To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-04
Ogłoszenie nr 510135977-N-2019 z dnia 04-07-2019 r.
Mieszkaniowy Zasób Gminy Miejskiej Chodzież: Likwidacja azbestu z elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Siejaka 25A w Chodzieży wraz z dociepleniem budynku - etap nr I
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 554914-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Mieszkaniowy Zasób Gminy Miejskiej Chodzież, Krajowy numer identyfikacyjny 30058050200000,
ul. ul. Młyńska
3,
64-800
Chodzież, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
67 28 20 322, e-mail
mzgm@chodziez.pl, faks
-.
Adres strony internetowej (url): www.mzgmchodziez.naszaplacowka.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Likwidacja azbestu z elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Siejaka 25A w Chodzieży wraz z dociepleniem budynku - etap nr I
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SA. 262.11.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.1. Przedmiotem zamówienia jest likwidacja azbestu z elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Siejaka 25A w Chodzieży wraz z dociepleniem budynku - etap nr I. 1.2. Zakres robót obejmować będzie m. in. ? roboty przygotowawcze, ? rozebranie pokrycia ścian i gzymsu z płyt elewacyjnych azbestowo - cementowych wraz z utylizacją odpadów, ? ocieplenie elewacji budynku, ? wymiana stolarki okiennej, drzwi balkonowych i drzwi zewnętrznych wejściowych, ? klatki schodowe ściany wejściowe, ? kominy wentylacyjne zewnętrzne z elementów gotowych. 1.3. Prace prowadzone będą przy funkcjonującym obiekcie tj. budynek w trakcie prowadzenia robót będzie użytkowany (budynek zamieszkały). W związku z tym że roboty budowlane będą wykonywane na czynnym obiekcie, stąd w cenie zamówienia należy przewidzieć koszty związane z odpowiednim zabezpieczeniem obiektu i placu budowy. 1.4. Budynek objęty pracami jest wolnostojący, nieogrodzony a przylegający teren jest ogólnodostępny. Zamawiający zaleca by Wykonawca zapoznał się ze stanem technicznym budynku (elewacji) oraz przyległego terenu poprzez dokonanie wizji lokalnej. 1.5. Materiały pochodzące z rozbiórki nie nadające się do powtórnego użycia Wykonawca jest zobowiązany usunąć poza teren budowy na własny koszt przy przestrzeganiu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach tzn. usunąć i zutylizować zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonanie powyższych czynności należy uwzględnić w cenach jednostkowych robót rozbiórkowych w pozycjach wypełnianych kosztorysów ofertowych. Ewentualne złomowanie materiałów pochodzących z demontażu należy do Wykonawcy i nie podlega dodatkowej opłacie. Zysk ze sprzedaży złomu Wykonawca winien uwzględnić w przygotowaniu ofert. 1.6. Wykonawca jest zobowiązany wraz z dokumentacją odbiorową przekazać zamawiającemu dokumenty z przeprowadzenia utylizacji odpadów zawierających azbest lub dokumenty potwierdzające przekazania odpadów do utylizacji. 1.7. Wynagrodzenie wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia będzie Wynagrodzeniem ryczałtowym nie podlegającym weryfikacji, w konsekwencji czego konieczność wykonania prac, bez których przedmiot zamówienia nie mógłby być zrealizowany, a których Wykonawca wcześniej nie przewidział nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia - nie będzie stanowiła podstaw do podwyższenia ceny określonej w ofercie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 2.1. Szczegółowy zakres prac i robót zawarty został w niżej wymienionych dokumentach, które są podstawą wykonania przedmiotowego zamówienia tj.: 1) Załącznik Nr 10 do SIWZ - Projekt stolarki drzwiowej. 2) Załącznik Nr 11 do SIWZ - Inwentaryzacja przyrodniczo - ornitologiczna w zakresie występowania ptaków gatunków chronionych. 3) Załącznik Nr 12 do SIWZ - Audyt energetyczny budynku. 4) Załącznik Nr 13 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 5) Załącznik Nr 14 do SIWZ - Przedmiar robót. 6) Załącznik Nr 15 do SIWZ - Dokumentacja techniczna - kolorystyka elewacji budynku. 2.2. Do zadań oraz czynności Wykonawcy należeć będzie wykonanie prac określonych w wyżej wymienionej dokumentacji oraz postanowieniach SIWZ. 2.3. Wykonawca po wyborze oferty wraz z wymaganymi dokumentami w prowadzonym postepowaniu zobowiązany jest przekazać wypełniony kosztorys ofertowy dotyczący realizacji niniejszego zamówienia. Kosztorys ofertowy należy sporządzić wg. wzoru (przedmiaru robót) stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji. 2.4. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zamówienia. 2.5. W przypadku rozbieżności pomiędzy ilością robót przewidzianych w tzw. projektach, a ilością robót wynikającą z przedmiaru, przyjmowanego dalej za podstawę opracowania oferty cenowej, wykonawca zobowiązany jest do wykonania w ramach złożonej oferty pełnego zakresu robót, zgodnie z projektami. Tym samym roboty pominięte w przedmiarze, a wynikające z projektów, muszą być zrealizowane w ramach zamówienia. 2.6. Wszelkie zmiany związane z technologią lub materiałami dotyczącymi wykonania przedmiotu zamówienia proponowane przez wykonawcę muszą być zgłoszone pisemnie do Zamawiającego. 2.7. Wszelkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia konieczne do poniesienia (np. organizacja ruchu, oznakowanie zastępcze, badania, sprawdzenia, itp.), w celu prawidłowego wykonania zamówienia do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca. 2.8. W przypadku, gdy Zamawiający opisując przedmiot zamówienia posłużył się wskazaniem pochodzenia (znak towarowy, marka, producent, patent, dostawca) materiałów i urządzeń, należy przyjąć, że Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, innych aniżeli wskazane w dokumentacji pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych. 2.9. Zamawiający dopuszcza prowadzenie robót w godzinach od 6°° do 22°°. 3.0. Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania na własny koszt: biura budowy, kontenerów sanitarnych dla pracowników oraz niezależnego zasilania tych obiektów w energię elektryczną i wodę przez cały czas realizacji robót. 3.1. Zamawiający będzie zwoływał cotygodniowe rady budowy w których uczestniczyć zobowiązani będą: Zamawiający, przedstawiciele Wykonawcy, a w szczególności kierownik robót/budowy. 3.2. Przed złożeniem oferty zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu poniesie Wykonawca. 3.3. Zamawiający ustala, że obowiązującym rodzajem wynagrodzenia w przedmiotowym zamówieniu jest wynagrodzenie ryczałtowe. 3.4. Zamawiający przewiduje rozliczenie za częściowe wykonanie robót. 3.5. Wynagrodzenie płatne będzie w dwóch transzach: a) pierwsza faktura częściowa w wysokości 50% wartości zamówienia wystawiona przez Wykonawcę po wykonaniu 60% zakresu robót, potwierdzonego protokołem częściowym odbioru robót, b) druga faktura w wysokości 50% wartości zamówienia wystawiona przez Wykonawcę po zrealizowaniu zamówienia potwierdzonego protokołem końcowym odbioru robót wraz z dokumentami potwierdzającymi utylizację lub przekazania odpadów do utylizacji zawierających azbest. 3.6. Fakturami częściowymi rozliczane będą zakończone i odebrane elementy robót przez przedstawicieli Zamawiającego, potwierdzone protokołem odbioru częściowego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV: 45210000-2, 45321000-3, 45262660-5, 45421100-5, 45421132-8, 45421131-1, 45421160-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
257488.67
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany "MARK" Mariusz Kądziołka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
299362.29
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CHODZIEŻY
- "Zakup sprzętu komputerowego do pracowni informatycznej dla Szkoły Podstawowej nr 3 w Chodzieży"
- ZAKUP SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I POMOCY INTERAKTYWNYCH DLA SP NR 1 I SP NR 3 W CHODZIEŻY W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU PN. AKCJA EDUKACJA WSPIERANIE EDUKACJI SZKOLNEJ W CHODZIEŻY
- Przetarg na dostawę leków
więcej: przetargi w Chodzieży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z infrastrukturą techniczną oraz rozbiórką istniejącego budynku gospodarczego
- Budowa budynku administracyjnego - kancelaria leśnictwa Błotno w miejscowości Grabin, gmina Nowogard - II postępowanie
- "Szkoła na miarę XXI wieku. Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 2 im. Marii Konopnickiej w Żyrardowie - Poprawa warunków edukacyjnych oraz bezpieczeństwa użytkowników. "
- Opracowanie dokumentacji proj. oraz wykonanie robót bud. i in. prac oraz czynności związanych z realizacją zad. pn. Budowa sieci wodociągowej dla miejscowości Dzierzkowa i cz. miejscowości Przeworno
- Budowa boiska do streetball-u przy Szkole Podstawowej nr 3 w Jaworznie (JBO) .
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.