywista ilość zużycia energii elektrycznej może ulec zmianie, tj. zwiększeniu bądź zmniejszeniu przy zachowaniu cen jednostkowych. Tym samym opisane prognozowane zużycie energii nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej wysokości. h) Pomiar pobieranej przez Zamawiającego energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy odbywać się będzie za pomocą układów pomiarowo - rozliczeniowych. Rozliczenia zobowiązań ze sprzedaży energii elektrycznej odbywać się będą wg. wskazań tych układów pomiarowo -rozliczeniowych i ich odczytów. i) Wykonawca powinien wskazać w ofercie elementy zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy, to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 6 do SIWZ. j) Zamawiający przekaże niezbędne dane w wersji elektronicznej Excel oraz dokumenty do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy. Dokument zawierający niezbędne dane stanowić będzie również załącznik do umowy. a) danych dla każdego punktu poboru: - nazwa i adres firmy; - opis punktu poboru; - adres punktu poboru (miejscowość, ulica, numer lokalu, kod, gmina); - grupa taryfowa ; - planowane roczne zużycie energii; - numer licznika; - Operator Systemu Dystrybucyjnego; - nazwa dotychczasowego Sprzedawcy; - numer aktualnie obowiązującej umowy; - data zawarcia oraz okres wypowiedzenia dotychczasowej umowy; - numer ewidencyjny PPE; - czy jest to pierwsza czy kolejna zmiana sprzedawcy; b) dokumentów dla każdej jednostki objętej postępowaniem: - pełnomocnictwo do zgłoszenia umowy; - dokument nadania numeru NIP; - dokument nadania numeru REGON; - dokument na podstawie którego działa dana jednostka; - dokument potwierdzający umocowanie danej osoby do podpisania umowy sprzedaży energii elektrycznej oraz pełnomocnictwa. k) Okres rozliczeniowy zgodny z okresami rozliczeniowymi stosowanymi przez OSD działającego na danym terenie i zatwierdzonymi w taryfie OSD ( dwumiesięczny). Okres rozliczeniowy nie jest zgodny z miesiącem kalendarzowym. l) Obecnie obowiązująca umowa na dostawę energii zawarta są na czas określony tj. do dnia 31.12.2020 r. Zamawiający informuje, że umowa zawarta w wyniku postępowania będzie wymagała przeprowadzenia kolejnej zmiany sprzedawcy. m) Obecnym sprzedawcą energii elektrycznej jest: Polski Koncern Naftowy ORLEN z siedzibą pod adresem: 09-411 Płock, ul. Chemików 7 n) Operatorem Systemu Dystrybucyjnego jest: TAURON Dystrybucja SA Oddział w Będzinie Wydział Sprzedaży Usług Dystrybucji., Ul. Małobądzka 141, 42-500 Będzin, o) Zamawiający dopuszcza możliwość podpisania umowy drogą korespondencyjną. p) Zamawiający wyraża zgodę na otrzymywanie faktur w formie elektronicznej a wszystkie PPE danego odbiorcy maja znajdować się na jednej fakturze rozliczeniowej. q) Zamawiający jest odbiorcą końcowym w świetle zapisów art. 3 pkt 13 a ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. ( Dz.U.2020.833 t.j. z dnia 2020.05.11) Prawo energetyczne. r) Wskazane w zamówieniu układy pomiarowo - rozliczeniowe nie są dostosowane do zasad TPA.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09310000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulic i miejsc publicznych Gminy Klucze. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
890921.48
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Po prostu Energia S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
899024.49
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI KLUCZE
- UBEZPIECZENIE MIENIA, ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ORAZ UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH GMINY KLUCZE.
- Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Kluczach na rok 2025
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola im. Jasia i Małgosi w Kluczach na rok 2025
- "Przebudowa linii śN przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Kwaśniowie Dolnym".
więcej: przetargi KLUCZE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa w 2025 roku energii elektrycznej dla Centrum Sztuki Współczesnej ŁAŹNIA
- Świadczenie usługi kompleksowej polegającej na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi jej dystrybucji na potrzeby Gminy Krzeszów
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby członków spółdzielni energetycznej Biodar w Ustroniu Morskim na lata 2025- 2026'
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do budynku Centrum Informatyki Statystycznej w Radomiu przy ul. Planty 39/45
- SPRZEDAŻ ENERGII ELEKTRYCZNEJ DLA INSTALACJI KOMUNALNEJ W KORZYŚCIENKU ORAZ DLA TARGOWISKA MIEJSKIEGO W KOŁOBRZEGU
- Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Milówka
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.