eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleszyceRozbudowa i przebudowa budynków leśnictw Dzików oraz Stare Sioło

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-06-28

Ogłoszenie nr 510131529-N-2019 z dnia 28-06-2019 r.

Nadleśnictwo Oleszyce: Rozbudowa i przebudowa budynków leśnictw Dzików oraz Stare Sioło

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 547020-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Nadleśnictwo Oleszyce, Krajowy numer identyfikacyjny 65001660900000, ul. ul. Zielona , 37-630 Oleszyce, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 48 16 63 11 660, e-mail oleszyce@krosno.lasy.gov.pl, faks 48 16 63 11 661.
Adres strony internetowej (url): http://www.oleszyce.krosno.lasy.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oleszyce

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa i przebudowa budynków leśnictw Dzików oraz Stare Sioło

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZG.270.1.3.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Rozbudowa i przebudowa budynków leśnictw Dzików oraz Stare Sioło. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 zadania częściowe: Część nr 1: Rozbudowa i przebudowa budynku leśniczówki Leśnictwa Dzików, część nr 2: Rozbudowa i przebudowa budynku leśniczówki Leśnictwa Stare Sioło. Część nr: 1 Rozbudowa i przebudowa budynku leśniczówki Leśnictwa Dzików: a) Lokalizacja inwestycji: budynek biurowo- mieszkalny leśniczówki w m. Nowy Dzików na działce nr 1432/2 obr.0004 Nowy Dzików. b)Charakterystyczne parametry obiektu określające wielkość obiektu i zakres robót budowlanych przed przebudową,nadbudową i rozbudową: - Powierzchnia zabudowy - 137,1m2 - Powierzchnia użytkowa - 129,5m2 - Kubatura -760,5m3 - Max. wysokość - 7,05m c) Charakterystyczne parametry obiektu określające wielkość obiektu i zakresrobót budowlanych po przebudowie, nadbudowie i rozbudowie: - Pow. zabudowy - 147,6m2 - Pow. użytkowa -140,9m2 - Kubatura - 829,5m3 - Max wysokość - 7,09m d) Zakres inwestycji: - podstawowym przedmiotem inwestycji jest przebudowa, nadbudowa oraz rozbudowa istniejącego budynku biurowo-mieszkalnego leśniczówki w Nowym Dzikowie na działce nr 1432/2 obr.0004 Nowy Dzików, - budynek został wybudowany w latach siedemdziesiątych ,a następnie rozbudowany od zachodu o część parterową ze zlokalizowaną w niej kotłownią, - budynek w stanie istniejącym jest obiektem parterowym, częściowo podpiwniczonym z poddaszem w części użytkowym, - kryty dwuspadowym dachem, natomiast w części dobudowanej dachem jednospadowym, - w ramach inwestycji planuje się nadbudowę części parterowej jako powiększenie części mieszkalnej oraz przebudowę pomieszczeń kancelarii wraz z dostosowaniem jej dla osób niepełnosprawnych. e) Opis stanu istniejącego: - istniejący, parterowy z poddaszem użytkowym budynek leśniczówki częściowo podpiwniczony, wykonany w systemie tradycyjnym, pokryty dachem dwuspadowym. Układ konstrukcyjny prosty o zewnętrznych ścianach nośnych. Strop żelbetowy monolityczny, krzyżowo zbrojony na częścią podpiwniczoną, nad parterem drewniany belkowy, - ściany fundamentowe oraz ławy betonowe, - ściany parteru oraz szczytowe poddasza z cegły pełnej, - ściany poddasza murowane z cegły pełnej na zaprawie wapiennej, - trzony kominowe murowane z cegły pełnej w poziomie poddasza poprzez tzw. ściąg łączące się w jeden komin ponad połacią dachu, - strop nad parterem drewniany belkowy z podsufitką oraz dodatkowym sufitem z płyt gipsowo-kartonowych na stelażu systemowym, - strop na poddaszu użytkowym drewniany oparty na istniejących płatwiach ocieplony wełną mineralną i od spodu wykończony płytami gipsowo kartonowymi, - konstrukcja dachu krokwiowa powiązana ze stropem belkowym parteru poddasza, - schody do piwnicy betonowe zabiegowe, schody na poddasze drewniane policzkowe dwubiegowe oblicowane deskami sosnowymi