To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-23
Ogłoszenie nr 510134697-N-2020 z dnia 23-07-2020 r.
Zespół Szkół Ogólnokształcących w Głogowie Młp.: Dostawa sprzętu komputerowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
PROFESJONALNY LOGISTYK", numer umowy RPPK.09.04.00-18-0002/19 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 518149-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540041142-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Ogólnokształcących w Głogowie Młp., Krajowy numer identyfikacyjny 36230351000000,
ul. kard. S. Wyszyńskiego
2,
36-060
GłogówMłp., woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
17-789-72-52, e-mail
zso@glogow-mlp.pl, faks
17 85 17 707.
Adres strony internetowej (url): http://slo.edu.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Głogowie Małopolskim, ul. kard. Stefana Wyszyńskiego 2, 36-060 Głogów Małopolski poniżej wskazanego sprzętu złożonego z fabrycznie nowych i nieużywanych elementów: 1. Drukarka półprzemysłowa - 6 szt. 2. Drukarka przemysłowa - 6 szt. 3. Tablet przemysłowy - 6 szt. 4. Drukarka biurowa - 6 szt. 5. Drukarka przenośna - 6 szt. 6. Czytnik kodów kreskowych - 6 szt. 7. Terminal mobilny - 6 szt. Każdy z elementów wskazany w opisie przedmiotu zamówienia obejmuje gwarancję na min. 24 miesiące, chyba że co innego wskazane jest w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca ma prawo zaoferować wydłużony okres gwarancji na oferowany przedmiot umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 42991200-1
Dodatkowe kody CPV: 30231310-3, 32322000-6, 30232100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/04/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
135488.98
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MaN Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
235886.94
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- WYPOSAŻENIE PRACOWNI INFORMATYCZNEJ I HOTELARSKIEJ w ramach projektu: "Transformacja kształcenia zawodowego przyszłością Konina" w ZSBiKZ w Koninie
- "Dostawa pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nidku "
- "Zakup i dostawę pomocy dydaktycznych i wyposażenia do przedszkola i oddziałów przedszkolnych w Gminie Łobżenica" w ramach projektu pn.: "Gmina Łobżenica stawia na przedszkolaków"
- "Dostawa sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem"
więcej: Wyświetlacze płaskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.