To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2020-07-27
Og³oszenie nr 510137186-N-2020 z dnia 27-07-2020 r.
21 Baza Lotnictwa Taktycznego w ¦widwinie: Dostawa artyku³ów biurowych
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie og³oszenia:
obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 537308-N-2020
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES:
21 Baza Lotnictwa Taktycznego w ¦widwinie, Krajowy numer identyfikacyjny 33102935500000,
ul. ul. Po³czyñska
32,
78-301
¦widwin, woj.
zachodniopomorskie, pañstwo
Polska, tel.
261 533 509, e-mail
zam.publ.21blt@ron.mil.pl, faks
261 533 509.
Adres strony internetowej (url): www.21blt.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: www.platformazakupowa.pl/pn/21blot
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Inny: jednostka wojskowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Dostawa artyku³ów biurowych
Numer referencyjny(je¿eli dotyczy):ZP/23/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów biurowych. Przedmiot zamówienia zosta³ podzielony na czê¶ci, odpowiadaj±ce zakresem zadaniom wskazanym poni¿ej: Zadanie nr 1 - przybory do pisania - szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i standardy jako¶ciowe zawiera za³±cznik nr 5a do SIWZ Zadanie nr 2 - organizacja i archiwizacja dokumentów - szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i standardy jako¶ciowe zawiera za³±cznik nr 5b do SIWZ. Zadanie nr 3 - artyku³y papiernicze - szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i standardy jako¶ciowe zawiera za³±cznik nr 5c do SIWZ. Zadanie nr 4 - papier - szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i standardy jako¶ciowe zawiera za³±cznik nr 5d do SIWZ. Zadanie nr 5- akcesoria biurowe - szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i standardy jako¶ciowe zawiera za³±cznik nr 5e do SIWZ. Zadanie nr 6 - kalendarze i terminarze wojskowe - szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i standardy jako¶ciowe zawiera za³±cznik nr 5f do SIWZ. Zadanie nr 7 - tablice korkowe i magnetyczne - szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i standardy jako¶ciowe zawiera za³±cznik nr 5g do SIWZ. Zadanie nr 8 - papier - S³u¿ba £±czno¶ci - szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i standardy jako¶ciowe zawiera za³±cznik nr 5h do SIWZ. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ z³o¿enia oferty równowa¿nej w stosunku do przedmiotu zamówienia, opisanego w za³±czniku nr 5 do SIWZ. Zaoferowany produkt równowa¿ny musi spe³niaæ wymagania zamawiaj±cego, odno¶nie parametrów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy wykonawca zaoferuje produkty równowa¿ne, zobowi±zany jest do wype³nienia "Karty produktów równowa¿nych" - za³±cznik nr 6 do SIWZ, i do³±czenia do oferty kart katalogowych lub opisów produktów wystawionych przez producentów, z których jednoznacznie bêdzie wynikaæ, ¿e produkt równowa¿ny posiada cechy wskazane przez zamawiaj±cego w opisie przedmiotu zamówienia. Uwaga! Karta produktów równowa¿nych i karty katalogowe/opisy stanowi± czê¶æ oferty i nie podlegaj± uzupe³nieniu. Oferta wykonawcy, który zaoferowa³ produkty równowa¿ne, a nie do³±czy³ kart katalogowych/opisów zostanie odrzucona, jako niezgodna z SIWZ. W przypadku gdy wykonawca nie do³±czy do oferty karty produktów równowa¿nych, zamawiaj±cy uzna ¿e wykonawca oferuje produkty marki i producenta wskazane w opisie. Szczegó³owe warunki realizacji zamówienia okre¶laj± dokumenty pn. "Projekt umowy" stanowi±c za³±cznik nr 4 do SIWZ.