struganymi, - poszycie dachu z blachy stalowej dachówkowej powlekanej. Rynny wiszące z pcv, rury spustowe z pcv, odprowadzenie wód opadowych powierzchniowe, - dach nad werandą-wejściem jednospadowy o poszyciu z blachy stalowej powlekanej, - stolarka okienna drewniana jednoramowa, drzwi zewnętrzne drewniane płycinowe. Drzwi wewnętrzne płytowe, - budynek wyposażony w instalacje elektryczną, wodociągową i kanalizacyjną oraz centralnego ogrzewania i centralnej ciepłej wody z kotłowni na paliwo stałe. f) Zakres prac obejmuje: Roboty rozbiórkowe: - demontaż istniejącego zadaszenia nad wejściami do budynku wraz ze schodami żelbetowymi, - rozbiórka stropodachu drewnianego nad częścią od strony wschodniej, - demontaż poszycia z blachy dachu głównego wraz z łatami, - rozbiórka istniejącego trzonu kominowego od strony zachodniej, - rozkucie otworu drzwiowego do łazienki celem montażu drzwi o normatywnej szerokości, - na poddaszu demontaż okna w ścianie szczytowej (okno do ponownego wbudowania) oraz rozkucie otworu do poziomu podłogi, - rozbiórka istniejących warstw posadzkowych w części biurowej /wszystkie pomieszczenia/ z uwagi na brak prawidłowych warstw izolacji cieplnej i przeciwwilgociowej, - skucie istniejących płytek ściennych w łazience dla administracji, - rozbiórka istniejącej opaski wokół budynku i chodnika z kostki brukowej (80 % kostki z rozbiórki do ponownego wbudowania). Roboty budowlane: - wykonanie nowego stropu gęstożebrowego. Belki oparte na wykutych wcześniej gniazdach w istniejącej ścianie szczytowej budynku oraz na ścianie zewnętrznej w projektowanym wieńcu, - wykonanie podjazdu betonowego z palisad 12x18 x80-100 cm i kostki betonowej gr. 6 cm wraz z podestem wejściowym do budynku, - wykonanie nowych schodów wejściowych do części mieszkalnej z palisady 12x18x80-100 cm i kostki betonowej gr 6 cm., - montaż w krawędzi podestu uchwyty stalowe do mocowania słupów drewnianych podpierających zadaszenie, - wykonanie zadaszenia o konstrukcji drewnianej nad podjazdem i wejściem do mieszkania. Wszystkie widoczne elementy konstrukcji wykonać z drewna struganego impregnowanego. Spód zadaszenia oraz część czołową podbić deskami struganymi, - wykonanie nowych trzonów kominowych z elementów betonowych prefabrykowanych. Nowy komin dymowy obudować cegłą pełną gr.12cm. Po wykonaniu czapek betonowych kominy ocieplić powyżej połaci dachu styropianem gr. 3cm i pokryć tynkiem cienkowarstwowym silikonowym, - wykonanie nowej konstrukcji projektowanej części dachu wraz z zadaszeniem wejść do budynku. Całość konstrukcji drewnianej zabezpieczyć środkiem ochronnym do stopnia niezapalności. Założyć folię dachową (parametry membramy: Ilość warstw - 3 Grubość membrany - 0,85mm Siła zrywająca wzdłuż [N/5cm - 420 ± 80 Siła zrywająca w poprzek [N/5cm - 250 ± 35 Masa powierzchniowa [g/m2 ] - 180 Paroprzepuszczalność (w temp. 23°C i przy 85% wilgotności) [g/m2/24h] - 1200 ± 200 Paroprzepuszczalność (w temp. 38°C i przy 90% wilgotności) [g/m2/24h] - 2900 ± 400 Reakcja na ogień - F Ekspozycja na promieniowanie UV - 3 miesiące Wodoszczelność - W1 Wartość współczynnika (opór dyfuzyjny) Sd 0,02 ± 0,02 Materiał: włóknina polipropylenowa połączona z polipropylenowym filmem ), mocowaną kontrłatami oraz poszycie z blachy stalowej gr.0,3mm powlekanej/niski trapez T14 gr 0,5 mm, kolor zielony mat/ na łatach drewnianych o rozstawie zgodnym z zaleceniami producenta blach pokryciowych. Okapy podbić deskami struganymi gr.2.2cm impregnowanymi i malowanymi lakierobejcą w kolorze naturalnego drewna. - montaż okna kominiarskiego wyłazowego oraz ławy kominiarskie typu wspornikowego mocowane do kominów, wraz z montażem stopni wyłazowych, - montaż przewodu wentylacyjnego o śr.15cm z blachy nierdzewnej dwupłaszczowego z warstwą ocieplenia. Przewód wyprowadzony 100cm ponad płaszczyznę dachu i zakończony deflektorem, - wykonanie