To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-01
Ogłoszenie nr 510132345-N-2019 z dnia 01-07-2019 r.
Skarb Państwa Lasy Państwowe Nadleśnictwo Łopuchówko: Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w 2019 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 547296-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Informacje dodatkowe:
Zamawiający nie dokonywał zmiany w treści Ogłoszenia o zamówieniu z dnia 17.05.2019 r. o nr 547296-N-2019.
I. 1) NAZWA I ADRES:
Skarb Państwa Lasy Państwowe Nadleśnictwo Łopuchówko, Krajowy numer identyfikacyjny 63001151000000,
ul. Łopuchówko
1,
62-095
Murowana Goślina, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
061 8122161, 604-549-228, e-mail
lopuchowko@poznan.lasy.gov.pl, faks
618 122 161.
Adres strony internetowej (url): http://www.lopuchowko.poznan.lasy.gov.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w 2019 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SA.270.5.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z bieżącym utrzymaniu dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w 2019 r. w zakres, który wchodzi między innymi: mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża, miejscowe utwardzenie dróg leśnych połączone z wbudowaniem kruszywa betonowego z recyklingu z dopuszczalną domieszką cegły do 20% i kruszywa naturalnego - granitu na newralgicznych, najbardziej zniszczonych odcinkach dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w miejscach wskazanych przez leśniczego lub podleśniczego. Szczegółowy zakres robót, ich lokalizacja, wykorzystanie ilości i frakcji materiału do utwardzenia dróg leśnych określony został w dokumentach stanowiących: dla Pakietu nr I: - Załącznik nr 9a.1. "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla bieżącego utrzymania dróg leśnych zlokalizowanych na terenie obrębu leśnego Łopuchówko i Kąty", dla Pakietu nr II: - Załącznik nr 9b.1 "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla bieżącego utrzymania dróg leśnych zlokalizowanych na terenie obrębu leśnego Biedrusko i Dziewicza Góra", Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie obszar administracyjny Nadleśnictwa Łopuchówko. Realizacja poszczególnych Pakietów będzie się odbywała na obszarze leśnictw terytorialnie właściwych dla danego Pakietu. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub większą ilość Pakietów. Oferta złożona na dany Pakiet musi obejmować cały zakres prac przewidzianych w SIWZ dla danego Pakietu. W przypadku składania przez Wykonawcę ofert na więcej niż jeden Pakiet, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na każdy Pakiet tylko jako osobne oferty złożone w kopercie lub innym nieprzeźroczystym opakowaniu w sposób opisany w rozdziale nr 12 SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na części (dalej: "Pakiet"), tj: Pakiet nr I - "Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w 2019 r. - obręb leśny Łopuchówko i Kąty" Nazwa obrębu leśnego Leśnictwa wchodzące w skład danego obrębu leśnego Łopuchówko Łopuchowo, Dąbrówka, Boduszewo, Miączynek Kąty Długa Goślina, Brzeźno, Starczanowo, Buczyna Przedmiotem zamówienia w ramach Pakietu nr I są roboty budowlane związane z bieżącym utrzymaniu dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w 2019 r. na terenie obrębu leśnego Łopuchówko i Kąty w zakres, który wchodzi między innymi: mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża, miejscowe utwardzenie dróg leśnych połączone z wbudowaniem kruszywa betonowego z recyklingu z dopuszczalną domieszką cegły do 20% i kruszywa naturalnego - granitu na newralgicznych, najbardziej zniszczonych odcinkach dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w miejscach wskazanych przez leśniczego lub podleśniczego. Pakiet nr II - "Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w 2019 r. - obręb leśny Biedrusko i Dziewicza Góra" Nazwa obrębu leśnego Leśnictwa wchodzące w skład danego obrębu leśnego Biedrusko Maniewo, Gołaszyn, Złotkowo, Marianowo Dziewicza Góra Wronczyn, Annowo Przedmiotem zamówienia w ramach Pakietu nr II są roboty budowlane związane z bieżącym utrzymaniu dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w 2019 r. na terenie obrębu leśnego Biedrusko i Dziewicza Góra w zakres, który wchodzi między innymi: mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża, miejscowe utwardzenie dróg leśnych połączone z wbudowaniem kruszywa betonowego z recyklingu z dopuszczalną domieszką cegły do 20% i kruszywa naturalnego - granitu na newralgicznych, najbardziej