eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz"NAPRAWA CYSTERN PALIWOWYCH" - SPRAWA 49/2019

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-04

Ogłoszenie nr 510136887-N-2019 z dnia 04-07-2019 r.

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy: "NAPRAWA CYSTERN PALIWOWYCH" - SPRAWA 49/2019

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550118754-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
Administratorem danych osobowych uczestników postępowania przetargowego jest 13 WOG.


I. 1) NAZWA I ADRES:

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000, ul. ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, e-mail 13wog.przetargi@ron.mil.pl, faks 261 48 32 22.
Adres strony internetowej (url): www.13wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: www.13wog.wp.mil.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
Nie dotyczy

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"NAPRAWA CYSTERN PALIWOWYCH" - SPRAWA 49/2019

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

49/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest naprawa cystern. Cysterny paliwowe znajdują się w użytkowaniu Jednostki Wojskowej 3537 w Brodnicy i obejmują: Wykaz cystern objętych realizacją usługi: JM ILOŚĆ 1.Cysterna CD-5WK UWR 1387 szt. 1 2.Cysterna CD-5W UHO 8309 szt. 1 3. Cysterna CD-5W UHO 6679 szt. 1 4.Cysterna CD-5W UG 04068 szt. 1 5. Cysterna CD-5W UHO 7753 szt. 1 6. Cysterna CD-5W UHO 6664 szt. 1 2. Miejsce wykonania usługi stanowić będzie siedziba Wykonawcy lub miejsce przez niego przeznaczone do realizacji. Koszty związane z przemieszczeniem cystern "do" miejsca realizacji usługi Wykonawca winien uwzględnić w cenie umowy. Przemieszczenie cystern następuje własnym staraniem Wykonawcy przy zaangażowaniu jego środków i osób. 3.Zamawiający zastrzega prawo inspekcjonowania warunków realizacji oraz odbioru usług przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego lub/i Użytkownika. 4. Odbiór cystern paliwowych nastąpi w siedzibie Wykonawcy (po wcześniejszym 7 dniowym, pisemnym poinformowaniu Zamawiającego - dopuszcza się pismo przesłane w formie faksu) przez przedstawicieli Zamawiającego, Użytkownika i Wykonawcy na podstawie protokołu odbioru usługi. Potwierdzeniem odbioru usługi wynikającej z umowy będzie Protokół Odbioru Usługi, wystawiony przez Zamawiającego i podpisany przez strony (Zamawiający, Wykonawca). Protokół załączony będzie każdorazowo (dla danej cysterny) do faktury VAT. W przypadku cysterny paliwowej (poz.nr 1,2,3,4,6) wymagane jest uprzednio uzyskanie decyzji WDT. Wykonawca jest zobowiązany wykonać badanie, ekspertyzy i pomiary konieczne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, a także wystawić wszelkie niezbędne dokumenty, potwierdzające przeprowadzenie badań, ekspertyz i pomiarów, oznakowania cysterny naklejkami klasy 3 zgodnie z przepisami ADR, opisania cystern kolejnym numerem WDT. Rodzaj, sposób oraz technologię przeprowadzania prób szczelności i ciśnieniowych Wykonawca uzgodni z Wojskowym Dozorem Technicznym.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: NAPRAWA CYSTERN PALIWOWYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/06/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 386217.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU "JARGUZ"
Email wykonawcy: jarguz23@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Portowa 15
Kod pocztowy: 76-200
Miejscowość: Słupsk
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 475047.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 475047.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 475047.89
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy przeprowadził w roku 2019 postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, w przedmiocie naprawy cystern paliwowych, sprawa o sygnaturze akt: o 37/2019 - numer Ogłoszenia o zamówieniu 549213-N-2019, wartość zamówienia: (wartość netto: 386.580,00 zł tj. 89.658,37 euro), tryb: przetarg nieograniczony; Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 PZP (nie złożono żadnej oferty). 13 WOG - korzystając z trybu przetargu nieograniczonego - wykorzystał tryb najbardziej konkurencyjny umożliwiając Wykonawcom wzięcie udziału w postępowaniach. Mając na uwadze rozstrzygnięcie postępowania jak powyżej oraz z uwagi na brak zainteresowania zamówieniem ze strony Wykonawców - fakt przeprowadzenia zamówienia w trybie wolnej ręki jest jak najbardziej uzasadniony.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.