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie by³o podzielone na czê¶ci:
tak
II.5) G³ówny Kod CPV: 30190000-7
Dodatkowe kody CPV: 30197630-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZÊ¦Æ NR: 1 NAZWA: przybory do pisania |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/06/2020 IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia
Warto¶æ bez VAT
49024.83
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Partner PIK Sp. z o.o. ul. Fordoñska 246, 85-766 Bydgoszcz
tak Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy
53306.88
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZÊ¦Æ NR: 2 NAZWA: organizacja i archiwizacja dokumentów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/07/2020 IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia
Warto¶æ bez VAT
51789.45
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PapCom S. C. Z. Dobrodziej, £. Dobrodziej, ul. Kozia 18, 70-791 Szczecin
tak Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy
54679.32
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZÊ¦Æ NR: 3 NAZWA: artyku³y papiernicze |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/07/2020 IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia
Warto¶æ bez VAT
16166.16
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PapCom S. C. Z. Dobrodziej, £. Dobrodziej, ul. Kozia 18, 70-791 Szczecin
tak Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy
17649.77
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZÊ¦Æ NR: 4 NAZWA: papier |
|
Postêpowanie / czê¶æ zosta³o uniewa¿nione tak Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: Zamawiaj±cy, na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), informuje, ¿e uniewa¿nia postêpowanie na dostawê artyku³ów biurowych, sygnatura sprawy ZP/23/2020, w zakresie zadania nr 4. Uzasadnienie: Zamawiaj±cy zamie¶ci³ na stronie Platformy zakupowej dokumentacjê postêpowania na dostawê artyku³ów biurowych, w tym formularze cenowe stanowi±ce za³±czniki do SIWZ, w formie edytowalnych dokumentów Microsoft Excel (format.xls). W toku przedmiotowego postêpowania, w terminie przed sk³adaniem ofert, prowadz±ca postêpowanie, wskutek uzyskanej telefonicznie oraz przez platformê zakupow± informacji od potencjalnego Wykonawcy, o zwê¿eniu komórek formularza cenowego w zadaniach nr 2, 3, 4, 5, 7 i tym samym braku widoczno¶ci ca³ego wymaganego asortymentu, dokona³a zmiany formularzy cenowych, nie zamieszczaj±c stosownej informacji o zmianie tre¶ci SIWZ. W nastêpstwie tego, czê¶æ Wykonawców z³o¿y³a oferty na formularzach, w których nie ma pe³nego zakresu przedmiotu zamówienia. Bior±c pod uwagê fakt, ¿e wada jest niemo¿liwa do usuniêcia, Zamawiaj±cy nie mo¿e dokonaæ oceny ofert. W zwi±zku z powy¿szym uniewa¿nia postêpowanie, w wy¿ej wymienionym zakresie, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy, gdy¿ postêpowanie obarczone jest niemo¿liw± do usuniêcia wad± uniemo¿liwiaj±c± zawarcie niepodlegaj±cej uniewa¿nieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. |
|
CZÊ¦Æ NR: 5 NAZWA: akcesoria biurowe |
|
Postêpowanie / czê¶æ zosta³o uniewa¿nione tak Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: Zamawiaj±cy, na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), informuje, ¿e uniewa¿nia postêpowanie na dostawê artyku³ów biurowych, sygnatura sprawy ZP/23/2020, w zakresie zadania nr 5. Uzasadnienie: Zamawiaj±cy zamie¶ci³ na stronie Platformy zakupowej dokumentacjê postêpowania na dostawê artyku³ów biurowych, w tym formularze cenowe stanowi±ce za³±czniki do SIWZ, w formie edytowalnych dokumentów Microsoft Excel (format .xls). W toku przedmiotowego postêpowania, w terminie przed sk³adaniem ofert, prowadz±ca postêpowanie, wskutek uzyskanej telefonicznie oraz przez platformê zakupow± informacji od potencjalnego Wykonawcy, o zwê¿eniu komórek formularza cenowego w zadaniach nr 2, 3, 4, 5, 7 i tym samym braku widoczno¶ci ca³ego wymaganego asortymentu, dokona³a zmiany formularzy cenowych, nie zamieszczaj±c stosownej informacji o zmianie tre¶ci SIWZ. W nastêpstwie tego, czê¶æ Wykonawców z³o¿y³a oferty na formularzach, w których nie ma pe³nego zakresu przedmiotu zamówienia. Bior±c pod uwagê fakt, ¿e wada jest niemo¿liwa do usuniêcia, Zamawiaj±cy nie mo¿e dokonaæ oceny ofert. W zwi±zku z powy¿szym uniewa¿nia postêpowanie, w wy¿ej wymienionym zakresie, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy, gdy¿ postêpowanie obarczone jest niemo¿liw± do usuniêcia wad± uniemo¿liwiaj±c± zawarcie niepodlegaj±cej uniewa¿nieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. |