zniszczonych odcinkach dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w miejscach wskazanych przez leśniczego lub podleśniczego. Opis przedmiotu zamówienia dla Pakietu nr I - "Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w 2019 r. - obręb leśny Łopuchówko i Kąty": a) Wielkość powierzchni dróg do profilowania, ilości ton materiału (granit, gruz z recyklingu) podana w załączniku nr 9a.1 do SIWZ dla Pakietu nr I stanowi łączną ilość jednostek przeznaczoną do rozdysponowania w obrębie danego leśnictwa przez Leśniczego lub podleśniczego w zależności od potrzeb w terenie w chwili realizacji zamówienia przez Wykonawcę. b) Materiał użyty do miejscowej stabilizacji dróg musi być wolny od wszelkich zanieczyszczeń typu azbest, przedmioty i fragmenty metalowe, materiały toksyczne, tworzywa sztuczne i wyroby gumowe, elementy drewniane, glina, a zawartość cegły dla kruszywa betonowego z recyklingu nie może przekroczyć 20%. W przypadku ujawnienia w materiale, który ma być użyty do stabilizacji dróg wyżej wymienionych zanieczyszczeń, Zamawiający odmówi przyjęcia materiału. Obowiązkiem Wykonawcy będzie dostarczenie materiału zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia. c) Materiał wykorzystywany do miejscowej stabilizacji dróg można przewozić środkami transportu zabezpieczającymi go przed zanieczyszczeniem, nadmiernym wysuszeniem lub zawilgoceniem. Transport materiału nie może odbywać się w sposób powodujący niszczenie innych dróg, które nie są objęte pracami związanymi z ich utrzymaniem. Stwierdzone przez Zamawiającego uszkodzenia, Wykonawca zamówienia będzie zobowiązany usunąć na swój własny koszt w celu przywrócenia stanu pierwotnego dróg używanych do celów transportowych. W przypadku nie usunięcia uszkodzeń przez Wykonawcę, Zamawiający zleci podmiotowi trzeciemu ich wykonanie, a koszty wykonania prac zostaną potrącone z wynagrodzenia, na co Wykonawca wyraża zgodę. d) Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne należy rozumieć rozwiązania nie gorsze od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczony przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. Zgodnie z art. 30 ust. 5 PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. e) Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca używać będzie własnych narzędzi, materiałów i urządzeń dostarczonych na miejsce realizacji robót własnym staraniem. Ilość narzędzi i urządzeń wykorzystywanych do realizacji przedmiotowego zadania winna zapewnić właściwe tempo realizacji w okresie objętym umową. Wszystkie narzędzia i urządzenia winny być dobrane w taki sposób, by nie spowodować niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót budowlanych. f) Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności dopuszczające zastosowanie materiałów w budownictwie. g) Zamawiający ma prawo z ważnych przyczyn do ograniczenia przedmiotu zamówienia w stosunku do zakresu, o którym mowa w niniejszej SIWZ. Przez ważne przyczyny rozumieć należy w szczególności niesprzyjające warunki atmosferyczne, przyczyny przyrodnicze, okoliczności wywołane przez klęski żywiołowe i katastrofy naturalne, nieprzewidziany brak środków na sfinansowanie zamówienia przez Zamawiającego. Ograniczenie przedmiotu umowy nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, a w związku z tym nie jest podstawą do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. h) Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca przeznaczonego do realizacji robót budowlanych i ich otoczenia, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi wykonawca. Wizję lokalną można przeprowadzić po uprzednim kontakcie z pracownikiem, o którym mowa w pkt. 9.6 SIWZ i po ustaleniu dogodnego dla obu stron terminu spotkania, przy uwzględnieniu godzin pracy siedziby Zamawiającego - biuro Nadleśnictwa Łopuchówko czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00, z wyłączeniem dni wolnych od pracy. i) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialności za szkody, jakie mogą wyniknąć na skutek niewłaściwego prowadzenia robót, złej organizacji transportu i składowania materiałów budowlanych oraz za szkody jakie mogą powstać w drzewostanie na skutek prowadzonych prac, od chwili rozpoczęcia robót, aż do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Do obowiązków Wykonawcy należy również naprawa na własny koszt wszelkich uszkodzeń na drogach dojazdowych powstałych w związku z wykonywaniem zleconych robót, w tym transportu materiału. Po wykonaniu prac Wykonawca doprowadzi do należytego stanu i porządku, tj. co najmniej do istniejącego przed rozpoczęciem prac miejsca prowadzenia robót, w szczególności te, które Wykonawca naruszy lub uszkodzi w celu realizacji przedmiotu zamówienia. j) Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę - stosowanie do dyspozycji art. 29 ust. 3a PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę (w przypadku realizacji przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia - tj. operatorów maszyn wykorzystywanych w zakresie mechanicznego równania i profilowania dróg, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 917)." Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a PZP, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 10a do SIWZ w ramach Pakietu nr I. k) Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z: - warunkami określonymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10a do SIWZ dla Pakietu nr I, - aktualnym poziomem wiedzy technicznej, normami i uregulowaniami prawnymi, - ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 1614), - Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. nr 193, poz. 1890), - Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 30 października 2002 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy w zakresie użytkowania maszyn przez pracowników podczas pracy (Dz. U. nr 191, poz. 1596 z późn. zm.), - Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2003 r., Nr 169 poz. 1650 z późn. zm.), - Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 22 marca 2006 r. w sprawie szczególnych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów (Dz. U. nr 58, poz. 405 z późn. zm.), - Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. nr 109, poz. 719 z późn. zm.), - Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202), - Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 9a.1 do SIWZ w ramach Pakietu nr I, - Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 12 do SIWZ. l) Sprzęt podlegający dozorowi technicznemu (zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2012 r. w sprawie rodzajów urządzeń technicznych podlegających dozorowi technicznemu (Dz. U. z 2012 r., poz. 1468) powinien być zarejestrowany w Urzędzie Dozoru Technicznego i posiadać aktualne dopuszczenie do pracy (decyzję UDT). Opis przedmiotu zamówienia dla Pakietu nr II - "Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w 2019 r. - obręb leśny Biedrusko i Dziewicza Góra": a) Wielkość powierzchni dróg do profilowania, ilości ton materiału (granit, gruz z recyklingu) podana w załączniku nr 9b.1 do SIWZ dla Pakietu nr II stanowi łączną ilość jednostek przeznaczoną do rozdysponowania w obrębie danego leśnictwa przez Leśniczego lub podleśniczego w zależności od potrzeb w terenie w chwili realizacji zamówienia przez Wykonawcę. b) Materiał użyty do miejscowej stabilizacji dróg musi być wolny od wszelkich zanieczyszczeń typu azbest, przedmioty i fragmenty metalowe, materiały toksyczne, tworzywa sztuczne i wyroby gumowe, elementy drewniane, glina, a zawartość cegły dla kruszywa betonowego z recyklingu nie może przekroczyć 20%. W przypadku ujawnienia w materiale, który ma być użyty do stabilizacji dróg wyżej wymienionych zanieczyszczeń, Zamawiający odmówi przyjęcia materiału. Obowiązkiem Wykonawcy będzie dostarczenie materiału zgodnego z opisem przedmiotu zamówienia. c) Materiał wykorzystywany do miejscowej stabilizacji dróg można przewozić środkami transportu zabezpieczającymi go przed zanieczyszczeniem, nadmiernym wysuszeniem lub zawilgoceniem. Transport materiału nie może odbywać się w sposób powodujący niszczenie innych dróg, które nie są objęte pracami związanymi z ich utrzymaniem. Stwierdzone przez Zamawiającego uszkodzenia, Wykonawca zamówienia będzie zobowiązany usunąć na swój własny koszt w celu przywrócenia stanu pierwotnego dróg używanych do celów transportowych. W przypadku nie usunięcia uszkodzeń przez Wykonawcę, Zamawiający zleci podmiotowi trzeciemu ich wykonanie, a koszty wykonania prac zostaną potrącone z wynagrodzenia, na co Wykonawca wyraża zgodę. d) Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne należy rozumieć rozwiązania nie gorsze od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczony przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. Zgodnie z art. 30 ust. 5 PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. e) Do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca używać będzie własnych narzędzi, materiałów i urządzeń dostarczonych na miejsce realizacji robót własnym staraniem. Ilość narzędzi i urządzeń