To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-07-05
Ogłoszenie nr 510137160-N-2019 z dnia 05-07-2019 r.
Gmina Alwernia: Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej o budynek sali gimnastycznej wraz z zapleczem sportowym, sanitarnym i salami lekcyjnymi wraz z przebudową, z instalacjami wewnętrznymi: wod.-kan., elektryczną, c.o, wentylacją mechaniczną na działce nr 832 w Grojcu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 548770-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540110628-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Alwernia, Krajowy numer identyfikacyjny 35155596700000,
ul. Z. Gęsikowskiego
7,
32-566
Alwernia, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 283 11 15, e-mail
urzad@alwernia.pl, faks
12 283 17 92.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej o budynek sali gimnastycznej wraz z zapleczem sportowym, sanitarnym i salami lekcyjnymi wraz z przebudową, z instalacjami wewnętrznymi: wod.-kan., elektryczną, c.o, wentylacją mechaniczną na działce nr 832 w Grojcu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.4.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. Zakres robót obejmuje między innymi: a) roboty wyburzeniowe: - rozbiórka istniejącej dobudowy wraz ze schodami wejściowymi, b) roboty ogólnobudowlane: - budynek zaprojektowany w technologii tradycyjnej murowanej z pustaków ceramicznych, ocieplony warstwą styropianu grafitowego, pokrytego tynkiem, - montaż stolarki okiennej i drzwiowej, - pokrycie dachu stanowi blachodachówka na konstrukcji stalowej ocieplanej wełną mineralną, c) roboty instalacyjne: - instalacja elektryczna, - instalacja wodociągowa, - instalacja kanalizacyjna, - c.o. - ogrzewanie z pieca gazowego zlokalizowanego w kotłowni budynku, - wentylacja grawitacyjna wspomagana mechanicznie, - wentylacja mechaniczna, - wykonanie przekładek sieci wodociągowej, kanalizacyjnej oraz gazowej, d) budowa hermetycznego pojemnika na śmieci na podłożu wybetonowanym, e) budowa tras komunikacyjnych i wykonanie nasadzeń zieleń niskiej: - wykonanie 3 miejsc postojowych dla samochodów osobowych w tym 1 miejsce dla osób niepełnosprawnych, - plantowanie terenu, wysiew traw oraz wykonanie nasadzeń ok 9 krzewów typu "tuja" do uzgodnienia z Zamawiającym. 3. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia dostarczy i zamontuje: - tablica zielona szkolna 200x100 cm - 3 szt. - tablica zielona szkolna 170x100 cm - 1 szt. - drabinka gimnastyczna młodzieżowa 242x70 cm - 25 szt. - bramka do piłki ręcznej stalowa 300x200 cm - 2 szt. - tablica do koszykówki epoksydowa 105x180 - 2 szt. - konstrukcja do tablicy do koszykówki stała - 2 szt. - siatka do obręczy - 2 szt. - obręcz do koszykówki stalowa - 2 szt. 4. Uwaga dostawa pozostałego sprzętu sportowego zrealizowana zostanie odrębnym zamówieniem publicznym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa wykonana przez Pracownię Projektową "MAX" Kielce ul. Okrzei 64, stanowiąca załącznik nr 1a do SIWZ. Pozwolenie na budowę wydane przez Starostę Chrzanowskiego Decyzją nr 819/2018 z dnia 10 października 2018 r. Kody CPV (wg. Wspólnego Słownika Zamówień): 45.21.22.22-8 Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi 45.31.00.00-3 Roboty instalacji elektrycznych 45.33.11.00-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.10.00-6 Instalowanie urządzeń grzewczych i klimatyzacyjnych 45.33.20.00-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.11.13.00-1 Roboty rozbiórkowe 45.22.33.00-9 Roboty budowlane w zakresie parkingów 37.40.00.00-2 Artykuły i sprzęt sportowy 5. Z uwagi na przyjęte w umowie wynagrodzenie ryczałtowe, przedmiary robót mają jedynie charakter pomocniczy i służy do uszczegółowienia opisu przedmiotu zamówienia. Dokumentami podstawowymi do opisu przedmiotu zamówienia są: projekt wykonawczy i STWiOR. Wykonawca w ramach zamówienia winien wykonać i przedłożyć Zamawiającemu inwentaryzację geodezyjną- powykonawczą, wykonaną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Po stronie Wykonawcy jest uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wraz z wszystkimi dokumentami oraz opłatami do dnia 30 listopada 2021 roku. Jednocześnie Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego częściowe/warunkowe pozwolenie na użytkowanie łącznika pomiędzy planowaną rozbudową a istniejącym obiektem Szkoły Podstawowej do dnia 30 lipca 2021 r. 6. Wykonawca jest zobowiązany posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 2.000.000,00 zł; dokument musi potwierdzać posiadanie ochrony ubezpieczeniowej na okres co najmniej realizacji zamówienia; Wykonawca posiadający ubezpieczenie, które wygaśnie w trakcie realizacji zamówienia, zobowiązany jest złożyć oświadczenie o zamiarze kontynuowania ubezpieczenia do końca realizacji przedmiotowego zamówienia 7. Wypełniając dyspozycję zawartą w art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że określenie w opisie przedmiotu zamówienia wymaganych cech materiału, produktu lub usługi, odpowiadające przeznaczeniu zamierzonemu przez zamawiającego, w szczególności wymagania adekwatne do przedmiotu zamówienia, dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienie dostępności dla osób niepełnosprawnych - zostało zawarte w Dokumentacji technicznej. Dokumentacja techniczna zawiera informacje dotyczące dostępności projektów dla wszystkich użytkowników oraz osób niepełnosprawnych. 8. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, które są zawarte w dokumentacji projektowej i w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, - Zamawiający, na podstawie art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Zgodnie z treścią art. 30 ust. 5 ustawy Pzp: Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8. Inne wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania winien szczegółowo zapoznać się z zapisami SIWZ wraz z załącznikami, celem uzyskania dokładanych informacji dotyczących realizacji przedmiotowego zamówienia. Szczegółowe informacje dotyczące zakresu i sposobu realizacji zamówienia opisane są w załączniku nr 1a- Dokumentacja projektowa. 2) Wykonawca jest zobowiązany zapełnić dostateczną ilość specjalistycznych środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu roboty budowlanej. 3) Zamawiający jest zainteresowany wyłącznie kompleksowym wykonaniem zakresu robót budowlanych zgodnie ze opisem przedmiotu zamówienia oraz załącznikami do niniejszej SIWZ. 4) Zaleca się, aby przed złożeniem oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu, na którym realizowany będzie przedmiot zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45212222-8
Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45331100-7, 45331000-6, 45332000-3, 45111300-1, 45223300-9, 37000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/07/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3350548.52
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Pawła Oleksy Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych "OLEXBUD"
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4490174.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Remont odcinków ulic Słowackiego oraz Skierniewickiej w Rawie Mazowieckiej
- Remont ul. Kujawskiej w Toruniu
- Utworzenie w przestrzeni publicznej terenów zieli pn. Zielona przestrzeń
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.