|
CZÊ¦Æ NR: 6 NAZWA: kalendarze i terminarze wojskowe |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/07/2020 IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia
Warto¶æ bez VAT
34994.10
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ADEON WYDAWNICTWO-TEBRA S. C. Pawe³ Zych, Krzysztof Wieczorek, ul. Osiedle Parkowe 1u/2, 64-700 Czarnków
tak Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy
36002.53
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZÊ¦Æ NR: 7 NAZWA: tablice korkowe i magnetyczne |
|
Postêpowanie / czê¶æ zosta³o uniewa¿nione tak Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: Zamawiaj±cy, na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.), informuje, ¿e uniewa¿nia postêpowanie na dostawê artyku³ów biurowych, sygnatura sprawy ZP/23/2020, w zakresie zadania nr 7. Uzasadnienie: Zamawiaj±cy zamie¶ci³ na stronie Platformy zakupowej dokumentacjê postêpowania na dostawê artyku³ów biurowych, w tym formularze cenowe stanowi±ce za³±czniki do SIWZ, w formie edytowalnych dokumentów Microsoft Excel (format .xls). W toku przedmiotowego postêpowania, w terminie przed sk³adaniem ofert, prowadz±ca postêpowanie, wskutek uzyskanej telefonicznie oraz przez platformê zakupow± informacji od potencjalnego Wykonawcy, o zwê¿eniu komórek formularza cenowego w zadaniach nr 2, 3, 4, 5, 7 i tym samym braku widoczno¶ci ca³ego wymaganego asortymentu, dokona³a zmiany formularzy cenowych, nie zamieszczaj±c stosownej informacji o zmianie tre¶ci SIWZ. W nastêpstwie tego, czê¶æ Wykonawców z³o¿y³a oferty na formularzach, w których nie ma pe³nego zakresu przedmiotu zamówienia. Bior±c pod uwagê fakt, ¿e wada jest niemo¿liwa do usuniêcia, Zamawiaj±cy nie mo¿e dokonaæ oceny ofert. W zwi±zku z powy¿szym uniewa¿nia postêpowanie, w wy¿ej wymienionym zakresie, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy, gdy¿ postêpowanie obarczone jest niemo¿liw± do usuniêcia wad± uniemo¿liwiaj±c± zawarcie niepodlegaj±cej uniewa¿nieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. |
|
CZÊ¦Æ NR: 8 NAZWA: papier |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/06/2020 IV.2) Ca³kowita warto¶æ zamówienia
Warto¶æ bez VAT
30975.61
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PPHU TORIS-PAPIER Arkadiusz Tokarewicz, ul. Przemys³owa 8B, 78-216 Koszalin
tak Wykonawca pochodzi z innego pañstwa cz³onkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego pañstwa nie bêd±cego cz³onkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy
30060.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ¦WIDWINA
- ZP/26/2025 Przegl±d, konserwacja i naprawa sprzêtu gastronomicznego i ch³odniczego II
- Opracowanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla Gminy ¦widwin
- ZP/16/2025 Obs³uga, serwis i konserwacja urz±dzeñ kot³owni i wêz³ów cieplnych
- ZP/19/2025 Obs³uga, serwis i konserwacja oczyszczalni ¶cieków i przepompowni
- ZP/17/2025 Dostawa oznak do umundurowania
- ZP/21/2025 - Dostawa czê¶ci zamiennych do pojazdów mechanicznych, akumulatorów, chemii samochodowej i ogumienia
wiêcej: przetargi w ¦widwinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artyku³ów biurowych i papieru dla LODR w Koñskowoli
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "PRZEDSZKOLE RÓWNYCH SZANS - WYSOKA JAKO¦Æ EDUKACJI W PRZEDSZKOLU "MI¦ USZATEK" W OSTROROGU" (III)
- Dostawa i monta¿ wyposa¿. wnêtrz Klubu Malucha w Andrychowie w ramach zad.: "Utworz.50 nowych miejsc opieki nad dzieæmi do lat 3 w nowej inst. klubu dziec. pod adr.: ul. Metalowców 6 w Andrychowie"
- DOSTAWA MATERIA£ÓW PI¦MIENNICZO-BIUROWYCH, URZ¡DZEÑ BIUROWYCH, KALENDARZY I TERMINARZY NA 2026 ROK
- Dostawa artyku³ów i akcesoriów biurowych dla 22 Bazy Lotnictwa Taktycznego w Malborku oraz jednostek i instytucji wojskowych bêd±cych na zaopatrzeniu 22.BLT
- Dostawa wyposa¿enia do przedszkola w Szyd³owie
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.