To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-07-24
Ogłoszenie nr 510135428-N-2020 z dnia 24-07-2020 r.
Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe: Wykonanie remontu sanitariatów ( I etap) w budynku Szkoły Podstawowej nr 168 przy ul. Zwycięzców 44 w Warszawie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 547674-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe, Krajowy numer identyfikacyjny 015259663,
ul. ul. Grochowska
274,
03-841
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 4435509, e-mail
ppl.wzp@um.warszawa.pl, faks
22 4435552.
Adres strony internetowej (url): www.pragapld.waw.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie remontu sanitariatów ( I etap) w budynku Szkoły Podstawowej nr 168 przy ul. Zwycięzców 44 w Warszawie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):UD-VI-ZP/25/20
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu sanitariatów ( I etap) w budynku Szkoły Podstawowej nr 168 przy ul. Zwycięzców 44 w Warszawie. Przedmiotem zamówienia jest remont pionu sanitariatów dla chłopców. Sanitariaty dla chłopców zlokalizowane są na parterze, I i II piętrze budynku szkoły. Przewiduje się kompletny demontaż istniejących sanitariatów. Na każdym poziomie sanitariaty chłopców wyposażone będą w trzy kabiny, trzy pisuary oraz trzy umywalki. Drzwi wejściowe do sanitariatów chłopców zostaną wymienione na nowe, aluminiowe z szybami mlecznymi. Rozmiar drzwi dostosowany do istniejących otworów drzwiowych. Wpięcia do poziomów instalacyjnych w poziomie piwnic. W ramach robót remontowych w łazienkach chłopców przewiduje się wymianę grzejników na aluminiowe, wymianę parapetów, wymianę rur wodnych i kanalizacyjnych, wymianę armatury łazienkowej, wymianę instalacji elektrycznej, oświetlenia i osprzętu, zamianę ścianek działowych oddzielających kabiny sanitarne na ścianki z płyt HPL. Wszystkie materiały zastosowane do wykonania robót remontowych muszą posiadać atesty oraz dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Wszystkie materiały w I gatunku. Zakres rzeczowy robót stanowiący przedmiot umowy w szczególności obejmuje: 1) demontaże istniejącego wyposażenia, 2) demontaże okładzin ściennych i podłogowych, 3) wyburzanie fragmentów ścianek działowych, 4) wykonanie przebudowy sieci kanalizacyjnej i wodnej, 5) wykonanie nowych posadzek, ułożenie glazury i terakoty, 6) wymianę armatury łazienkowej, 7) wymianę drzwiowej w remontowanych sanitariatach, 8) wymianę grzejników centralnego ogrzewania, 9) wymianę instalacji elektrycznej i opraw oświetleniowych, 10) montaż ścianek z HPL wydzielających kabiny, 11) wykonanie zabudów pionów kanalizacyjnych i wodnych, 12) naprawę i gipsowanie fragmentów ścian nie przykrytych glazurą, 13) wymalowanie ścian w sanitariatach. Szczegółowy opis oraz zakres robót określa wzór umowy, opis przedmiotu zamówienia, STWiOR oraz przedmiar robót - załączniki nr 8, 9, 10 i 11 do SIWZ. 2. W celu dokonania wizji lokalnej należy skontaktować się z kierownikiem gospodarczym placówki oświaty, na terenie której będzie realizowany przedmiot zamówienia. Zamawiający informuje, że w trakcie przeprowadzania wizji lokalnej nie będą udzielane odpowiedzi na żadne pytania. Ewentualne pytania, które mogą nasunąć się po odbyciu wizji, należy skierować do Zamawiającego na adres e-mail: ppl.wzp@um.warszawa.pl. W celu zapewnienia równego traktowania Wykonawców Zamawiający opublikuje odpowiedzi na te pytania na stronie internetowej http://zamowienia.pragapld.waw.pl, z zastrzeżeniem art. 38 ust. 1a ustawy Pzp. 3. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 t.j.). Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zobowiązany jest zatrudniać, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy - Prawo zamówień publicznych, pracowników bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy, zatrudnionych na umowę o pracę. Czynności wykonywane przez pracowników będą polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks Pracy (j.t. Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to roboty związane m in: robotami budowlanymi wyburzeniowymi, robotami budowlanymi wykończeniowymi, montażem instalacji sanitarnych, montażem instalacji elektrycznych, montażem stolarki drzwiowej, itp. Szczegółowe obowiązki dotyczące stosowania klauzuli społecznej opisane są w § 5 umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45421000-4, 45430000-0, 45442100-8, 45332000-3, 45311200-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/07/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
150216.71
Liczba otrzymanych ofert:
12
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowy Ogólnobudowlany Andrzej Bednarczyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
144832.55
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.