To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-22
Ogłoszenie nr 510133536-N-2020 z dnia 22-07-2020 r.
Wójt Gminy Słupsk: Przebudowa budynku żłobka w Redzikowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 549474-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wójt Gminy Słupsk, Krajowy numer identyfikacyjny 55137800000000,
ul. ul. Sportowa
34,
76-200
Słupsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
0-59 842 84 60, 842 92 54, e-mail
info@slupsk.ug.gov.pl, faks
598 429 254.
Adres strony internetowej (url): http://bip.gminaslupsk.pl/zamowienia/pokaz/561.dhtml
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa budynku żłobka w Redzikowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.22.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Ogólny zakres prac budowlano-konstrukcyjnych w istniejącym budynku będą wchodzić: Opis architektoniczno - funkcjonalny Teren lokalizacji przebudowywanego obiektu znajduje się w obrębie działki nr 43/38 położonej w miejscowości Redzikowo (gm. Słupsk). Klasyfikacja obiektu. 3.2. Projektuje się obiekt użyteczności publicznej o funkcji oświatowej (usługi oświaty). 3.3. Opis ogólny. Istniejący budynek jest budynkiem jednokondygnacyjnym częściowo podpiwniczonym. Projekt przewiduje zachowanie tego stanu. Jednak z uwagi na niewykorzystywanie pomieszczeń w części piwnicznej projekt przewiduje zamurowanie wejścia do pomieszczeń po byłym schronie. Pozostawia się w użytkowaniu części piwnicznej pomieszczenie węzła C.O. powiększone o sąsiadujące pomieszczenie oraz korytarz komunikacyjny. Elementy architektury budynku nawiązują do pierwotnego projektu architektonicznego obiektu. Nowe rozwiązania architektoniczne korelują z istniejącą bryła. Bryła budynku zwarta, dach wielospadowy na przeważającej powierzchni i jednospadowy nad skrzydłem zachodnim - wynika to z pierwotnego układu - kąt nachylenia około 10%. Jedynie dach jednospadowy około 2 %. W projektowanym obiekcie zastosowano szereg współczesnych rozwiązań technicznych wpływających na poziom energooszczędności budynku, m.in.: o zwiększono izolacyjność termiczną przegród budowlanych przez zastosowanie powiększonych warstw materiałów izolacyjnych oraz likwidację mostków cieplnych, o zastosowano drzwi zewnętrzne i okna o bardzo niskim współczynniku przenikalności cieplej wyposażone częściowo w rolety zewnętrzne, o budynek wyposażono w instalację fotowoltaiczną, o zastosowano energooszczędne oświetlenie w oparciu o oprawy LED i świetlówkowe. 3.4. Ogólny opis funkcjonalny W projektowanym budynku projektuje się dwa oddziały żłobkowe wraz z niezbędnym zapleczem i pomieszczeniami pomocniczymi. Z uwagi na to, iż budynek jest obiektem istniejącym, projektowane doświetlenie światłem słonecznym pomieszczeń sal przeznaczonych na pobyt dzieci zostało nakierowane na wystawę południową z zachowaniem przewidzianego prawem nasłonecznienia pomieszczeń żłobka - czas nasłonecznienia wynosi co najmniej 3 godziny w dniach równonocny (21 marca i 21 września) w godzinach od 8.00 do 16.00. 3.3.3 Rozwiązania projektowe zakłada żywienie w oparciu o dostawy z firm cateringowych. Nie przewiduje się gotowania posiłków w projektowanym budynku. 3.5. Łącznie w budynku przewiduje się przebywanie (jeśli czas pobytu dziecka przekracza 5 godzin dziennie): a. dwóch grup żłobkowych w po 19 dzieci - łącznie 38 dzieci + niezbędny personel ( min. 2 osoby na grupę), b. personel administracyjno - biurowy - 2 osoby, c. personel obsługi gastronomicznej - 2 osoby, d. personel porządkowy i techniczny - wg zapotrzebowania i przyjętego sposobu obsługi. Uwaga! Ilość osób personelu podaję się orientacyjnie jako minimalny rząd wielkości. Rzeczywista liczba osób zatrudnionych będzie wynikała ze struktury wiekowej grup dzieci oraz faktycznego zapotrzebowania na personel obsługujący obiekt. 3.6. 3W skład każdego oddziału żłobkowego wchodzi sala przedszkolna (o powierzchniach 51.20 m2 i 51.20 m2), sanitariaty oraz magazynek podręczny. 