To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-22
Ogłoszenie nr 510133856-N-2020 z dnia 22-07-2020 r.
Zakład Karny Nr 2: Sukcesywne dostawy jabłek, warzyw i ziemniaków do Zakładu Karnego Nr 2 w Strzelcach Opolskich
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550229-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Karny Nr 2, Krajowy numer identyfikacyjny 32094000000000,
ul. Klonowa
3,
47-100
Strzelce Opolskie, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
077 462 11 55, e-mail
zk_2_strzelce_opolskie@sw.gov.pl, faks
774 613 541.
Adres strony internetowej (url): https://zp.sw.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Zakład Karny
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywne dostawy jabłek, warzyw i ziemniaków do Zakładu Karnego Nr 2 w Strzelcach Opolskich
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DKw.2232.3.2020.RK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Sukcesywne dostawy jabłek, ziemniaków, buraków, cebuli, marchwi, kapusty białej i kapusty czerwonej do Zakładu Karnego Nr 2 w Strzelcach Opolskich z podziałem na 7 części. Wspólny słownik zamówień publicznych: CPV 03.22.00.00 - Warzywa, owoce i orzechy 1. część 1 - jabłka, 2. część 2 - ziemniaki, 3. część 3 - buraki, 4. część 4 - cebula, 5. część 5 - marchew, 6. część 6 - kapusta biała, 7. część 7 - kapusta czerwona, Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 2 do SIWZ - ( formularz cenowy odpowiednio do części). 2. Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia Dostarczane towary winny odpowiadać normom i standardom określonym na podstawie ustawy z 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2018 r. poz. 1541). lub normom innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, lub parametrom odnoszącym się do tych norm, Wykonawca realizuje dostawy własnym transportem spełniającym warunki sanitarne w zakresie przestrzegania zasad i higieny przewozu żywności oraz na własne ryzyko (m. in. kwestia zabezpieczenia i ubezpieczenia przewożonej partii towaru). Ustala się, że każdorazowo przed wydaniem przedmiotu umowy ilość dostarczonego towaru oraz jego zgodność z zamówieniem, sprawdzona zostanie w siedzibie Zamawiającego przez strony umowy, Dostarczone towary muszą spełniać obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach, muszą być świeże i posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego złej jakości dostarczonego towaru, strony sporządzają protokół wskazując rodzaj stwierdzonych wad. Protokół ten stanowić będzie wezwanie Zamawiającego skierowane do Wykonawcy o wymianę dostarczonej partii towaru lub jej poszczególnego elementu na nową partię na własny koszt i ryzyko Wykonawcy, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia do 30% ilości dostaw poszczególnego asortymentu określonego w załączniku nr 2 do SIWZ. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację dostaw w wielkościach podanych w załączniku nr 2, Odbiór jakościowy, gwarancja i reklamacja: Zamawiający zbada dostarczoną partię towaru w trakcie przyjęcia do magazynu. W przypadku stwierdzenia wad, Zamawiający niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany wymienić wadliwą partię towaru. Przedmiot zamówienia winien być odpowiednio oznakowany (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i rozwoju wsi z dnia 10 lipca 2007 r.) oraz posiadać Handlowy Dokument Identyfikacyjny. Zamówienia będą składane i przyjmowane telefonicznie, faksem, drogą elektroniczną (e-mail) lub w czasie dostawy (na następną dostawę). Zamówienia będą składane przez Zamawiającego z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. Dostawy będą przyjmowane od poniedziałku do piątku w godzinach 0d 8:00 do 12:00 na podstawie zapotrzebowania Zamawiającego. W wyjątkowych sytuacjach dopuszczalna jest zmiana godziny dostawy po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym pomiędzy Dostawcą i Zamawiającym ( w godzinach pracy magazynu), Standard jakościowy zamówionych dostaw musi odpowiadać standardom określonych w Polskich Normach.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 03220000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa jabłek |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
35875
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "ZUMAX" Krzysztof Molka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
47250
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa ziemniaków |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
84562.50
Liczba otrzymanych ofert:
8
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Rolne - Anna i Henryk Bujara
