To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-22
Ogłoszenie nr 510133114-N-2020 z dnia 22-07-2020 r.
Miejski Zarząd Usług Komunalnych: Zakup fabrycznie nowej minikoparki gąsienicowej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 546815-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejski Zarząd Usług Komunalnych, Krajowy numer identyfikacyjny 27104821200000,
ul. ul. Strzelców Bytomskich
,
44-109
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
032 2310031, 3350444, e-mail
mzuk@mzuk.pl, faks
322 310 032.
Adres strony internetowej (url): www.mzuk.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup fabrycznie nowej minikoparki gąsienicowej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):MZUK.EPZ.50.24.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:MINIKOPARKA GĄSIENICOWA fabrycznie nowa: o Masa transportowa nie większa niż 2470 kg. o Z możliwością samodzielnego poruszania się po kostce brukowej na odległość ok. 500m. o Głębokość kopania (przód): nie mniejsza niż 2550 mm, (przy podniesionym lemieszu). o Wysokość wysypu min 2800 mm. o Amortyzacja siłownika krańcowych położeń siłownika ramienia (bom) i wysięgnika (Arm). o Siłowniki ramienia koparki z zabezpieczeniem cylindra. o Zasięg kopania (na poziomie gruntu): min. 4400 mm. o Obrót ramienia P/L min. 60/60o z amortyzacją siłownika obrotu. o Siła uciągu: min. 29 kN. o Moc kopania na łyżce min 23,5 kN. o Moc kopania na ramieniu min. 15 kN. o Silnik wysokoprężny 3 cylindrowy o mocy nie mniej niż 15 kW nie większej niż 16 kW. o Szybkozłącze półautomatyczne. o Gąsienice gumowe o szerokości 250 mm, rozstaw 1500 mm. o Wysokość maszyny nie większa niż 2450 mm. o Szerokość maszyny nie większa niż 1500 mm. o Sterowanie układem hydraulicznym i obrotem ramienia, przy pomocy joysticka. wielofunkcyjnego, sterowanie jazdą dźwignie/składane pedały. o Kabina operatora zamykana, ogrzewana, siedzenie amortyzowane, tapicerowane, zwijany pas bezpieczeństwa, szyba przednia podnoszona, lusterko. o Lemiesz z funkcją pływania. o Obrys tyłu kabiny przy obrocie nie więcej niż 70 mm poza obrysem gąsienic. o Oświetlenie robocze maszyny min 2 lampy na kabinie, 1 lampa na ramieniu koparki. o Oświetlenie ostrzegawcze - kogut koloru żółtego. o 4 Uchwyty transportowe na kabinie maszyny, 4 uchwyty na podwoziu. Wyposażenie: o Łyżka do kopania szer. 450 mm. o Łyżka do skarpowania szer. 900 mm. o Młot hydrauliczny (tego samego producenta co maszyna) o masie min 150 kg z płytą oraz narzędziem roboczym (na płycie montażowej), średnica narzędzia min 55 mm. Okres gwarancji i rękojmi na ww. wyposażenie min. 12-miesięcy. Uwaga: o Dostawca zobowiązuje się do dostarczenia maszyny do zamawiającego, rozruchu oraz przeszkolenia operatorów w zakresie obsługi. o Wraz z maszyną dostawca dostarczy instrukcję obsługi w języku polskim. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* *dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Polityka ZSZ. Wymagany termin gwarancji: na maszynę min. 36 miesięcy max. 60 miesięcy - licząc od daty odbioru przedmiotu umowy bez wad, Wymagany termin rękojmi: na maszynę min. 36 miesięcy max. 60 miesięcy - licząc od daty odbioru przedmiotu umowy bez wad.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 43200000-5
Dodatkowe kody CPV: 43640000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
160000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Asco Equipment Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
183270.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Przebudowa lokalu mieszkalnego nr 8 przy ul. Liliowej 4b w Gliwicach na potrzeby dwóch samodzielnych mieszkań pracowniczych dla osób z niepełnosprawnościami.(3)
- Wymiana stolarki okiennej w zasobach mieszkaniowych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach.
- Zakup, wdrożenie, konfiguracja oraz utrzymanie urządzeń i oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu "Cyberbezpieczny Powiat Gliwicki"
- 4WOG.1200.2712.38.2024 Dostawa niszczarek do dokumentów dla 4 WOG Gliwice w podziale na 5 części
- Modernizacja hali VII wraz z dostawą i montażem suwnicy w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- 2024 - Przygotowanie i dostarczanie posiłków (usługa cateringowa) dla pensjonariuszy Dziennego Domu Pomocy Społecznej ul Kozielska 71 i DD "Senior +" ul. Partyzantów 30 w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.