To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-04
Ogłoszenie nr 510135763-N-2019 z dnia 04-07-2019 r.
Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego: Przetarg nieograniczony na dostawę rękawic ortopedycznych, rurek intubacyjnych zbrojonych, igieł do iniekcji jednorazowego użytku, podkładów absorpcyjnych, korków do cewników, sondy, pojemników do odsysania raz o pojemności 200 ml sterylny podwójnie pakowany, ściereczek jednorazowego użytku do mycia stołów operacyjnych i stolików, aparatów do szybkiego przetaczania krwi, klipsów jednorazowego użytku, gazy, strzałki, pierścienie, barwniki, protezy głosowe, nici okulistyczne, zestawów do nebulizacji jednorazowego użytku, implantów do operacji rekonstrukcji piersi, akcesoria do neuromonitoringu do operacji onkologicznych gruczołu tarczowego, obłożeń jednorazowe do implantacji / wymiany stymulatorów, testów do sterylizacji parowej, set pediatryczny do przetaczania krwi, jednorazowy czujnik do pomiaru SpO2 do pulsoksymetru w Technologii NELLCOR OxiMax dla noworodków i niemowląt
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 547643-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 89004744600000,
ul. ul. Sokołowskiego
4,
58-309
Wałbrzych, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
746 489 742, e-mail
szpitalsokolowski@zdrowie.walbrzych.pl, faks
746 489 746.
Adres strony internetowej (url): www.zdrowie.walbrzych.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.zdrowie.walbrzych.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę rękawic ortopedycznych, rurek intubacyjnych zbrojonych, igieł do iniekcji jednorazowego użytku, podkładów absorpcyjnych, korków do cewników, sondy, pojemników do odsysania raz o pojemności 200 ml sterylny podwójnie pakowany, ściereczek jednorazowego użytku do mycia stołów operacyjnych i stolików, aparatów do szybkiego przetaczania krwi, klipsów jednorazowego użytku, gazy, strzałki, pierścienie, barwniki, protezy głosowe, nici okulistyczne, zestawów do nebulizacji jednorazowego użytku, implantów do operacji rekonstrukcji piersi, akcesoria do neuromonitoringu do operacji onkologicznych gruczołu tarczowego, obłożeń jednorazowe do implantacji / wymiany stymulatorów, testów do sterylizacji parowej, set pediatryczny do przetaczania krwi, jednorazowy czujnik do pomiaru SpO2 do pulsoksymetru w Technologii NELLCOR OxiMax dla noworodków i niemowląt
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Zp/35/PN-29/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Liczba pakietów - 20 Pakiet nr 1 - Rękawice ortopedyczne Pakiet nr 2 - Rurki intubacyjne zbrojone Pakiet nr 3 - Igły do iniekcji jednorazowego użytku Pakiet nr 4 - Podkłady absorpcyjne Pakiet nr 5 - Korki do cewników, sondy Pakiet nr 6 - Pojemniki do odsysania raz o pojemności 200 ml sterylny podwójnie pakowany Pakiet nr 7 - Ściereczki jednorazowego użytku do mycia stołów operacyjnych i stolików Pakiet nr 8 - Aparat do szybkiego przetaczania krwi Pakiet nr 9 - Klipsy jednorazowego użytku Pakiet nr 10 - Gazy, strzałki, pierścienie, barwnik Pakiet nr 11 - Protezy głosowe Pakiet nr 12 - Nici okulistyczne Pakiet nr 13 - Nici okulistyczne Pakiet nr 14 - Zestawy do nebulizacji jednorazowego użytku Pakiet nr 15 - Implanty do operacji rekonstrukcji piersi Pakiet nr 16 - Akcesoria do neuromonitoringu do operacji onkologicznych gruczołu tarczowego Pakiet nr 17 - Obłożenia jednorazowe do implantacji / wymiany stymulatorów Pakiet nr 18 - Testy do sterylizacji parowej Pakiet nr 19 - Set pediatryczny do przetaczania krwi Pakiet nr 20 - Jednorazowy czujnik do pomiaru SpO2 do pulsoksymetru w Technologii NELLCOR OxiMax dla noworodków i niemowląt
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33140000-3
Dodatkowe kody CPV: 33140000-3, 33184400-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Główny kod CPV : 33140000-3 - materiał medyczny Dodatkowe kody CPV : 33140000-3 materiał medyczny - (dotyczy Pakietu nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 16, 17, 18, 19, 20). CPV : 33184400-7 protezy piersi - (dotyczy Pakietu nr 15).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Rękawice ortopedyczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
72480.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Mercator Medical SA
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
66000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Rurki intubacyjne zbrojone |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
85860.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SUMI Sp. z o.o. Sp. k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
81090.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Igły do iniekcji jednorazowego użytku |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
43440.65
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KD Medical Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
38776.70
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Podkłady absorpcyjne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14814.83
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BERYL MED. Ltd.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
tak
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14800.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Korki do cewników, sondy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
750.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SKAMEX Sp. z o.o. SK
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
720.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pojemniki do odsysania raz o pojemności 200 ml sterylny podwójnie pakowany |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