nowych warstw podposadzkowych w całej części biurowej. Parametry styropianu twardego na podłogi przewodność cieplna = 0,042W/m2K, - wykonanie nowych warstw podposadzkowych w dobudowanym pokoju mieszkalnym na poddaszu. Parametry styropianu twardego na podłogi przewodność cieplna= 0,042W/m2K, - montaż rynien i rur spustowych /wiszące/ systemowe z blachy powlekanej gr 0,5 mm, - wykonanie obróbek blacharskich z blachy powlekanej gr.0,5 mm, - wstawienie okna drewnianego na poddaszu od strony wschodniej wcześniej zdemontowanego w ścianie szczytowej, - montaż drzwi zewnętrznych drewnianych z drewna sosnowego o współczynniku U=1,1 W/m2K z dwoma zamkami patentowymi. Roboty wykończeniowe: - montaż nowych drzwi drewnianych z drewna sosnowego w części biurowej i w dobudowanym pokoju mieszkalnym na poddaszu, - krawędzie otworów drzwiowych kancelarii zabezpieczyć narożnikami z drewna litego szer.5cm do na całej wysokości otworu, - wykonanie posadzek w części biurowej i pomieszczeniu WC płytkami gressowymi z fakturą drewno podobną, - całość pomieszczeń biurowych oraz mieszkalnych pomalować dwukrotnie farbami emulsyjnymi z poszpachlowaniem nierówności, - w pomieszczeniu WC na ścianach płytki ceramiczne do wys. 2.0m, - na poddaszu na ścianach nowo wymurowanych wykonać tynki wapienno - cementowe, - w pokoju mieszkalnym na poddaszu wykonać nową podłogę wyłożyć panelami laminowanymi gr.8mm ( Kl.32 / AC4 ) na podłożu z płyt podkładowych gr. 3 mm z polistyrenu ekstrudowanego (XPS), - strop poddasza nieużytkowego oraz strop nad częścią mieszkalną ocieplić płytami z wełny mineralnej gr. 20cm o parametrach wełny mineralnej przewodność cieplna = 0,042W/m2K, - istniejące ścianki boczne części mieszkalnej ocieplić od strony strychu dodatkowo płytami ze styropianu gr.5cm i 10 cm. Parametry styropianu na ściany przewodność cieplna =0,039W/m2K, - nowe boczne ścianki od strony strychu w konstrukcji stalowej systemowej ocieplić wełną mineralną /w płytach/ o łącznej grubości 15cm.Całość wykończyć obustronnie płytami gipsowo-kartonowymi, (GKF 1,25 cm od wewnątrz , płytami wodoodpornymi gr 1,25 cm od zewnątrz), - ściany zewnętrzne budynku nowowybudowane ocieplić styropianem gr.15cm i uzupełnić istniejące docieplenie styropianem gr.5.0cm. Parametry styropianu na ściany przewodność cieplna=0,039W/m2K, - całość elewacji pokryć tynkiem cienko-warstwowym silikonowym o uziarnieniu gr.1,5mm w kolorze określonym we wzorniku kolorów, - zamontować balustrady przy podjeździe dla osób niepełnosprawnych oraz przy wejściu do części mieszkalnej. Balustrady wykonać z rur stalowych nierdzewnych. g) Wyposażenie w sprzęt p. poż: - zakup i montaż w pomieszczeniu biurowym jednej gaśnicy proszkowej 6 kg/szt, - dostawa i montaż znaków informacyjnych fluorescencyjnych: wyjście ewakuacyjne - 3 szt. drzwi ewakuacyjne - 3 szt. kierunek ewakuacji - 2 szt. kierunek wyjścia w lewo(znaki informacyjne dla niepełnosprawnych) - 1 szt. tablica telefonów alarmowych - 1 szt. gaśnica (oznakowanie) - 1 szt. instrukcja na wypadek pożaru - 1 szt. h) Zakres prac obejmuje wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w dokumentacji projektowej, w tym : - wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowanie terenu po pracach itp.), - prowadzenie pełnej obsługi geodezyjnej w czasie robót, - wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, - wykonanie instrukcji i oznakowań obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami, - zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów, - uporządkowanie i terenu po zakończeniu robót budowlanych, - zapewnienie w okresie gwarancji pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego, - odpady inne niż niebezpieczne, powstałe w trakcie realizacji inwestycji, gromadzić w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska oraz wykorzystać gospodarczo lub odprowadzić na