To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-22
Ogłoszenie nr 510133267-N-2020 z dnia 22-07-2020 r.
Urząd Gminy Jabłoń: Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach projektu pn. "Gmina Jabłoń dla
Seniorów"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550825-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540109189-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających
tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
"Biuro Przygotowywania Projektów i Zarządzania Funduszami UE" woj. LUBELSKIE, pow. puławski, gm. Puławy, miejsc. Gołąb, Puławska, nr 63, 24 100, poczta Puławy, Dariusz Osiak
Fundacja Współpracy i Rozwoju INCEPTUM, ul. Gen. Fieldorfa "Nila" 18/15, 24-100 Puławy, Iga Próchniak-Czapla
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Gminy Jabłoń, Krajowy numer identyfikacyjny 00053526700000,
ul. Zamojskiego
27,
21-205
Jabłoń, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
083 3560036, e-mail
jablon@gminy.bmb.pl, sekr@jablon.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): www.jablon.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Gmina Jabłoń z siedzibą w Jabłoniu przy ul. A. Zamoyskiego 27 jako Lider, działając w imieniu własnym oraz na podstawie udzielonego umocowania, w imieniu Fundacji Współpracy i Rozwoju
Inceptum oraz Biura Przygotowywania Projektów i Zarządzania Funduszami UE prowadzi postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843), przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie, przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z
2019 r. poz. 1145, z późn. zm.)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach projektu pn. "Gmina Jabłoń dla Seniorów"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SZP.271.11.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 1 zamówienia "Dostawa sprzętu medycznego do Dziennego Domu Pomocy w Kolanie" Zakres zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia i sprzętu medycznego, m.in. mebli, sprzętu rehabilitacyjnego, specjalistycznych urządzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj.: wykaz wraz z opisem sprzętu i wyposażenia medycznego stanowi załącznik nr 1a do SIWZ Przedmiot zamówienia musi być: ? fabrycznie nowy; ? wolny od wad i pełnowartościowy; ? wykonany z wymaganymi normami branżowymi w tym normami: bezpieczeństwa i higieny pracy, wytrzymałości i trwałości; Kody CPV: 33158400-6 Sprzęt do terapii mechanicznej 33155000-1 Sprzęt do fizykoterapii 33196100-1 Sprzęt dla osób starszych 33196200-2 Sprzęt dla osób niepełnosprawnych. 4.3 Część 2 zamówienia "Dostawa sprzętu AGD do Dziennego Domu Pomocy w Kolanie" Zakres zamówienia obejmuje dostawę urządzeń AGD oraz innych sprzętów wyposażenia kuchennego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj.: wykaz wraz z opisem sprzętu AGD stanowi załącznik nr 1b do SIWZ Przedmiot zamówienia musi być: ? fabrycznie nowy; ? wolny od wad i pełnowartościowy; ? wykonany z wymaganymi normami branżowymi w tym normami: bezpieczeństwa i higieny pracy, wytrzymałości i trwałości; Kody CPV: 30100000-0 Maszyny biurowe, sprzęt i materiały z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 39200000-4 Wyposażenie domowe 39310000-8 Różny sprzęt 4.4 Część 3 zamówienia "Dostawa mebli użytkowych oraz naczyń do Dziennego Domu Pomocy w Kolanie" Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę mebli, naczyń porcelanowych oraz sztućców. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj.: wykaz wraz z opisem wyposażenia stanowi załącznik nr 1c do SIWZ Przedmiot zamówienia musi być: ? fabrycznie nowy; ? wolny od wad i pełnowartościowy; ? wykonany z wymaganymi normami branżowymi w tym normami: bezpieczeństwa i higieny pracy, wytrzymałości i trwałości; Kody CPV: 39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni 39200000-4 Wyposażenie domowe 39290000-1 Wyposażenie różne 39110000-6 Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane oraz ich części 39120000-9 Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39200000-4
Dodatkowe kody CPV: 33158400-6, 33155000-1, 33196100-1, 33196200-2, 30100000-0, 39200000-4, 39141000-2, 39200000-4, 39110000-6, 39120000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu medycznego do Dziennego Domu Pomocy w Kolanie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
104479.67
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MEDEIR Przemysław Fila
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
134042.78
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa mebli użytkowych oraz naczyń do Dziennego Domu Pomocy w Kolanie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10772.36
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-handlowe Drewlab
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22755.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakupy sprzętu - poprawa ergonomii i środowiska pracy - Gmina Płużnica
- Adaptacja dwóch pomieszczeń na potrzeby pracowni żywieniowej w Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Kochanowskiego w Wyszkowie
- Dostawa sprzętu gastronomicznego - wyposażenie punktów żywnościowych wraz z rozładunkiem w magazynie 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu.
- Dostawa krzeseł na potrzeby Urzędu Miasta Lublin
- Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia biurowego i kuchennego, TP-43/25/JP
- Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Chodczu w ramach projektu nr FEKP.08.13-IZ.00-0011/24
więcej: Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.