eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi AlwerniaRozbudowa budynku Szkoły Podstawowej o budynek sali gimnastycznej wraz z zapleczem sportowym, sanitarnym i salami lekcyjnymi wraz z przebudową, z instalacjami wewnętrznymiwod.-kan., elektryczną, c.o, wentylacją mechaniczną na działce nr 832 w Grojcu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-07-05

Ogłoszenie nr 510137160-N-2019 z dnia 05-07-2019 r.

Gmina Alwernia: Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej o budynek sali gimnastycznej wraz z zapleczem sportowym, sanitarnym i salami lekcyjnymi wraz z przebudową, z instalacjami wewnętrznymi: wod.-kan., elektryczną, c.o, wentylacją mechaniczną na działce nr 832 w Grojcu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 548770-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540110628-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Alwernia, Krajowy numer identyfikacyjny 35155596700000, ul. Z. Gęsikowskiego 7, 32-566 Alwernia, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 283 11 15, e-mail urzad@alwernia.pl, faks 12 283 17 92.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej o budynek sali gimnastycznej wraz z zapleczem sportowym, sanitarnym i salami lekcyjnymi wraz z przebudową, z instalacjami wewnętrznymi: wod.-kan., elektryczną, c.o, wentylacją mechaniczną na działce nr 832 w Grojcu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.4.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2. Zakres robót obejmuje między innymi: a) roboty wyburzeniowe: - rozbiórka istniejącej dobudowy wraz ze schodami wejściowymi, b) roboty ogólnobudowlane: - budynek zaprojektowany w technologii tradycyjnej murowanej z pustaków ceramicznych, ocieplony warstwą styropianu grafitowego, pokrytego tynkiem, - montaż stolarki okiennej i drzwiowej, - pokrycie dachu stanowi blachodachówka na konstrukcji stalowej ocieplanej wełną mineralną, c) roboty instalacyjne: - instalacja elektryczna, - instalacja wodociągowa, - instalacja kanalizacyjna, - c.o. - ogrzewanie z pieca gazowego zlokalizowanego w kotłowni budynku, - wentylacja grawitacyjna wspomagana mechanicznie, - wentylacja mechaniczna, - wykonanie przekładek sieci wodociągowej, kanalizacyjnej oraz gazowej, d) budowa hermetycznego pojemnika na śmieci na podłożu wybetonowanym, e) budowa tras komunikacyjnych i wykonanie nasadzeń zieleń niskiej: - wykonanie 3 miejsc postojowych dla samochodów osobowych w tym 1 miejsce dla osób niepełnosprawnych, - plantowanie terenu, wysiew traw oraz wykonanie nasadzeń ok 9 krzewów typu "tuja" do uzgodnienia z Zamawiającym. 3. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia dostarczy i zamontuje: - tablica zielona szkolna 200x100 cm - 3 szt. - tablica zielona szkolna 170x100 cm - 1 szt. - drabinka gimnastyczna młodzieżowa 242x70 cm - 25 szt. - bramka do piłki ręcznej stalowa 300x200 cm - 2 szt. - tablica do koszykówki epoksydowa 105x180 - 2 szt. - konstrukcja do tablicy do koszykówki stała - 2 szt. - siatka do obręczy - 2 szt. - obręcz do koszykówki stalowa - 2 szt. 4. Uwaga dostawa pozostałego sprzętu sportowego zrealizowana zostanie odrębnym zamówieniem publicznym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa wykonana przez Pracownię Projektową "MAX" Kielce ul. Okrzei 64, stanowiąca załącznik nr 1a do SIWZ. Pozwolenie na budowę wydane przez Starostę Chrzanowskiego Decyzją nr 819/2018 z dnia 10 października 2018 r. Kody CPV (wg. Wspólnego Słownika Zamówień): 45.21.22.22-8 Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi 45.31.00.00-3 Roboty instalacji elektrycznych 45.33.11.00-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.10.00-6 Instalowanie urządzeń grzewczych i klimatyzacyjnych 45.33.20.00-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.11.13.00-1 Roboty rozbiórkowe 45.22.33.00-9 Roboty budowlane w zakresie parkingów 37.40.00.00-2 Artykuły i sprzęt sportowy 5. Z uwagi na przyjęte w umowie wynagrodzenie ryczałtowe, przedmiary robót mają jedynie charakter pomocniczy i służy do uszczegółowienia opisu przedmiotu zamówienia. Dokumentami podstawowymi do opisu przedmiotu zamówienia są: projekt wykonawczy i STWiOR. Wykonawca w ramach zamówienia winien wykonać i przedłożyć Zamawiającemu inwentaryzację geodezyjną- powykonawczą, wykonaną zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Po stronie Wykonawcy jest uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie wraz z wszystkimi dokumentami oraz opłatami do dnia 30 listopada 2021 roku. Jednocześnie Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego częściowe/warunkowe pozwolenie na użytkowanie łącznika pomiędzy planowaną rozbudową a istniejącym obiektem Szkoły Podstawowej do dnia 30 lipca 2021 r. 6. Wykonawca jest zobowiązany posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 2.000.000,00 zł; dokument musi potwierdzać posiadanie ochrony ubezpieczeniowej na okres co najmniej realizacji zamówienia; Wykonawca posiadający ubezpieczenie, które wygaśnie w trakcie realizacji zamówienia, zobowiązany jest złożyć oświadczenie o zamiarze kontynuowania ubezpieczenia do końca realizacji przedmiotowego zamówienia 7. Wypełniając dyspozycję zawartą w art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że określenie w opisie przedmiotu zamówienia wymaganych cech materiału, produktu lub usługi, odpowiadające przeznaczeniu zamierzonemu przez zamawiającego, w szczególności wymagania adekwatne do przedmiotu zamówienia, dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienie dostępności dla osób niepełnosprawnych - zostało zawarte w Dokumentacji technicznej. Dokumentacja techniczna zawiera informacje dotyczące dostępności projektów dla wszystkich użytkowników oraz osób niepełnosprawnych. 8. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, które są zawarte w dokumentacji projektowej i w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, - Zamawiający, na podstawie art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Zgodnie z treścią art. 30 ust. 5 ustawy Pzp: Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8. Inne wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania winien szczegółowo zapoznać się z zapisami SIWZ wraz z załącznikami, celem uzyskania dokładanych informacji dotyczących realizacji przedmiotowego zamówienia. Szczegółowe informacje dotyczące zakresu i sposobu realizacji zamówienia opisane są w załączniku nr 1a- Dokumentacja projektowa. 2) Wykonawca jest zobowiązany zapełnić dostateczną ilość specjalistycznych środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu roboty budowlanej. 3) Zamawiający jest zainteresowany wyłącznie kompleksowym wykonaniem zakresu robót budowlanych zgodnie ze opisem przedmiotu zamówienia oraz załącznikami do niniejszej SIWZ. 4) Zaleca się, aby przed złożeniem oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu, na którym realizowany będzie przedmiot zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45212222-8


Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45331100-7, 45331000-6, 45332000-3, 45111300-1, 45223300-9, 37000000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/07/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3350548.52
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pawła Oleksy Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych "OLEXBUD"
Email wykonawcy: olexbud@op.pl
Adres pocztowy: Kąty 95
Kod pocztowy: 32-862
Miejscowość: Porąbka Iwkowska
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4490174.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3887438.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5154260.88
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.