To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-03
Ogłoszenie nr 510135561-N-2019 z dnia 03-07-2019 r.
Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki: Świadczenie usługi sprzątania wewnętrznego w budynku A Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Szkolnej w Nowej Soli .
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550346-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Tadeusza Kościuszki, Krajowy numer identyfikacyjny 97045271600000,
ul. Szkolna
1,
67-100
Nowa Sól, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
68 387 54 04, e-mail
sp1_nsol@wp.pl, psp1_juckiewicz@wp.pl, faks
68 387 54 04.
Adres strony internetowej (url): https://sp1nowasol.edupage.org/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi sprzątania wewnętrznego w budynku A Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Szkolnej w Nowej Soli .
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SP1.1.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa codziennego (od poniedziałku do piątku) utrzymania czystości i porządku w budynku A Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Szkolnej w Nowej Soli, o łącznej powierzchni 2.560,77m2. 2. Usługi sprzątania budynku wykonywane będą własnym sprzętem oraz przy zastosowaniu środków chemicznych, które zapewni wykonawca. Wykonawca zapewni także środki ochrony osobistej oraz odzież ochronną dla osób wykonujących usługę. 3. Czynności, które należy wykonywać codziennie: a) uzupełnianie brakujących środków higieny (m. in. papier, mydło, ręczniki w sanitariatach), b) sprzątanie szafek uczniowskich oraz krzesełek ustawionych na korytarzach, c) zamiatanie, mycie na mokro podłóg w całym budynku szkoły oraz usuwanie zanieczyszczeń stałych (np. guma do żucia), d) mycie na mokro ławek uczniowskich, e) wycieranie na mokro mebli, biurek, parapetów oraz poręczy schodów, f) wycieranie z kurzu sprzętu komputerowego, g) konserwacja paneli podłogowych i parkietów środkami przeznaczonym do tego typu nawierzchni, h) mycie na mokro drzwi do pomieszczeń szkolnych, i) odkurzanie powierzchni dywanowych w salach nr 14, nr 22 i nr 23, j) mycie i dezynfekcja sedesów, desek sedesów, pisuarów, umywalek, brodzików, k) mycie i dezynfekcja glazury łazienkowej, armatury, luster, posadzek, l) usuwanie i segregacją śmieci na papier, plastik, szkło i bio z koszy wewnątrz budynku do pojemników/worków przeznaczonych do segregacji, wraz z wymianą worków na śmieci i czyszczeniem koszy, m) ustawianie i wstawianie krzeseł i stolików w salach lekcyjnych i innych pomieszczeniach - po zakończonych zajęciach oraz w zależności od potrzeb, n) zmywanie tablic sucho ścieralnych odpowiednimi środkami - środki do zmywania tablic sucho ścieralnych zapewni wykonawca, o) mycie ścian i drzwi szklanych w pomieszczeniach administracyjnych (gabinety dyrektora i wicedyrektora, księgowość, sekretariat). 4. Czynności, które należy wykonywać przynajmniej raz w tygodniu: a) przecieranie na mokro lamperii i boazerii na ścianach, b) przecieranie na mokro kaloryferów, c) przecieranie okien od wewnątrz budynku, d) mycie z zewnątrz gablot na korytarzach szkolnych, e) konserwacja odpowiednimi środkami mebli i biurek, f) czyszczenie na mokro dywanów, g) czyszczenie odpowiednimi środkami sprzętu komputerowego, h) konserwacja tablic sucho ścieralnych odpowiednimi środkami - środki do konserwacji tablic sucho ścieralnych zapewni zamawiający, i) konserwacja drzwi do pomieszczeń szkolnych odpowiednimi środkami, j) usuwanie pajęczyn w sposób niepowodujący zabrudzenia ścian i sufitów we wszystkich pomieszczeniach. 5. Czynności, które należy wykonywać przynajmniej raz na kwartał: a) obustronne mycie gablot na korytarzach, b) mycie lamp oświetleniowych przynajmniej, c) obustronne mycie okien, ram okiennych wraz z praniem i wieszaniem firan w miesiącach sierpień, listopad, luty i kwiecień. Do mycia okien w sali gimnastycznej konieczne jest zastosowanie metod specjalistycznych do wyboru wykonawcy. 6. Czynności, które należy wykonywać w razie potrzeby: a) wykładanie papieru toaletowego we wszystkich pomieszczeniach (sale lekcyjne, pokój nauczycielski, świetlica, biblioteka, gabinet logopedy, gabinet pedagoga, toaleta personelu, pomieszczenia socjalne), b) pomoc w organizacji uroczystości szkolnych, odbywających się 6 razy w roku. Pomoc w organizacji będzie polegała m. in. na ustawianiu krzeseł, stolików oraz ich późniejszym posprzątaniu, c) sprzątanie po remoncie, malowaniu. 7. Czynności, które należy wykonywać w innych okresach: a) opiekowanie się kwiatami we wszystkich pomieszczeniach poprzez ich podlewanie raz na 3 dni oraz przecieranie ich z kurzu raz na miesiąc. b) dwa razy w roku pranie dywanów. c) dwa razy w roku (w okresie wakacji i w okresie ferii zimowych) czyszczenie i konserwacja linoleum za pomocą maszyny, 8. Zakres codziennego pełnienia dyżuru w godz. od 10.00 do 13.00 obejmuje w szczególności: a) uzupełnianie brakujących środków higieny (m. in. papier, mydło, ręczniki w sanitariatach), b) utrzymanie na bieżąco czystości w budynku szkoły, c) dbanie o czystość w toaletach (wizja lokalna po każdej przerwie), d) zmywanie z podłóg plam po rozlanych płynach, e) podczas deszczowej pogody zmywanie, po każdej przerwie, klatek schodowych wewnątrz budynku.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90.91.90.00 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/06/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
181844.64
Liczba otrzymanych ofert:
10
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PUH CLEANEX Waldemar Rogodziński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
224598.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego (smoczki, układy oddechowe, cewniki pępkowe, mankiety udowe, myjka, czujniki, zestaw do drenażu... ) na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Sukcesywna dostawa żywienia dojelitowego i pozajelitowego na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
- Dzierżawa aparatu do posiewu krwi oraz sukcesywna dostaw podłoży, odczynników oraz niezbędnego sprzętu jednorazowego na potrzeby szpitalnego lab. bakteriologiczno-serologicznego WS SP ZOZ w NowejSoli
- Sukcesywne dostawy elementów systemu próżniowego pobierania krwi na potrzeby Laboratorium Analitycznego WS SP ZOZ w Nowej Soli.
- Sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
- Usługa wdrożenia elektronicznej karty zleceń leków na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi kompleksowego sprzątania siedziby Urzędu Miasta i Gminy Bystrzyca Kłodzka.
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych wraz z myciem okien oraz sprzątanie i odśnieżanie zimą terenu przed obiektami MOPS Katowice
więcej: Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.