składowisko komunalne, - odpady niebezpieczne powstałe w trakcie realizacji inwestycji gromadzić w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazać specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego typu odpadów. i) Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia: Inwestycja będzie realizowana zgodnie z następującymi aktami prawnymi: - Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. "Prawo budowlane" (Dz. U. z 2018r., poz.1202 z późn. zmianami), - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2015 poz. 1422 z późn. zmianami), - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7.06.2010 w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. z 2010 nr 109 poz.719 z późn. zmianami), - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16.06.2003 w sprawie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz dróg pożarowych (Dz. U. z 2009 Nr 124, poz. 1030 z późn. zm.), - Ustawa z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2019 poz. 755 z późn. zmianami), - przepisy prawa w zakresie ochrony środowiska, w tym ustawa z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2019r. poz. 701 z późni. zmianami), - decyzja zatwierdzenia projektu i pozwolenia na budowę Nr 113/2019 z dnia 12.03.2019r. znak ABR.6740.7.3.2019 j) Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia jest dokumentacja projektowa, w tym: - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - przedmiar robót budowlanych, - przedmiar robót sanitarnych, - przedmiar robót elektrycznych. k) Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia wykonawca uwzględni: - w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność, wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, - doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, które wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, - naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia, - zagospodarowania odpadów porozbiórkowych i ich utylizację, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2019r. poz. 701 z późni. zmianami). Stal i inne metale uzyskane w wyniku rozbiórki należy zutylizować w następujący sposób. Wykonawca robót budowlanych zobowiązany jest do dostarczenia złomu metalowego, a odbiorca odpadów metalowych musi wystawić rachunek przyjęcia odpadów metalowych, następnie Zamawiający wystawia fakturę VAT odwrotnego obciążenia na nabywcę złomu, tj. odbiorcę odpadów metalowych. l) Zamawiający nie przewiduje odzysku materiałów z rozbiórki (za wyjątkiem kostki brukowej pochodzącej z rozbiórki istniejącej opaski płyty odbojowej wokół budynku i chodnika; okna zdemontowanego na poddaszu ściany szczytowej). m) Warunki rękojmi i gwarancji: Zamawiający wymaga co najmniej 48 miesięcznej rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Rozliczenie ma charakter ryczałtowy. W związku z tym przedmiary robót należy traktować jako materiał pomocniczy służący do wyszacowania ceny ryczałtowej brutto całego zamówienia. Zamawiający pozostawia do decyzji wykonawcy sposób wyszacowania ryczałtowej ceny brutto całego zamówienia i zaleca wizję lokalną w terenie przed złożeniem oferty cenowej. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia za wyjątkiem osób wykonujących obowiązki kierownika budowy oraz geodety. Ewentualne podane w opisach nazwy własne mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego, funkcjonalnego i estetycznego założonego w projekcie. Część nr: 2 Rozbudowa i przebudowa budynku leśniczówki Leśnictwa Stare Sioło: a) Lokalizacja inwestycji: budynek biurowo-mieszkalny leśniczówki Leśnictwa Stare Sioło, 37-630 Oleszyce, działka ewidencyjna nr 1229, obręb ew.: Stare Sioło. b) Charakterystyczne parametry obiektu określające wielkość obiektu i zakres robót budowlanych przed przebudową i rozbudową: - powierzchnia zabudowy: 149,70 m2, - powierzchnia użytkowa: 222,45 m2, - kubatura: 