To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-06-28
Ogłoszenie nr 510131938-N-2019 z dnia 28-06-2019 r.
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów: Dostawa wraz z montażem wyposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 323 przy ul. Hirszfelda 11 w Warszawie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 538744-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540079425-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, Krajowy numer identyfikacyjny 15259640000000,
ul. al. Komisji Edukacji Narodowej
61,
02-777
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 443 71 01, e-mail
zam_publ@ursynow.pl, faks
22 443 71 02.
Adres strony internetowej (url): www.ursynow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z montażem wyposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 323 przy ul. Hirszfelda 11 w Warszawie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):KZP-XII-WZP.271.36.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem mebli i wyposażenia dla Szkoły Podstawowej nr 323 przy ul. Hirszfelda 11 w Warszawie. WYMAGANIA I ZAŁOŻENIA OGÓLNE * Wszystkie wzory dekorów oklein meblowych i tapicerek krzeseł do wcześniejszej akceptacji przez Użytkownika. * Wyposażenie meblowe danego pomieszczenia ma tworzyć jeden komplet o ujednoliconych wymiarach gabarytowych i o identycznej kolorystyce okleiny meblowej. * Łączenia mebli za pomocą kołków i konfirmantów. WYMAGANE ATESTY I CERTYFIKATY Materiały użyte do wyrobu mebli (w szczególności: kleje, lakiery, farby, impregnaty, laminaty, elementy wykonane z PCV) są wykonane zgodnie z normami higieniczności - wymagana deklaracja producenta. Płyta meblowa w klasie higieny, co najmniej E1 (dotyczy mebli). Wszystkie meble powinny spełniać wymagania dotyczące mebli szkolnych wg aktualnie obowiązujących norm oraz posiadać certyfikat użyteczności w szkole oraz w przypadku sof i foteli potwierdzenie klasy trudno zapalności. WYMAGANIA I ZAŁOŻENIA OGÓLNE * W czasie realizacji zamówienia wymagana jest wcześniejsza wizja lokalna, w celu dokonania domiarów na obiekcie przed ostatecznym dostarczeniem i zamontowaniem wyposażenia * Cena oferty powinna zawierać i uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia w tym transport, montaż i ustawienie przedmiotu zamówienia we wskazanym przez Użytkownika miejscu na terenie szkoły. * Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zabezpieczenia podłóg, ścian, okien, drzwi, itp. aby nie zostały uszkodzone lub zabrudzone przy wnoszeniu i montażu mebli. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku zaistnienia uszkodzeń wynikłych z jego winy. * W przypadku gdy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiału (produktu, urządzenia, itp.) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów (produktów, urządzeń, itp.) równoważnych, tzn. o parametrach nie gorszych niż wskazane. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa również: ? Szczegółowy opis szczegółowy opis wyposażenia meblowego - załącznik nr 8 do SIWZ; ? Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ; ? Wzór umowy - załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 39160000-1
Dodatkowe kody CPV: 39130000-2, 39121200-8, 39121100-7, 39112000-0, 30195000-2, 39111000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
140126.00
Liczba otrzymanych ofert:
9
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MOJE BAMBINO Sp. z o. o. Sp. K.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
155616.96
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług sprzątania i czyszczenia w pomieszczeniach zajmowanych przez zamawiającego głównie w budynku położonym przy Alejach Jerozolimskich 181C w Warszawie
- Kompleksowa obsługa z zakresu automatyki i elektryki obiektów hydrotechnicznych Zarządu Zlewni w Gliwicach (diagnostyka i usuwanie awarii oraz skutków tych awarii).
- Opracowanie koncepcji zmiany zagospodarowania terenu zieleni przy ul. Oś Królewska na odcinku od ul. Sarmackiej do ul. Kieślowskiego
- System do neutralizacji i wspomagania procesów technologicznych
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 80 godzin lekcyjnych indywidualnego kursu języka angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego, włoskiego w trybie ON-LINE z native speakerem
- Dostawa produktów leczniczych rozliczanych z pakietu chemioterapii określonych w 10 pakietach.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych na potrzeby unowocześnienia procesu nauczania w ZSTiO w postaci urządzeń,sprzętu i materiałów dydaktycznych w ramach projektu Mistrzowie Mechaniki-nowe wyzwania edukacyjne
- Dostawa i montaż wyposaż. wnętrz Klubu Malucha w Andrychowie w ramach zad.: "Utworz.50 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej inst. klubu dziec. pod adr.: ul. Metalowców 6 w Andrychowie"
- Adaptacja części budynku PUW w Zaściankach na potrzeby dyspozytorni medycznej
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Wągrowcu
- Zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do szkół podstawowych z terenu gminy Czarna Dąbrówka w ramach realizacji projektu pn.:"Wzrost jakości edukacji w Gminie Czarna Dąbrówka"POSTĘPOWANIE V
- Dostawa papieru kserograficznego, materiałów biurowych i sprzętu biurowego
więcej: Tablice »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.