wykorzystywanych do realizacji przedmiotowego zadania winna zapewnić właściwe tempo realizacji w okresie objętym umową. Wszystkie narzędzia i urządzenia winny być dobrane w taki sposób, by nie spowodować niekorzystnego wpływu na jakość wykonywanych robót budowlanych. f) Materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności dopuszczające zastosowanie materiałów w budownictwie. g) Zamawiający ma prawo z ważnych przyczyn do ograniczenia przedmiotu zamówienia w stosunku do zakresu, o którym mowa w niniejszej SIWZ. Przez ważne przyczyny rozumieć należy w szczególności niesprzyjające warunki atmosferyczne, przyczyny przyrodnicze, okoliczności wywołane przez klęski żywiołowe i katastrofy naturalne, nieprzewidziany brak środków na sfinansowanie zamówienia przez Zamawiającego. Ograniczenie przedmiotu umowy nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, a w związku z tym nie jest podstawą do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. h) Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca przeznaczonego do realizacji robót budowlanych i ich otoczenia, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi wykonawca. Wizję lokalną można przeprowadzić po uprzednim kontakcie z pracownikiem, o którym mowa w pkt. 9.6 SIWZ i po ustaleniu dogodnego dla obu stron terminu spotkania, przy uwzględnieniu godzin pracy siedziby Zamawiającego - biuro Nadleśnictwa Łopuchówko czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00, z wyłączeniem dni wolnych od pracy. i) Ze względu na szczególny charakter terenu, na którym mogą być realizowane niektóre prace związane z konserwacją dróg leśnych (dotyczy dróg leśnych położonych w granicy poligonu wojskowego Biedrusko, którego użytkownikiem jest Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu, zwanym dalej CSWL) Wykonawcy chcący dokonać wizji w terenie proszeni są o wcześniejszy kontakt z Zamawiającym, celem ustalenia z Komendantem Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu czasu i miejsca spotkania. j) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialności za szkody, jakie mogą wyniknąć na skutek niewłaściwego prowadzenia robót, złej organizacji transportu i składowania materiałów budowlanych oraz za szkody jakie mogą powstać w drzewostanie na skutek prowadzonych prac, od chwili rozpoczęcia robót, aż do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Do obowiązków Wykonawcy należy również naprawa na własny koszt wszelkich uszkodzeń na drogach dojazdowych powstałych w związku z wykonywaniem zleconych robót, w tym transportu materiału. Po wykonaniu prac Wykonawca doprowadzi do należytego stanu i porządku, tj. co najmniej do istniejącego przed rozpoczęciem prac miejsca prowadzenia robót, w szczególności te, które Wykonawca naruszy lub uszkodzi w celu realizacji przedmiotu zamówienia. ł) Sprzęt podlegający dozorowi technicznemu (zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2012 r. w sprawie rodzajów urządzeń technicznych podlegających dozorowi technicznemu (Dz. U. z 2012 r., poz. 1468) powinien być zarejestrowany w Urzędzie Dozoru Technicznego i posiadać aktualne dopuszczenie do pracy (decyzję UDT). k) Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę - stosowanie do dyspozycji art. 29 ust. 3a PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę (w przypadku realizacji przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia - tj. operatorów maszyn wykorzystywanych w zakresie mechanicznego równania i profilowania dróg, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 917)." Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a PZP, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 10b do SIWZ w ramach Pakietu nr II. l) Roboty budowlane należy prowadzić zgodnie z: - warunkami określonymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10b do SIWZ dla Pakietu nr II, - aktualnym poziomem wiedzy technicznej, normami i uregulowaniami prawnymi, - ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 1614), - Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29 października 2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. nr 193, poz. 1890), - Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 30 października 2002 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy w zakresie użytkowania maszyn przez pracowników podczas pracy (Dz. U. nr 191, poz. 1596 z późn. zm.), - Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2003 r., Nr 169 poz. 1650 z późn. zm.), - Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 22 marca 2006 r. w