769,00 m3. c) Charakterystyczne parametry obiektu określające wielkość obiektu i zakres robót budowlanych po przebudowie i rozbudowie: - powierzchnia zabudowy: 167,40 m2, - powierzchnia użytkowa: 222,45 m2, - kubatura: 780,00 m3. d) Zakres inwestycji obejmuje wykonanie pełnego zakresu robót ujętych w dokumentacji projektowej (m.in.: rozbudowę istniejącego budynku leśnictwa o taras wejściowy ze schodami i pochylnią dla osób niepełnosprawnych wraz z zadaszeniem; przebudowę budynku w zakresie dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym: rozbiórkę części istniejących schodów, wymianę drzwi wejściowych do kancelarii leśnictwa, wykonanie naprawy przewodów dymowych (wykonanie okucia z blachy ocynkowanej), wykonanie naprawy 2 koszy dachowych zadaszenia nad istniejącym wejściem do kancelarii, wykonanie prac remontowych wewnątrz części budynku zagospodarowanej jako kancelaria leśnictwa oraz PAD (szczegółowy zakres prac do uzgodnienia z Zamawiającym), wykonanie na przedniej/ reprezentacyjnej części budynku ozdobnej elewacji budynku z drewna (deski), malowanie elementów drewnianych (tarasu) do części mieszkalnej, montażu oznakowania, instrukcji i wyposażenia w sprzęt p.poż. zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i p.poż. - wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (zorganizowanie placu budowy, zaplecza budowy, uporządkowanie terenu po pracach itp.), - prowadzenie pełnej obsługi geodezyjnej w czasie robót, - wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, - wykonanie instrukcji i oznakowań obiektów zgodnie z obowiązującymi przepisami, - zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów, - uporządkowanie i terenu po zakończeniu robót budowlanych, - zapewnienie w okresie gwarancji pełnego i nieodpłatnego serwisu gwarancyjnego, - odpady inne niż niebezpieczne, powstałe w trakcie realizacji inwestycji, gromadzić w sposób selektywny i bezpieczny dla środowiska oraz wykorzystać gospodarczo lub odprowadzić na składowisko komunalne, - odpady niebezpieczne powstałe w trakcie realizacji inwestycji gromadzić w sposób bezpieczny dla środowiska oraz przekazać specjalistycznej firmie zajmującej się utylizacją tego typu odpadów. e) Wyposażenie w sprzęt p. poż: - zakup i montaż w pomieszczeniu biurowym jednej gaśnicy proszkowej 6 kg/szt, - dostawa i montaż znaków informacyjnych fluorescencyjnych: wyjście ewakuacyjne - 3 szt. drzwi ewakuacyjne - 3 szt. kierunek ewakuacji - 2 szt. kierunek wyjścia schodami w dół - 1 szt. uwaga strome schody - 2 szt. tablica telefonów alarmowych - 1 szt. gaśnica (oznakowanie) - 1 szt. instrukcja na wypadek pożaru - 1 szt. f) Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia: Inwestycja będzie realizowana zgodnie z następującymi aktami prawnymi: - Ustawa z dnia 7 lipca 1994r. "Prawo budowlane" (Dz. U. z 2018r., poz.1202 z późn. zmianami), - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2015 poz. 1422 z późn. zmianami), - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7.06.2010 w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. z 2010 nr 109 poz.719 z późn. zmianami), - Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16.06.2003 w sprawie przeciwpożarowego zaopatrzenia w wodę oraz dróg pożarowych (Dz. U. z 2009 Nr 124, poz. 1030 z późn. zm.), - przepisy prawa w zakresie ochrony środowiska, w tym ustawa z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2019r. poz. 701 z późni. zmianami), - decyzja zatwierdzenia projektu i pozwolenia na budowę Nr 122/2019 z dnia 14.03.2019r. znak ABR.6740.6.8.2019 g) Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia jest dokumentacja projektowa, w tym: - projekt budowlano-wykonawczy, - przedmiar robót budowlanych, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR). h) Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: W ramach wynagrodzenia wykonawca