eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ożarów MazowieckiPrzedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego systemu zarządzania poprzezinstalację, konfigurację i uruchomienie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania systemowego, wirtualizacyjnego i narzędziowego w GSPZLO w Ożarowie Mazowieckim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-07-22

Ogłoszenie nr 510133634-N-2020 z dnia 22-07-2020 r.

Gminny Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Otwartego w Ożarowie Mazowieckim: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego systemu zarządzania poprzez: instalację, konfigurację i uruchomienie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania systemowego, wirtualizacyjnego i narzędziowego w GSPZLO w Ożarowie Mazowieckim

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Wdrożenie e-usług w drodze rozbudowy infrastruktury ICT w GSPZLO w Ożarowie Mazowieckim w celu osiągnięcia wzrostu jakości i dostępności usług medycznych" współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020."

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 553688-N2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gminny Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Otwartego w Ożarowie Mazowieckim, Krajowy numer identyfikacyjny 16263572000000, ul. ul. Marii Konopnickiej 8, 05-850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 722 10 38, e-mail gspzlo@op.pl, faks 22 722 22 25.
Adres strony internetowej (url): www.gspzlo-ozarow.pl
Adres profilu nabywcy: www.gspzlo-ozarow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego systemu zarządzania poprzez: instalację, konfigurację i uruchomienie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania systemowego, wirtualizacyjnego i narzędziowego w GSPZLO w Ożarowie Mazowieckim

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GSPZLO.1.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: zakup i dostawę sprzętu oraz oprogramowania na potrzeby GSZPLO w Ożarowie Mazowieckim w tym: 1) serwer wirtualizacyjny - 2 sztuki, 2) serwerowy system operacyjny (SSO) - 4 sztuki, 3) licencja SSO CAL - 50 szt., 4) oprogramowanie wirtualizacyjne - 1 komplet, 5) zasilacz awaryjny dla serwerów - 1 szt., 6) oprogramowanie do backupu - 1 komplet, 7) urządzenie NAS do składowania backupów - 1 szt. 8) przełącznik Typ I - 2 szt. 9) przełącznik Typ II- 1 szt. 10) przełącznik Typ III - 1 szt. 11) macierz dyskowa - 1 szt. 12) oprogramowanie antywirusowe - 50 szt. 2. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca dostarczy, skonfiguruje, wdroży i uruchomi do pełnej funkcjonalności: o środowisko wirtualizacyjne z wykorzystaniem dwóch serwerów pełniących rolę hostów wirtualizacyjnych w oparciu o dostarczony sprzęt i oprogramowanie; o środowisko kopii zapasowych z wykorzystaniem dostarczonego serwera NAS i oprogramowania. Wszystkie potrzebne kable i elementy niezbędne do stworzenia systemu dostarczy Wykonawca. Wymagany jest montaż w posiadanej przez Zamawiającego szafie rack 19´´ 42 U wszystkich elementów systemu wirtualizacji i backupu. Dostarczone dwa fizyczne serwery mają pracować jako hypervisor i tworzyć środowisko wirtualizacyjne dla systemów operacyjnych, na których zainstalowane zostaną opisane poniżej funkcjonalności. Wykonawca dostarczy niezbędną ilość licencji dla systemów operacyjnych (w tym również dla sytemu wirtualizacyjnego - Hypervisora) oraz licencje dostępowe w ilości 50 sztuk w licencjonowaniu per user. Ze względu na obecnie posiadane środowisko w postaci serwera z oprogramowaniem VMware vSphere 5.5 oraz uruchomionego na nim w ramach wirtualizacji oprogramowania Kamsoft i Fujiifilm w formie dwóch maszyn wirtualnych nowopowstałe środowisko wirtualizacyjne będzie uwzględniało migrację wyżej wspomnianego oprogramowania na nową platformę. 3. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia wdroży i skonfiguruje: o Sieć LAN w oparciu o dostarczone przełączniki sieciowe o Nowy kontroler domeny Active Directory w formie maszyny wirtualnej pracujący pod kontrolą systemu operacyjnego dostarczonego w ramach postępowania. o Wykona migrację dwóch maszyn wirtualnych z obecnego środowiska wirtualizacyjnego do nowego o Podłączy komputery Zamawiającego do nowej domeny i skonfiguruje odpowiednie polityki mapowania zasobów sieciowych oraz logowania o Na posiadanym przez Zamawiającego serwerze po wykonanej migracji wdroży środowisko kopii zapasowych z wykorzystaniem dostarczonego oprogramowania o Skonfiguruje dostarczone oprogramowania antywirusowe wraz z centralną konsolą do zarządzania o Wszystkie nowe dostarczone serwery należy zintegrować z systemem zarządzania dostarczonego zasilacza awaryjnego UPS, za pomocą dedykowanego oprogramowania producenta, w celu zarządzania wyłączeniami i włączeniami systemu podczas awarii od strony zasilania Po zakończeniu prac wdrożeniowych Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację powykonawczą konfiguracji zainstalowanych urządzeń, w tym m.in. o pełnionych rolach, konfiguracji kart sieciowych, dysków twardych, użytych loginach i hasłach. 4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w - "SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ OFEROWANEGO SPRZĘTU" stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 32400000-7


Dodatkowe kody CPV: 32420000-3, 80511000-9, 48000000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/07/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 390000.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: STATIM Piotr Wypijewski
Email wykonawcy: przetargi@statimcom.pl
Adres pocztowy: ul. Głogowska 3
Kod pocztowy: 01-743
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 365317.02
Oferta z najniższą ceną/kosztem 365317.02
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 365317.02
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.