14000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bialmed Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
25080.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Ściereczki jednorazowego użytku do mycia stołów operacyjnych i stolików |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Dla Pakietu nr 7 : procedura unieważniona, Zamawiający zgodnie z art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy Pzp. unieważnia postępowanie, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Aparat do szybkiego przetaczania krwi |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1700.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bialmed Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1710.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Klipsy jednorazowego użytku |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: AESCULAP CHIFA Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
19300.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Gazy, strzałki, pierścienie, barwnik |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11500.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: INOV8 Sp. z o.o. SK
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
20560.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Protezy głosowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
42000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Atos Medical Poland Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
40960.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Nici okulistyczne |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
7560.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo YAVO Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2176.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Nici okulistyczne |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Dla Pakietu nr 13 : procedura unieważniona, Zamawiający zgodnie z art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy Pzp. unieważnia postępowanie, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Zestawy do nebulizacji jednorazowego użytku |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
10920.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Aero - Medika Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
8190.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Implanty do operacji rekonstrukcji piersi |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
54200.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ARTIMED S.C.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
54000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Akcesoria do neuromonitoringu do operacji onkologicznych gruczołu tarczowego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Dla Pakietu nr 16 : procedura unieważniona, Zamawiający zgodnie z art. 93 ust.1 pkt.1 ustawy Pzp. unieważnia postępowanie, nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Obłożenia jednorazowe do implantacji / wymiany stymulatorów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
31500.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PANEP S.R.O.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
tak
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
33250.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Testy do sterylizacji parowej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
140000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: 3M Poland Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
137460.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: Set pediatryczny do przetaczania krwi |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6400.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PROMED S.A.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6400.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 20 NAZWA: Jednorazowy czujnik do pomiaru SpO2 do pulsoksymetru w Technologii NELLCOR OxiMax dla noworodków i niemowląt |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
69650.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: EMPIREUM Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
59780.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Przebudowa drogi gminnej nr 116542D - ul. Limanowskiego w Wałbrzychu wraz z towarzyszącą infrastrukturą w ramach rewitalizacji
- Świadczenie usług gastronomicznych polegających na przygotowaniu, dostarczaniu i serwowaniu śniadań dla gości Hotelu Książ, mieszczącym się na terenie kompleksu zamkowo-parkowego Książ
- Usługa hotelarsko-gastronomiczna w celu zorganizowania 3 warsztatów dla kadry EURES z Powiatowych Urzędów Pracy z województwa dolnośląskiego.
- "Rozbiórka budynku mieszkalnego zlokalizowanego przy ul. Rzecznej 1 w Wałbrzychu - "zaprojektuj i wyburz"
- Dostawa mebli biurowych dla TJO Oddziału ZUS w Wałbrzychu.
- Kompleksowa usługa przeprowadzenia trzech dwudniowych szkoleń pod tytułem "Wykorzystanie sztucznej inteligencji w funkcjonowaniu publicznych służb zatrudnienia i OHP"
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego
- Postępowanie w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na dostawę materiałów do sterylizacji i monitorowania procesów mycia, dezynfekcji i sterylizacji
- Dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku w podziale na 7 pakietów
- Dostawa wyrobów jednorazowych, żeli przewodzących i papierów rejestrujących dla USK-2 PUM w Szczecinie
- Dostawy obłożeń chirurgicznych na potrzeby Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Jana Pawła II w Siedlcach
- Dostawa systemu minipłytek do zakotwień całkowitych szczęki i żuchwy oraz materiałów do odbudowy tkanki kostnej
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.