eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrójecZarządzanie kinem znajdującym się w budynku Grójeckiego Ośrodka Kultury.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-04

Ogłoszenie nr 510136537-N-2019 z dnia 04-07-2019 r.

Burmistrz Gminy i Miasta Grójec: Zarządzanie kinem znajdującym się w budynku Grójeckiego Ośrodka Kultury.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 555570-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Burmistrz Gminy i Miasta Grójec, Krajowy numer identyfikacyjny 67022331000000, ul. ul. Józefa Piłsudskiego 47, 05-600 Grójec, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 643 091, e-mail urzad@grojecmiasto.pl, faks 486 642 103.
Adres strony internetowej (url): www.grojecmiasto.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zarządzanie kinem znajdującym się w budynku Grójeckiego Ośrodka Kultury.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SPF.271.1.2019.BWD

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie zadań zarządzania kinem znajdującym się w budynku Grójeckiego Ośrodka Kultury zlokalizowanym przy ul. Piłsudskiego 3 w Grójcu. Do dyspozycji Wykonawcy w celu wykonywania usługi zarządzania kinem zostanie przekazana: 1) sala kinowa o następujących parametrach: a) szerokość - 11,59 m; b) długość do sceny - 16,21 m; c) liczba miejsc siedzących dla widzów - 279, - wyposażona w ekran stały do filmów 3D, o wysokości 9 m wysokość i szerokości 13 m , 2) hol, 3) kasa, 4) 2 toalety. 2. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało: 1) wyświetlanie filmów (minimum 120 filmów w ciągu roku w tym 30 w terminie 3 tygodni od ukazania się na polskim rynku); 2) organizowanie dodatkowych pokazów filmowych na zlecenie Zamawiającego; 3) współpraca i podpisanie stosownych umów z dystrybutorami, ponoszenie kosztów ZAIKS, PISF, SEP; 4) sprzedaż biletów (z możliwością płacenia kartą w kasie kina) poprzez system i urządzenia fiskalne Wykonawcy oraz poprzez urządzenia wydające bilety, obsługiwane przez klienta tzw. "biletomaty" przyjmujące płatność wyłącznie kartą płatniczą; 5) zabezpieczenie niezbędnej obsługi widzów poprzez zapewnienie odpowiedniego personelu w postaci: osoby, która będzie pełniła nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem kina, kasjera/kasjerki (ponoszącego odpowiedzialność materialna), osoby sprzątającej wykorzystywane powierzchnie (salę kinową, hol, sanitariaty), osoby kontrolującej bilety, osób odpowiedzialnych za wyświetlanie filmów oraz bieżącą obsługę i konserwację aparatury; 6) prowadzenia strony internetowej kina, jej uaktualniania, informowania o bieżącym repertuarze; 7) zapewnienie sprzętu do wyświetlania filmów w postaci cyfrowego projektora kinowego do wyświetlania filmów 2K3D wraz z serwerem i monitorem do obsługi dźwięku i systemem nagłośnienia stereo dolby; 8) wyposażenie kina w małe i duże okulary 3D w liczbie odpowiadającej kompletowi widzów na sali oraz myjki do tych okularów; 9) ponoszenie kosztów związanych z funkcjonowaniem kina wraz z zapleczem (m. in. wyposażenie, sanitariaty, hol), tj. kosztów energii, ogrzewania, wody, konserwacji i naprawy urządzeń, 10) przedstawienie Zamawiającemu na koniec miesiąca rozliczenia środków uzyskanych ze sprzedaży biletów w kasie kina oraz przekazywanie ich na rachunek bankowy Zamawiającego do 30-ego dnia miesiąca następującego po rozliczanym miesiącu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 92000000-1


Dodatkowe kody CPV: 92130000-1, 92300000-4, 92320000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 900000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Grójecki Ośrodek Kultury
Email wykonawcy: sekretariat@gokgrojec.pl
Adres pocztowy: ul. Piłsudskiego 3
Kod pocztowy: 05-600
Miejscowość: Grójec
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1254600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1254600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1254600.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.