To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-04
Ogłoszenie nr 510136537-N-2019 z dnia 04-07-2019 r.
Burmistrz Gminy i Miasta Grójec: Zarządzanie kinem znajdującym się w budynku Grójeckiego Ośrodka Kultury.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 555570-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Burmistrz Gminy i Miasta Grójec, Krajowy numer identyfikacyjny 67022331000000,
ul. ul. Józefa Piłsudskiego
47,
05-600
Grójec, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
486 643 091, e-mail
urzad@grojecmiasto.pl, faks
486 642 103.
Adres strony internetowej (url): www.grojecmiasto.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zarządzanie kinem znajdującym się w budynku Grójeckiego Ośrodka Kultury.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SPF.271.1.2019.BWD
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie zadań zarządzania kinem znajdującym się w budynku Grójeckiego Ośrodka Kultury zlokalizowanym przy ul. Piłsudskiego 3 w Grójcu. Do dyspozycji Wykonawcy w celu wykonywania usługi zarządzania kinem zostanie przekazana: 1) sala kinowa o następujących parametrach: a) szerokość - 11,59 m; b) długość do sceny - 16,21 m; c) liczba miejsc siedzących dla widzów - 279, - wyposażona w ekran stały do filmów 3D, o wysokości 9 m wysokość i szerokości 13 m , 2) hol, 3) kasa, 4) 2 toalety. 2. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało: 1) wyświetlanie filmów (minimum 120 filmów w ciągu roku w tym 30 w terminie 3 tygodni od ukazania się na polskim rynku); 2) organizowanie dodatkowych pokazów filmowych na zlecenie Zamawiającego; 3) współpraca i podpisanie stosownych umów z dystrybutorami, ponoszenie kosztów ZAIKS, PISF, SEP; 4) sprzedaż biletów (z możliwością płacenia kartą w kasie kina) poprzez system i urządzenia fiskalne Wykonawcy oraz poprzez urządzenia wydające bilety, obsługiwane przez klienta tzw. "biletomaty" przyjmujące płatność wyłącznie kartą płatniczą; 5) zabezpieczenie niezbędnej obsługi widzów poprzez zapewnienie odpowiedniego personelu w postaci: osoby, która będzie pełniła nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem kina, kasjera/kasjerki (ponoszącego odpowiedzialność materialna), osoby sprzątającej wykorzystywane powierzchnie (salę kinową, hol, sanitariaty), osoby kontrolującej bilety, osób odpowiedzialnych za wyświetlanie filmów oraz bieżącą obsługę i konserwację aparatury; 6) prowadzenia strony internetowej kina, jej uaktualniania, informowania o bieżącym repertuarze; 7) zapewnienie sprzętu do wyświetlania filmów w postaci cyfrowego projektora kinowego do wyświetlania filmów 2K3D wraz z serwerem i monitorem do obsługi dźwięku i systemem nagłośnienia stereo dolby; 8) wyposażenie kina w małe i duże okulary 3D w liczbie odpowiadającej kompletowi widzów na sali oraz myjki do tych okularów; 9) ponoszenie kosztów związanych z funkcjonowaniem kina wraz z zapleczem (m. in. wyposażenie, sanitariaty, hol), tj. kosztów energii, ogrzewania, wody, konserwacji i naprawy urządzeń, 10) przedstawienie Zamawiającemu na koniec miesiąca rozliczenia środków uzyskanych ze sprzedaży biletów w kasie kina oraz przekazywanie ich na rachunek bankowy Zamawiającego do 30-ego dnia miesiąca następującego po rozliczanym miesiącu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 92000000-1
Dodatkowe kody CPV: 92130000-1, 92300000-4, 92320000-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
900000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Grójecki Ośrodek Kultury
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1254600.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GRÓJCA
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W GRÓJCU
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 IM. JÓZEFA WYBICKIEGO W GRÓJCU
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i materiałów dydaktycznych do pracowni szkolnych szkół objętych wsparciem w ramach projektu "Efektywne szkolnictwo zawodowe w powiecie grójeckim"
- Remont drogi leśnej o nr inw. 220/667 Brzostowiec (Pakiet I) oraz remont drogi leśnej o nr inw. 220/567 Rytomoczydła (Pakiet II)
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki Publicznego Przedszkola nr 4 w Grójcu
- Dostawa odżywek i sprzętu do żywienia dojelitowego dla PZOL w Grojcu
więcej: przetargi w Grójcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie dostępu do obiektów i usług rekreacyjno- sportowych na podstawie imiennych kart/wejściówek abonamentowych dla pracowników Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach
- Świadczenie dostępu do korzystania z usług rekreacyjno-sportowych dla pracowników Politechniki Lubelskiej
- Przeprowadzenie imprez, spotkań oraz wydarzeń kulturalnych i sportowych dla uczestników projektu: "CIDER-CLUBS - Kluby Międzypokoleniowej Transformacji"
- Świadczenie usługi zapewnienia dostępu do zróżnicowanych obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych w ramach programu sportowo-rekreacyjnego.
- Dostawa kart/abonamentów sportowych dla pracowników Urzędu Patentowego RP
- Świadczenie usług kafeteryjnych - dostęp do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Ministerstwa Edukacji Narodowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.