sprawie szczególnych zasad zabezpieczenia przeciwpożarowego lasów (Dz. U. nr 58, poz. 405 z późn. zm.), - Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. nr 109, poz. 719 z późn. zm.), - Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202), - Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 9b.1 do SIWZ w ramach Pakietu nr II, - Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 12 do SIWZ. W stosunku do każdego Pakietu Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący czynności analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: "Opcja"). Przedmiotem Opcji mogą być wszystkie lub niektóre z czynności opisane w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia prac objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Prace będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z §7 ust 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 10a do SIWZ dla Pakietu nr I i stanowiącego załącznik nr 10b do SIWZ dla Pakietu nr II.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45233140-2, 45233141-9, 45233220-7, 45233142-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w 2019 r. - obręb leśny Łopuchówko i Kąty |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
160408.98
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo - Usługowo - Handlowe ANMAK Paweł Wojtusik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
118664.25
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w 2019 r. - obręb leśny Biedrusko i Dziewicza Góra |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania przetargowego: W terminie wyznaczonym do składania ofert, tj. do dnia 04.06.2019 r. do godz. 09:00, złożone zostały na tą część zamówienia trzy oferty (a nie dwie, jak wskazane to zostało w informacji z dnia 04.06.2019 r. z otwarcia ofert) przez niżej wymienionych Wykonawców: o Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe "ANMAK" z siedzibą w: ul. Paderewskiego 23/9, 64-610 Rogoźno. Zamawiający bezpośrednio po otwarciu przedmiotowej oferty odczytał informacje w niej zawarte, a o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp, tj. nazwa (firmy) oraz adres wykonawcy, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofercie. o Zakład Remontów Dróg Gruntowych J. K. Bocheńscy s.c., z siedzibą w: Miękowo ul. Sasankowa 12, 62-005 Owińska. Zamawiający bezpośrednio po otwarciu przedmiotowej oferty odczytał informacje w niej zawarte, a o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp, tj. nazwa (firmy) oraz adres wykonawcy, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofercie. o PPHU "SPEC" Przemysław Szczepański, z siedzibą w: Węgierskie 3/3, 62-025 Kostrzyn. Zamawiający przez niedopatrzenie nie odczytał informacji zawartych w ofercie na Część nr II, a o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp, tj. nazwa (firmy) oraz adres wykonawcy, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofercie. Pomimo zalecenia Zamawiającego zawartego w rozdziale nr 3 SIWZ o treści "W przypadku składania przez Wykonawcę ofert na więcej niż jeden Pakiet, Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na każdy Pakiet tylko jako osobne oferty złożone w kopercie lub innym nieprzeźroczystym opakowaniu w sposób opisany w rozdziale nr 12 SIWZ", Wykonawca przygotował ofertę na Część nr I i Część nr II w jednym pliku dokumentów opisując tym samym kopertę "Oferta - przetarg nieograniczony na: Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Łopuchówko w 2019 r. - Pakiet nr I i II". W dniu otwarcia ofert Zamawiający odczytał informacje zawarte w ofercie dla Części nr I zamówienia, ale nie odczytał przez niedopatrzenie informacji zawartych w złożonej ofercie dla Części nr II zamówienia (oferta na Część nr II złożona został w jednym pliku z ofertą na Część nr I). Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania przetargowego: Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu
- REMONT DACHU
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu budynku Altany Chińskiej należącego do zespołu urbanistyczno-architektonicznego założenia pałacowo-parkowego PAN-Domu Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie
- Remont łazienki na parterze i pierwszym piętrze oraz remont sali 12 wraz z gabinetem w budynku głównym oraz remont części elewacji frontowej w budynku głównym ZSCKR
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kaszewska Wola
- Remont sanitariatu w budynku Samorządowego Przedszkola nr 61 w Krakowie przy ul. Rajskiej 14
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.