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16500
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa buraków czerwonych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6150
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Rolne Krzysztof Molka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
5100
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa cebuli |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9327.50
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Rolne Krzysztof Molka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6650
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa marchwi |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21586.50
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Rolne Krzysztof Molka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9072
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Dostawa kapusty białej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10762.50
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Rolne Krzysztof Molka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3640
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Dostawa kapusty czerwonej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Dotyczy przetargu nieograniczonego o wartości niższej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych pn.:"Sukcesywne dostawy jabłek, warzyw i ziemniaków do Zakładu Karnego Nr 2 w Strzelcach Opolskich". ZAWIADOMIENIE O UNIEWŻNIENIU POSTĘPOWANIA W CZĘŚCI 7 "DOSTAWA KAPUSTY CZERWONEJ" Zamawiający unieważnia postępowanie w części 7 zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego o udzielenie zamówienia publicznego na "Sukcesywne dostawy jabłek, warzyw i ziemniaków do Zakładu Karnego Nr 2 w Strzelcach Opolskich", zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 7 Pzp, tj. "postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego". Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania opiera się na następujących okolicznościach: Zamawiający nie mógł dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej i zgodnie z art. 91 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) wezwał niżej wymienionych Wykonawców do Złożenia oferty dodatkowej: 1. "STEK" Grzegorz Łukasiewicz, 18-413 Miastkowo, ul. Poświątne 5a, 2. Gospodarstwo Rolne Krzysztof Molka, 63-405 Sieroszewice, ul. Ostrowska 123. Zgodnie z art. 91 ust. 6 ustawy Pzp Wykonawcy składając ofertę dodatkową nie mogą zaoferować ceny brutto za całość zamówienia w danej części wyższej niż zaoferowane w złożonych ofertach w dniu 19 czerwca 2020 roku. Na wezwanie Zamawiającego wpłynęła tyko jedna oferta Wykonawcy (Gospodarstwo Rolne Krzysztof Molka, 63-405 Sieroszewice, ul. Ostrowska 123). Cena oferty wyniosła 6 750,00 zł brutto. Wezwany do złożenia oferty dodatkowej, złożył ofertę dodatkową z taką samą ceną co jest nie zgodne z art. 91 ust. 6 Pzp. Drugi Wykonawca ("STEK" Grzegorz Łukasiewicz, 18-413 Miastkowo, ul. Poświątne 5a) nie złożył oferty dodatkowej. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego kończyć się powinno albo zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego albo jego unieważnieniem. Tym samym, kiedy Wykonawca składa ofertę dodatkową z taką samą ceną jak w złożonej ofercie, a drugi wykonawca oferty dodatkowej nie złożył Zamawiający nie może podpisać umowy o udzielenie zamówienia publicznego z uwagi, iż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby krytej pływalni MOSIR w Strzelcach Opolskich
- Budowa dróg i zagospodarowanie terenu wokół inwestycji "Twoje M" na ul. Bocznicowej w Strzelcach Opolskich
- Bieżące remonty dróg gminnych - remonty cząstkowe
- realizacja zadania pn.: Zamiatanie nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w ilości 136 206 m2 i chodników w ilości 7 674 m2 Przedmiot...
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych, przypraw i podobnych produktów dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej Nr 2 w Lęborku z podziałem na zadania
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Internatu Technikum Handlowo-Ekonomicznego w Białymstoku Zespołu Szkół Handlowo-Ekonomicznych im. Mikołaja Kopernika w Białymstoku
- Dostawa żywności - warzywa i owoce, nabiał, mięso i wędliny, dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego w Górowie Iławeckim
- Dostawy ziemniaków, warzyw i owoców dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2025/1
- Zakup i dostawa warzyw i owoców
więcej: Warzywa, owoce i orzechy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.