uwzględni: - w przypadku korzystania z podwykonawców koordynowanie robót podwykonawców ponosząc za nich pełną odpowiedzialność, wykonywanie prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych, - doprowadzenie do należytego stanu i porządku miejsca prowadzenia robót, które wykonawca naruszy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, - naprawę ewentualnych szkód związanych z prowadzeniem robót wyrządzonych osobom trzecim lub uszkodzeniem mienia, - zagospodarowania odpadów porozbiórkowych i ich utylizację, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2019r. poz. 701 z późni. zmianami). Stal i inne metale uzyskane w wyniku rozbiórki należy zutylizować w następujący sposób. Wykonawca robót budowlanych zobowiązany jest do dostarczenia złomu metalowego, a odbiorca odpadów metalowych musi wystawić rachunek przyjęcia odpadów metalowych, następnie Zamawiający wystawia fakturę VAT odwrotnego obciążenia na nabywcę złomu, tj. odbiorcę odpadów metalowych. i) Zamawiający nie przewiduje odzysku materiałów z rozbiórki. j) Warunki rękojmi i gwarancji: Zamawiający wymaga co najmniej 48 miesięcznej rękojmi i gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Rozliczenie ma charakter ryczałtowy. W związku z tym przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy służący do wyszacowania ceny ryczałtowej brutto całego zamówienia. Zamawiający pozostawia do decyzji wykonawcy sposób wyszacowania ryczałtowej ceny brutto całego zamówienia i zaleca wizję lokalną w terenie przed złożeniem oferty cenowej. Z uwagi na to, że roboty budowlane będą realizowane w budynku biurowo-mieszkalnym leśniczówki Leśnictwa Stare Sioło w którym w trakcie prowadzenia robót będzie czynny przeciwpożarowy punkt alarmowo dyspozycyjny oraz mieszkanie, organizacja prac związanych z realizacją zamówienia musi gwarantować dotychczasową funkcjonalność obiektu oraz zapewniać bezpieczeństwo jego użytkowników (tj. np. konieczność ogrodzenia terenu wykonywanych robót budowlanych, niezastawiane placu parkingowego i manewrowego - poza wyznaczonymi miejscami). Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na warunkach umowy o pracę w rozumieniu ustawy Kodeks Pracy wszystkich osób realizujących przedmiot zamówienia za wyjątkiem osób wykonujących obowiązki kierownika budowy oraz geodety. Ewentualne podane w opisach nazwy własne mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego, funkcjonalnego i estetycznego założonego w projekcie.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45112400-9, 45223210-1, 45233222-1, 45260000-7, 45261100-5, 45262000-1, 45262310-7, 45262311-4, 45262520-2, 45320000-6, 45321000-3, 45410000-4, 45421100-5, 45430000-0, 45431000-7, 45442100-8, 45262300-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Rozbudowa i przebudowa budynku leśniczówki Leśnictwa Dzików

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 563532.29
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "KELTECH" Leszek Kak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Koziarnia 58
Kod pocztowy: 37-418
Miejscowość: Krzeszów
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 407791.28
Oferta z najniższą ceną/kosztem 407791.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 425822.14
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Rozbudowa i przebudowa budynku leśniczówki Leśnictwa Stare Sioło

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 132229.14
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Remontowo-Budowlane Stanisław Miśko
Email wykonawcy: miskostan@wp.pl
Adres pocztowy: ul. gen. Józefa Kustronia 12
Kod pocztowy: 37-630
Miejscowość: Oleszyce
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 91218.74
Oferta z najniższą ceną/kosztem 91218.74
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 91218.74
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.