To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-22
Ogłoszenie nr 510133633-N-2020 z dnia 22-07-2020 r.
Centrum Usług Wspólnych w Ustrzykach Dolnych: "DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH W ROKU SZKOLNYM 2020/2021" W ROZBICIU NA POSZCZEGÓLNE JEDNOSTKI:
1)Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. 29-go Listopada 21, 38-700 Ustrzyki Dolne,
2)Zespół Szkól Sportowych w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. Dobra 6, 38-700 Ustrzyki Dolne,
3)Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Lotnictwa Polskiego, adres: Ustjanowa Górna 84, 38-700 Ustjanowa Górna,
4)Szkoła Podstawowa Im. Ignacego Łukasiewicza, adres: Ropienka 111, 38-711 Ropienka,
5)Szkoła Podstawowa w Wojtkowej, adres: Wojtkowa 40, 38-712 Wojtkowa,
6)Przedszkole nr 1 w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. Pionierska 8, 38-700 Ustrzyki Dolne,
7)Przedszkole nr 2 w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. 29-go Listopada 49, 38-700 Ustrzyki Dolne,
8)Żłobek Miejski w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. Pionierska 8; 38-700 Ustrzyki Dolne.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 553968-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Usług Wspólnych w Ustrzykach Dolnych, Krajowy numer identyfikacyjny 381973492,
ul. Ul. Dobra
8,
38-700
Ustrzyki Dolne, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
(013)4611948, e-mail
m.paszkowska@cuw-ustrzyki.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): cuwustrzykidolne.bip.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH W ROKU SZKOLNYM 2020/2021" W ROZBICIU NA POSZCZEGÓLNE JEDNOSTKI: 1)Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. 29-go Listopada 21, 38-700 Ustrzyki Dolne, 2)Zespół Szkól Sportowych w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. Dobra 6, 38-700 Ustrzyki Dolne, 3)Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Lotnictwa Polskiego, adres: Ustjanowa Górna 84, 38-700 Ustjanowa Górna, 4)Szkoła Podstawowa Im. Ignacego Łukasiewicza, adres: Ropienka 111, 38-711 Ropienka, 5)Szkoła Podstawowa w Wojtkowej, adres: Wojtkowa 40, 38-712 Wojtkowa, 6)Przedszkole nr 1 w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. Pionierska 8, 38-700 Ustrzyki Dolne, 7)Przedszkole nr 2 w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. 29-go Listopada 49, 38-700 Ustrzyki Dolne, 8)Żłobek Miejski w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. Pionierska 8; 38-700 Ustrzyki Dolne.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):CUW.261.1.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych w roku szkolnym 2020/2021 z podziałem na części do niżej wymienionych jednostek: 1)Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. 29-go Listopada 21, 38-700 Ustrzyki Dolne, 2)Zespół Szkół Sportowych w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. Dobra 6, 38-700 Ustrzyki Dolne, 3)Szkoła Podstawowa im. Bohaterów Lotnictwa Polskiego, adres: Ustjanowa Górna 84, 38-700 Ustjanowa Górna, 4)Szkoła Podstawowa Im. Ignacego Łukasiewicza, adres: Ropienka 111, 38-711 Ropienka, 5)Szkoła Podstawowa w Wojtkowej, adres: Wojtkowa 40, 38-712 Wojtkowa, 6)Przedszkole nr 1 w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. Pionierska 8, 38-700 Ustrzyki Dolne, 7)Przedszkole nr 2 w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. 29-go Listopada 49, 38-700 Ustrzyki Dolne, 8)Żłobek Miejski w Ustrzykach Dolnych, adres: ul. Pionierska 8; 38-700 Ustrzyki Dolne.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8
Dodatkowe kody CPV: 15800000-6, 15300000-1, 15500000-3, 15811000-6, 15100000-9, 15112000-6, 15221000-3, 15331170-9, 15894200-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Artykuły ogólnospożywcze |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
227079.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa "ROTER" Teresa Wójtowicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
227079.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Owoce i warzywa |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
333882.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo-Usługowa "ROTER" Teresa Wójtowicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
333882.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Nabiał |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Według art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty, których treść jest niezgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej "SIWZ"), oferta podlega odrzuceniu. oSpółdzielnia Mleczarska MLEKOVITA, 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Ludowa 122, Hurtownia - Magazyn nr 32 w Sanoku, NIP 722 00 23 29, oferta wykonawcy nie obejmuje wszystkich wymienionych przez zamawiającego placówek (brak trzech placówek). |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pieczywo |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
37742.23
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gminna Spółdzielnia "SAMOPOMOC CHŁOPSKA"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
37742.23
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Mięso i wędliny |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
145331.72
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PEX-JAN Produkcja Wędlin I Mięsa, Usługi Rolniczo-Transportowe
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
145331.72
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Drób |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
56692.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FHU "MATEX" Mateusz Sieroń
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
56692.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Ryby i produkty mrożone |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
82765.96
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: FHU "RAFMIX" Rafał Iwanik
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
82765.96
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Wyroby garmażeryjne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
32200.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ZIBI BAR "KASYNO II" Zbigniew Herbut
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
32200.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI USTRZYKI DOLNE
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Ustrzyki Dolne
- Odwodnienie budynku wraz z wykonaniem robót budowlanych w Przedszkolu nr 1 w Ustrzykach Dolnych w ramach zadania pn. Poprawa infrastruktury przedszkolnej w Gminie Ustrzyki Dolne
- Likwidacja szkód od nawalnych deszczy - zamówienie podzielone na części
więcej: przetargi USTRZYKI DOLNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy produktów mleczarskich
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 9 w Bytomiu
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WARLUBIU W 2025 ROKU
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.