3.7. Minimalna powierzchnia pomieszczenia przeznaczonego na pobyt dzieci w żłobku (przy grupach 19-osobowych) wynosi 51.0 m2, co zostało spełnione w projektowanym obiekcie. Przy przewidywanym pobycie dzieci w żłobku do 5 godzin dziennie możliwe jest przyjęcie w dwóch grupach 22-osobowych. 3.8. Przebudowywany budynek przedszkola podzielono na trzy główne moduły funkcjonalne: o część żłobkową, o część socjalno-biurową, o część zaplecza kuchennego. W części żłobkowej zlokalizowano: o komunikację ogólną (wiatrołap, hol) o szatnię dla dzieci, o pomieszczenie porządkowe, o dwa pomieszczenia pobytu dla wraz z sanitariatami i magazynkami podręcznymi, o taras wypoczynkowy (na tarasie należy wygrodzić mobilnymi barierkami przewidziane miejsce zabaw dla dzieci oraz zapewnić bezpieczną nawierzchnię tego miejsca, np. maty gumowe). 3.9. W części socjalno-biurowej znajdują się: o toaleta ogólnodostępna ( przeznaczone dla osób z dysfunkcjami), o pomieszczenie magazynowe związane z funkcja podstawową żłobka, o gabinet dyrektora, o pokój socjalny, o komunikację (korytarz), W części zaplecza kuchennego zaprojektowano: o komunikację (korytarz), o szatnię personelu z sanitariatem, o przygotowalnię posiłków (dostarczonych przez firmę cateringową), o rozdzielnię (ze stanowiskiem do mycia wózków), o zmywalnię, o pomieszczenie porządkowe, Dodatkowo w budynku zlokalizowano: o pomieszczenie techniczne (węzeł C.O.) - piwnice, o komunikację (korytarz, schody wewnętrzne) - piwnice, o wózkownia, 3.10. Ogólne dane liczbowe Dane ilościowe Ilość kondygnacji nadziemnych 1 Ilość kondygnacji podziemnych 1 3.11. Dane gabarytowe Długość obiektu (maksymalna) 34.56 m Szerokość obiektu (maksymalna) - elewacja frontowa 17.24 m Wysokość obiektu (maksymalna) 4.21 m 3.12. Kubatura budynku ok. 2530 m3 3.13. Dane powierzchniowe - Powierzchnia zabudowy 494.23 m2 Powierzchnia ramp, schodów i podestów zewnętrznych 126.25 m2 - Powierzchnia całkowita 700.96 m2 - Powierzchnia usługowa (pomieszczenia techniczne) 39.63 m2 Powierzchnia ruchu (korytarze ogólnodostępne, wiatrołapy) 96.97 m2 Powierzchnia u^Sytkowa (wraz z pomieszczeniami pomocniczymi) 285.85 m2 - Powierzchnia netto (suma powierzchni usługowej, powierzchni ruchu, powierzchni użytkowej pomocniczej, powierzchni użytkowej podstawowej) 422.45 m2 Zgodnie z dokumentacją projektową należy wycenić odwodnienie liniowe: - L=3.2m, V200, kl.B125 - L=6.6m, V200, kl.D400 ruszt żeliwny, korytko: betonowe Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania odpowiednich temperatur w wybudowanych obiektach nie mniejszej niż 14°C, stosownie do panujących warunków klimatycznych. Zamawiający powiadomi Wykonawcę, z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem, o rozpoczęciu sezonu grzewczego. Rozliczenie energii i wszelkich mediów stanowi własny koszt wykonawcy w trakcie realizacji zadania do czasu uzyskania pozwolenia na użytkowanie wszystkich obiektów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2475789.80
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Chadacz Artur - Floor
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2420892.63
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Sukcesywną dostawę lekkiego oleju opałowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie w 2025 roku
- Świadczenie usług schronienia dla bezdomnych kobiet i mężczyzn z terenu Gminy Redzikowo
- Dostawa ryb do Przedszkola Miejskiego nr 12 "Niezapominajka" w Słupsku.
- Całodobowe parkowanie, przechowywanie, przewóz i holowanie środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowań do dyspozycji prokuratur okręgu słupskiego
- "Świadczenie usługi całodobowej ochrony oraz dozór obiektów Urzędu Miejskiego w Słupsku poprzez zapewnienie obsługi portierni w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku Plac Zwycięstwa 3".
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
- roboty budowlane
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.